zondag 17 februari 2013

Geborduurd tasje ...

 
 
 
 
 
 
Erg hè, dat ik zo weinig meer aan bloggen toe kom.
Maar handwerken doe ik nog steeds heel vaak en veel.
 
 
 
 
Een tijdje geleden alweer, kreeg ik van
zomaar een heel mooi patroontje opgestuurd.
Zij had het al gemaakt en wilde het aan me schenken.
Het is een een schat van een patroon van
en daar vind je nog veel meer moois.
 
 
 
 
Op de achterkant borduurde ik een zelfbedacht tafeeltje
voor de ontvangster van dit tasje.
Zij schonk me al zoveel moois, kijk maar eens
naar dit schattige Roodborstje ,
verpakt in een heel mooi doosje en geflankeerd
door nog meer mooie geschenken.
 
 
 
 
Ik haakte er drie kralen aan en maakte het af met
een vintage knoop.
    Heerlijk werk is het toch dat borduren.
Heerlijk werk is het toch dat haken.
 Heerlijk werk is het toch dat  breien.
 Heerlijk werk is het toch dat pinnen.
   Heerlijk werk is het toch dat bloggen.
 
Fijne zondag allemaal
en tot later weer ....
Lieve groet van Corrie
 
 
 


27 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd is dat.

    Groetjes,

    Anneke SK

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloggen moet leuk blijven net zoals onze hobby. Het is weer een schatje.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig cadeautje voor Nicole. Mooie kleurkeuze en helemaal áf door de leuke kralenversiering en het mooie knoopje.
    Ik ben lekker aan het opruimen en geef zo nu en dan de originele patroontjes weg die ik zelf al gemaakt heb. Zo maak ik een ander weer blij en mezelf ook want het ruimt op een leuke manier op :)
    Fijn weer eens wat van je te lezen en te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief tasje heb je weer gemaakt en demontvangster zal er heel blij mee zijn.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tasje Corrie. Daar zal de ontvanger heel blij mee zijn.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tasje is het geworden. Fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig tasje met een prachtige kleur blauw. Je hebt ook weer een mooie compositie in de foto gemaakt met dat blauwe dagboekje er naast! Wat heb je daar toch een oog voor! Geniet maar heerlijk van al je handwerk Corrie, die pc loopt niet weg hoor en die kan best af en toe even wachten en wij ook! Dag lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi tasje heb je gemaakt.
    Nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Corrie,een geweldig tasje. Daar zal Nicole blij mee zijn. En ja zij heeft ook al vaak wat moois voor jou gemaakt super.

    Chris heeft gelijk jij hebt oog voor detail. En dit breng jij prachtig over in de foto's, dit schreef ik al vaker. Maar er zijn meerderen die dit zien bij jou.

    Fijn weer wat te lezen, maar op jou tijd hoor heerlijk.

    Lieverd knuffel van mij voor jou.José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk weer iets van je te lezen en te zien Corrie, wat een mooie tas is het geworden en met een prachtig persoonlijk tintje.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat mooi geworden Corrie, is er wel iets op handwerkgebied waar jij niks leuks van kan maken?? Nee he? Nicole zal er heel erg blij mee zijn. Het is een prachtig tasje geworden.
    Fijne zondag,
    Groetjes
    Hermie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am in love with your bag, that is beautiful....Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lekker bloggen wanneer jij dat wilt hoor, moet geen verplichting zijn
    Ziet er weer erg mooi uit !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kunnen genieten van 'kleine' dingen,wat is dat toch mooi.
    Net zoals het tasje en de foto's wat je gemaakt hebt.
    Genieten is belangrijker dan een blog.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En of ik blij was en nog steeds ben :-)))
    Ik schrok even ,het leek wel een foto van bij ons.
    Het mooie tasje hangt te pronken in mijn borduurkamer
    In het echt is het haast nog mooier en zo fijntjes afgewerkt.
    De kralen en het knoopje maken het helemaal af, alles perfect op mekaar afgestemd
    Ik zit weer helemaal te glunderen hoor Corrie :-)
    Dikke knuffel,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej Corrie, en dat ze er blij mee is lees ik hier net in de vorige reactie van Nicole, maar ik had ook niet anders verwacht, je hebt een prachtig tasje gemaakt. Veel plezier met al je werkjes, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooi tasje! Je onderste regelsdie je schreef, daar sluit ik me volledig bij aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig geborduurd en afgewerkt. Ik lees dat Nicole er erg blij mee is.
    Maar ik mag aannemen dat je haar smaak inmiddels goed kent.
    Ik lees dat ook jij veel tijd tekort komt, met al die leuke hobby's.
    Tja, er moesten meer uren in een dag zitten vindt je ook niet!!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is heel mooi geworden, Hier is er é´n in wording op de tafel, Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje is dit weer, Corrie.
    Fijn dat je hier weer even wat laat zien!
    Groetjes en veel handwerkplezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi tasje heb je gemaakt en wat leuk; die kralen.
    Heerlijk toch dat je druk bent met handwerken enzo.
    En het is nu ook al genieten in de tuin van al wat groeit,
    bolletjes die hun mooie kleurrijke pracht al laten zien
    en wat te denken van al die struikjes vol sneeuwklokjes.
    En dan de vogels; de concerten beginnen al.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het resultaat is weer schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk gedaan!! Als jij en/of je leuke volgers toevallig ook graag zouden meedoen met een GIVEAWAY van twee knuffel 'Zwoekans' (klinkt als een Alien, maar is eigenlijk een kruising tussen een zwaan en een toekan!), neem dan zeker eens een kijkje op onderstaande blog:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/ready-to-fly-out-rose-white-and-forrest.html
    Deze blog is van mijn moeder, die nog paar pas begonnen is met bloggen en echt superblij is met elke nieuwe volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuk tasje heb je er van gemaakt Corrie.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. kwam nog even langs.Al een tijdje dat je niet meer schreef.Alles ok met je ?
    Lieve groet Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Corrie,
    al een tijdje niets meer gelezen....ik hoop dat het goed met je gaat!
    Groeten,
    Cor

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...