dinsdag 6 november 2012

Speldenkussen en Naaldenmapje

 
 
De laatste tijd vind ik het leuk om kleine werkjes te maken
en dan heb je al snel een cadeautje voor iemand klaar.
 
 
 
 
Een eenvoudig haakpatroontje en een lapje stof dat er goed bij kleurt
vormen zo een leuk setje.
Op de site van Ravelry vind  je na gratis aanmelden heel veel
leuke haakpatronen die voor dit doel geschikt zijn.
 
 
 
 
Dit setje maakte ik voor  mijn lieve vriendin Janet van Nenne Design
die er een superlief log over schreef.
De gehaakte kralen die aan het sluitkoordje hangen maakte
ik uit het boek dat ik in mijn vorige logje al noemde.
Heerlijk werk dat haken, ik krijg er nog steeds geen genoeg van.
Maar ik ben ook aan het borduren en breien, dus afwisseling genoeg!
 
 

24 opmerkingen:

  1. Wat een lief cadeau. Hier zal Janet heel blij mee zijn. Zo mooi bij elkaar.

    Ik geniet ook zo van het haken en breien momenteel. Borduren staat op een laag pitje.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een enige set geworden en wat een mooie combinatie dit blauw met wit!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief cadeautje en vooral voor Nenne dat is erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk setje en je zult het maar cadeau krijgen! Zelfgemaakt is altijd veel leuker! Jammer voor mij geen Ravelry!Kan geen account aanmaken.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig en lief cadeau!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig setje,een lief cadeautje om te ontvangen.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leukerdjes en een hele verrassing als dit bij Janet op de mat rolt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje Corrie zo gehaakt. Weer eens iets heel anders.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, wat mooi en lief gemaakt.. het zijn de kleine dingen die het doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel lief cadeautje voor Janet. Ik ben dol op koddig haakwerk, maar haken is niet echt mijn talent ;)
    Je berichtje op mijn blog was ook erg lief, blij dat ik weer (opnieuw) ben begonnen met bloggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een entzettend leuk cadeautje.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, Corrie! Ik liep een beetje achter, maar val nu weer met mijn neus in de boter - wat een schattig setje heb je gemaakt. Ik zou geloof ik nooit op het idee gekomen zijn om op deze manier een haakwerkje en een naaldenboekje te combineren. Echt weer eens iets heel anders.
    Jij zit dus ook op Ravelry? Of kom je er alleen om patroontjes en andere mooie dingen te bekijken? Ik zal daar zeker nog eens gaan snuffelen naar dit soort kleine patroontjes :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig Corrie, ook die gehaakt kralen vind ik enig! Liefs van mij, ook voor Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej Corrie, mooi setje heb je gemaakt. Leuk met die bolletjes sluiting. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk, zelf gemaakte kadootjes vallen altijd in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het zal maar in je brievenbus terecht komen,!! super

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig setje!. Erg lief van jou. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Corrie,
    Ik loop erg achter met weblogs lezen en mijn reactie is dan ook een beetje laat .... Maar wat was en ben ik blij met je mooie cadeau! Nogmaals heel erg bedankt voor dit speciale naaisetje, het is me dierbaar.
    Dikke kus Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt super schattig dit Corrie!!
    Ga meteen bij Janet kijken,
    dank ook voor de lieve Kerstkaart!!Hele hele fijne Kerstdagen toegewenst Corrie voor jou en alle mensen die je lief zijn om je heen!
    Liefs Dees

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...