zondag 25 oktober 2015

Gehaakt mandje


Ik heb een aantal gehaakte mandjes waarin ik meestal
mijn bolletjes garen bewaar, maar onderstaand mandje
vond ik toch wel leuk om de glimmende herfstappels in te doen.
Ik haakte het met de basketweave stitch ofwel de mandensteek.
Was wel even puzzelen maar erg leuk om te doen.




Wat een prachtige herfstdag was het vandaag!
Tijdens een wandeling vanmiddag rook ik heel intens 
de kruidige geuren die zo eigen zijn aan de herfst
en ik genoot van de schitterende kleuren
Ik word altijd erg blij van de herfst.
Jan weet dat en bracht gisteren dit boeket mee




Er zat erg veel blad aan de stelen en ik wilde ze niet weggooien,
dus schikte ik ze op een schaal met een paar handenvol
eikeltjes die Jan en Max vorige week in het bos verzameld hadden.
Inmiddels het weer donkerder en heeft Jan de lichtjes ook weer aan gedaan.



Een fijne zondagavond en werkweek gewenst!




12 opmerkingen:

  1. Prachtig, die herfstsfeer bij jou in huis! Ik houd er ook zo van :-)
    Je mandje is erg leuk geworden, mooi zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van de prachtige herfstkleuren. en het mandje is leuk. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat is het mooi buiten op het ogenblik. Ook nu. Door die warm-gele tinten buiten komt er op dit moment ook warm licht binnen! Echt genieten is het.
    Enig, dat mandje Corrie, staat mooi op je witte tafel, net als dat boeket. Lieverd, die Jan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig leuk mandje. Het weer buiten is geweldig op dit moment schijnt hier in Twente de zon volop en kunnen wij buiten zitten met een kopje koffie. Dus dat wordt genieten deze week.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk mandje! Het is ineens volop herfst! Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijna en ik hoop toch ook weer eens een reactie op jouw logjes te kunnen schrijven.

      Verwijderen
  6. Wat komt deze steek prachtig uit bij het mandje.... het is een echt "Pronkie" geworden.....
    Geniet maar fijn van de Herfst met haar moois......
    Steekjesgroetjes van huis tot huis, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful pictures. Love your basket.
    Hugs from Lina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Lina, wish I could see work from your hands too!

      Verwijderen
  8. Oh dit mandje is ook leuk zeg!! ik heb er laatst ook 1 gehaakt, heerlijk werkje. Ik had het patroon van ByClaire...zal het binnenkort ook op mijn blog zetten. Geniet van de dag, Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig mandje! Helemaal leuk zo met die appels erin!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...