vrijdag 5 juli 2013

Fotoshoot Flow Vakantieboek 2013

 
 
Kijk mij daar nou toch uit dat mapje vandaan glimlachen!
 
Vanmorgen viel het "Flow Vakantieboek 2013" in een dikke
enveloppe in de brievenbus en ik verwachtte dat al.
Maar daarbij kreeg ik ook nog drie mooie foto's van mezelf toegezonden!
 
 
 
 
Het is de extra uitgave van het tijdschrift Flow, een vakantie-doe-boek
met allerlei prachtige plaatjes om creatief aan de slag te gaan
om de vrije tijd tijdens de vakantie op een aangename manier in te vullen.
Leuke en interessante artikelen staan er ook in over de impact die plaatjes
hebben op ons brein.
 

 
 
In dat mooie vakantieboek prijkt nu mijn foto en ook van mijn
oude schoolschriftjes met stempels en plaatjes.
Ik vertel in dit boek samen met Jeannet en Hanz, die ook elk twee pagina's
vullen met hun ervaringen, over de beloningsstempels en -plaatjes
die we vroeger in onze schoolschriften kregen.
 

 
 
Maar zulke artikelen en zeker zo'n mooi dik vakantieboek,
komen niet zomaar voor elkaar.
Daar wordt lang aan gewerkt door meerdere mensen.
Iets daarvan heb ik nu kunnen ervaren.
 
Op 20 maart kreeg ik een email van de freelance journalist 
die de dag daarvoor een reactie op mijn log 
had geschreven.
Hij was op zoek naar materiaal voor dit artikel in de Flow
en ik vond het meteen helemaal geweldig om eraan mee te werken.
Dus volgde er een telefonisch interview met Bas en
wat heb ik alleen daarvan al genoten.
Het was een enig gesprek!
 
 
 
 
Misschien weten jullie nog wel dat ik ooit die prachtige stempels kreeg
mijn lieve vriendin
Ook Janet schreef een log over dit artikel in het Flow vakantieboek,
ga maar eens bij haar lezen.
 
 
 
 
Tja en dan moest er een foto van mij bij dat artikel geplaatst worden
en zat ik op een prachtige zonnige maandag in mei met drie 
hele leuke jonge vrouwen in ons huis en werd ik opgemaakt door
een visagiste ...
 
 
 
 
... besprak de styliste met mij welke kleding geschikt zou zijn voor de fotoshoot
 
 
 
 
... en besprak de fotografe hoe een en ander zou verlopen.
 
Ik was er klaar voor, dat zie je wel aan mijn houding hè ;- ))
Door de professionele benadering van deze drie dames
vond ik het allemaal even leuk om te doen, zelfs om te moeten poseren.
 
 
 
 
Daar stonden we dan in het volle zicht van onze buurt
heerlijk in het zonnetje en werden er nog wat aanpassingen
aan mijn outfit gedaan, terwijl Bonnita ,
die overigens een prachtige fotosite heeft,
haar camera in de aanslag had.
 

 
 
Oooh, het was allemaal zó leuk en gezellig en ook heel interessant om deze vrouwen
aan het werk te zien, zo vaak krijgt een mens die kans niet.
 
En nu ligt het vakantieboek mét foto's te prijken op onze tafel en
wil ik heel graag iedereen bedanken die hieraan meewerkte,
ook mijn eigen Jan die weer foto's van de fotoshoot maakte.
Het was geweldig!
 
Enne ... dit
zit dus vol met allerlei leuke dingen om te bekijken,
te lezen en te doen !
Had ik dat al gezegd :- ))
Op de site van Flow kun je leuke dingen downloaden en lezen.
Tijd voor een creatieve (thuis)vakantie!
 
 


 

46 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk zeg. Dat is toch fantastich dat je aan zoiets mee mag werken.
    Fijn weekend Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk om zoiets mee te mogen maken!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en wat een mooie foto van jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi artikel en bijhorende foto, zo ongedwongen sta je erop.

    Toch wel heel byzonder om je eigen verhaal en foto in een tijdschrift tegen te komen.
    Zo herkenbaar ook voor onze generatie, wat was onze kinderhand toch snel "gevuld" hé

    weer iets om te koesteren Corrie:-)) (Mooi tijdschrift trouwens, gedrukt op dat dikke mat papier en met al die extra bijlagen

    lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hè Nicole, dat jij het blad al eerder had dan ik.
      Ik vind het inderdaad heel bijzonder om mezelf in dat blad te zien, maar superleuk! Lieve groetjes terug en veel plezier met jouw eigen Flow

      Verwijderen
  5. Wat geweldig Corrie, om zo mee te mogen werken aan een heel leuk artikel in een Flow die vast en zeker door véél mensen gelezen wordt. Weer een hele ervaring rijker. Prachtige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, Corrie en wat zie je er weer goed uit! Het lijkt me een enig artikel en een enig blad!

    groetjes, Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zie je er mooi uit. Zijn vast prachtige foto's geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Corrie, om het hele verhaal hier nog eens te lezen. Ik was al benieuwd naar die Flow en stond al veel te vroeg in de boekhandels te zoeken :-). Die gestempelde plaatjes... hele golven lagere-schoolherinneringen komen voorbij! En jij hebt er meteen een paar mooie professionele foto's van jezelf bij. Mooie bonus :-)
    Groetjes,
    :o) Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig en wa zie je er schitterend uit!!!

    Groepjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat sta je mooi op die foto's! En je kunt zien,dat je er plezier aan hebt en ontspannen bent.
    Dat is wel een hele ervaring om mee te maken hoe zo'n artikel tot stand komt.Ga zeker kijken ,want het is een leuk tijdschrift en dan met vele nostalgische herinneringen deze keer.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Corrie en wat sta je er stralend en ontspannen op. Leuke ervaring ben je rijker.
    Liefs
    Hermie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, een glamourfoto. Bijzonder om zo'n fotoshoot en interview te mogen meemaken. Morgen ga ik even naar de Bruna om de foto in het "echt" te bewonderen.
    Groetjes,
    Anneke Sk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh Corrie wat leuk!!!
    Ik ga straks gelijk naar de boekhandel..kijken of het er ligt...!!..;0)
    Heel fijn weekend en blader maar lekker in de vakantie flow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé wat leuk.
    leuke ervaring ook .
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Corrie, wat leuk om jou hier als fotomodel te zien.
    En ik verscheurde de bon voor dat vakantieboek .......
    dacht, uitstapjes enzo,
    dus weg met die bon en nu sta jij in dat boek.
    Ohhhhhhhh.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een eer! En wat een leuke ervaring. Je ziet er prachtig uit, Corrie! Ik heb al een paar bladen ingekocht voor de vakantie, ze zitten nog braaf in de folie. De FLOW is een goed idee! Ga ik ook hamsteréééééén!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het plezier straalt van de foto's af, leuk om dit zo allemaal mee te mogen maken.
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Corry wat een eer, ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. (((zwaaiii))) Corrie !!

    Wat een leuke ervaring en je staat er mooi op !! Nu zal ik toch even snel in de Flow gaan kijken die hier gisteren binnenkwam met DD mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. flow een zonnig weekend in, Luke artikel en mooie foto Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeeeeeetje wat Leuk!!!!!We hebben een echte celeb in blogland!!!Je staat er zoooooo mooi op Corrie!Wat zie je er fantastisch uit!super super leuk....ik ga meteen naar de flow zoeken hoor!fijne zondag!liefs Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het theewater staat op, ik wilde even een borduurpatroontje uitprinten en nu sta ik oog in oog met jou! Superleuk Corrie, wat een mooi artikel en belevenis. Fijn dat Jan het allemaal ook nog weer vastlegde. Je zoon heeft ook een mooi boek gemaakt zag ik, een prachtig beroep heeft hij.
    Dank je wel nog voor je lieve kaart en haakwerkje, helemaal mijn kleuren!
    Fijne zonnige week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Olá amiga Corrie, vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos do Brasil , Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Corrie, ik ga meteen de Flow kopen. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Corrie

    Na een druk weekend voor mij, en niet hier heb kunnen lezen. Weet ik niet wat ik lees bij jou. Wat een super ervaring om nooit te vergeten.En lieve Jan die daar weer fijn mooie foto's van maakte. GEWELDIG !! en UNIEK. Jij begrijpt dat ik zo dadelijk naar de winkel vlieg om jou Flow te kopen.Een Menno in huis nu ook een Corrie in huis.

    Kan ik even genietend zitten lezen over mijn vriendin. Je hebt goed je mond gehouden geweldig.
    Heel veel reacties toe gewenst. En een flinke verkoop meer van de FLOW toegewenst.Ik ga hem kopen nu. Hopen dat hij er nog is. hi hi

    Knuffel José.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helemaal mooi wat leuk om zoiets te mogen doen.
    Je staat er prachtig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Corrie wat ENIG!! Alles. Het boek en die verhalen die jullie schreven (herkenbaar die stempels natuurlijk), maar ook die visagiste. Ik zie helemaal voor me hoe je daar van genoten hebt. En gelachen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig jij en Jeanet samen in het blad.Mooie foto's en verhalen.Mijn dochter zal er ook helemaal weg van zijn. Na het lezen mag zij hem lezen.

    En dan gaat hij in de bewaar kast.

    Heerlijk vakantie boek. roept herinneringen op van vroeger op school als het vakantie was lagere. Aan het eind van het jaar, konden wij altijd een vakantie boek kopen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuke en onvergetelijke gebeurtenis.
    je staat er mooi op.
    geniet van je Bekende Nederlanderschap ;)
    leuk verhaal van die schoolstempele!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke ervaring Corrie. Je bent een echt fotomodel hoor. Hartstikke leuk.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hai Corrie! Wat leuk dat je mij ook gaat volgen en wat toevallig dat je nu in de FLOW staat. Ik heb al een paar keer met de Vakantieflow in mijn handen gestaan, nu ga ik hem zeker kopen voor de vakantie! Wat zal dat een leuke ervaring zijn geweest. Op mijn blog is het vrij rustig nu, ik heb periodes dat ik “aardig veel” blog en periodes van stilte.
    Fijne dag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wouwww Corrie. Wat een leuke ervaring is dit voor je geweest. Ja, die stempeltjes ken ik nog wel. 10 stempels en dan mocht je met rode inkt schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk om te zien hoe ze het verhaal maken, de foto is inderdaad prachtig, wat ik al eerder schreef. Maar je was ook prachtig opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig Corrie! Ik heb een abonnement op Flow, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om het vakantieboek te kopen. Na het lezen van dit logje ga ik dat supersnel doen! Ik ben benieuwd naar het artikel en je ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O, wat geweldig leuk om je stukje te lezen!Wat een leuke foto's van je en wat geweldig leuk om aan zoiets mee te kunnen en mogen werken!
    Ik ken het blad ook, koop het als ik in Nederland ben.
    Vroeger toen ik op de lagere school zat, kreeg ik als het vakantie was van mijn ouders ook het vakantie boek, heerlijk vond ik het om er mee bezig te zijn.
    Dus voor mij ook een stukje nostalgie.

    Fijne zomer en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Corrie alweer en tijdje geleden, maar hier ben ik dan even, en wat een enige foto´s en wat leuk dat je daar aan mee kon werken schitterend
    Ja ik kreeg het vakantie boek van de Margriet elk jaar, wat is dat alweer lang geleden, en wat leuk dat dat nog bestaat
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Corrie wat leuk, ik heb het vakantienummer ook maar had het nog niet goed ingekeken, nu met dat mooie weer is het een heerlijk blad om te lezen.
    Evelyne en Jolanda, inderdaad vroeger kreeg ik ook het vakantieboek van de Margriet ( maar ik vond het winterboek veel leuker) maar het vakantieboek van de Flow is wel iets heeeeel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Kijken of het nu lukt -kom er zoals je weet soms echt niet doorheen ... Maar had een vorige keer wel nog net iets gelezen over flow...ik dus 2 keer gekeken en denk hé ik lees niets over Corrie .. nu lees ik pas het is het vakantie boek .morgen kijken ... Maar superleuk hé heb ook een eens een fotoshoot gehad (Margriet ) was zo ontzettend leuk om mee te maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geweldig leuke reportage Corrie.
    Wat enig dat je mee mocht werken aan zo'n leuk boek en...
    je ziet er stralend uit!
    Complimenten! en groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuk verhaal Corrie.
    Ik heb nota bene dit soort beloningsstempels nog gebruikt als onderwijzer.
    Later kwamen de plakplaatjes (en daar was ik wel blij mee want de inkt was steeds op bij die stempels.
    Leuk hoor wat jij er allemaal mee hebt gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je blogt nooit meer Corrie, jammer is dat!!! Alles verder wel goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Was even aan het rondneuzen tussen mijn blogs en wat zie ik ,reeds 1 jaar geen blogjes meer,wat gaat de tijd toch snel hé. Vind het wel jammer.Hoop dat alles goed met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. O Corrie wat enig,en wat zie je er goed uit

    En ja die stempeltje die ken ik nog van de lagere school, bij 5 mocht je met groen schrijven en bij 10 met rood
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat een leuke blog heb je... ik word volger. Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...