zaterdag 8 juni 2013

Where's my Bear?

 
 
Er is een prachtig prentenboek uitgekomen
Valt jullie iets op?
 
 
 
 
Misschien nog niet, maar op de volgende foto kunnen jullie
duidelijk een bekende achternaam zien.
 
 
 
 
Menno, onze zoon, heeft samen met  Darcy Coxall zijn eerste
prentenboek bij
 
Darcy schreef de tekst en Menno illustreerde het.
Via bovenstaande link kun je nog twee plaatjes uit
het boek bekijken als je op "Look Inside" klikt.
 
Voorlopig is het alleen nog in het Engels uitgegeven, maar
we begrepen dat het mettertijd ook in het Nederlands uitgegeven zal worden. 
Bij Bol.com is het (in het Engels) te koop
en ook bij Amazon waar je ook nog extra illustraties kunt zien.
 
 
 
 
We zijn zó blij en trots dat zij na veel werken en wachten
nu hun eigen boek in handen kunnen houden en wij ook.
 
Het is een prachtig geschreven verhaal en de illustraties
van Menno erg mooi, sfeervol en met veel gevoel
getekend, want als er iemand is die zich heel goed kan inleven
in een kinderziel, is hij het wel.
 
Darcy en Menno,
van harte gefeliciteerd!
 
 
 
 

36 opmerkingen:

  1. Wat ongelooflijk leuk dit! Volgens mij is dit boek alleen maar genieten. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!!! Menno &Darcy natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie 1e boek!
    Wat zullen jllie trots zijn op hen.Het ziet er mooi uit.
    zonnig weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Truus voor je leuke reactie!
      Groetjes van Corrie en geniet van alle heerlijke zon die er nu is.

      Verwijderen
  3. Oh wat is dat leuk, wat zul je trots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig bericht Corrie! Van wie zou Menno dat nou hebben, dat kunnen inleven in de kinderziel .... Jullie gefeliciteerd met zó'n zoon!! Die laatste foto van je log spreekt ook boekdelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo'n crea zoon te hebben. Lekker apentrots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Corrie, Het is echt prachtig getekend. Daar kunnen jullie trots op zijn.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Jullie ook gefeliciteerd met zo'n getalenteerde zoon. Wat ik er nu van zie ziet er al veelbelovend uit. Geef je weer even een seintje als het in het Nederlands uitkomt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, om zeker trots op te zijn!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen jullie ongelooflijk trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte gefeliciteerd! Zo leuk getekend!!! hartelijke groet, Dijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd. Mooie illustraties. Wat zullen jullie trots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat GAAF! Proficiat allemaal!
    (Ik zag het meteen,.... ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte Gefeliciteerd Corrie ik zag gelijk dat het door Menno getekend is. Ik heb het boekje besteld.Ik wil natuurlijk een echte Wittebrood in mijn bezit hebben.

    Wat leuk voor hem en voor jullie. Heerlijk trots op wezen. Mijn dochter zal het ook super vinden. Ik ben nu al verlieft op dit boekje wat een lieve tekeningen.
    Ik hoop dat het veel verkocht word, op naar een vervolg.

    Liefs Fijne dag verder. Dijn ik las jou hier, lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Corrie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, hier kan je terecht trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, wat leuk en wat een schitterende kleuren en tekeningen, zal in de winkel er naar uit kijken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dit is iets om heel trots op te zijn. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Corrie,
    wat leuk.Gefeliciteerd met je knappe zoon!!! Ik ga het boek gelijk bestellen voor de kleinkinderen om voor te lezen! Ik wil natuurlijk ook een echte Wittebrood in de kast hebben staan......Hartelijke groeten,Jenny Vogelaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jenny! Wat leuk om een reactie van jou te zien. Dankjewel voor de tip van Depository, de volgende keer bestel ik mijn stapeltje Menno's daar!
      Volgens mij staan Wittebroodjes met plezier in jouw kast ;- ))
      Groetjes van Corrie

      Verwijderen
  19. Corrie,
    Wat mooi en wat zullen jullie trots zijn, met recht hoor!! Dikke proficiat aan jullie zoon Menno

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Menno gefeliciteerd met dit mooie boek.
    In september word ik opnieuw oma en als het boek in het Nederlands verschijnt zal het bij deze oma op de plank staan en voorgelezen worden!
    Corrie jij ook gefeliciteerd en je mag ook trots zijn op je zoon!

    Fijne week en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Corrie,
    weet je dat het boek ook hier te koop is voor € 7.19 en geen verzendkosten?Ik bestel hier altijd mijn boeken en ben heel,heel tevreden over deze winkel.
    Gr Jenny
    http://www.bookdepository.com/Where-Is-My-Bear-Darcy-Coxall/9781907432095

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb het boek hier voor me liggen, het is écht prachtig en heel bijzonder ....
    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met dit prachtige "product" van je zoon. Vanavond stuur ik allemaal felicitaties rond, bij jou, bij NenneDesign ( Jeanet) en bij Jookies!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Janet natuurlijk, ik kom gewoon in de war, ""nieuwe"" aangetrouwde kleindochter Jeanine waar ik zojuist over geblogd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Theda en ik zag net op jouw weblog dat je een heerlijk zomers uitje hebt gemaakt, mét gebak!!

      Verwijderen
  25. Wat leuk, hartelijk gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zul je trots zijn op je zoon. Het boek ziet er heel mooi uit. Hopelijk kom ik het eens tegen als ik een van mijn vele boekenwinkels bezoek. Fijn weekend Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhhh wat geweldig!!!van harte!wat zul je bere trots zijn!!!!liefs Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Amei conhecer o seu blog lindo e inspirador,maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wow! daar mag je echt trots op zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd Corrie! Wat leuk om een boek van je igen zoon te hebben. Wat zullen jullie trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Corrie, daar kunnen jullie met recht trots op zijn. Wat een enige beer, je zou hem zo zelf lezen.
    En wat zag ik nu, zelf sta je met een heel leuk artikel in de flow zomerboek. Zo verrassend om je lieve gezicht te zien met je mooie stempels. Heel leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een enorm leuk boekje zeg, echt grandioos vertelt en getekend!
    ik zag op you tube er n link over, echt erg leuk
    http://www.youtube.com/watch?v=0zYbicev5C8
    echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...