zondag 21 oktober 2012

Wolletjes breiwerk en de roze breirol

 
 
Op dit schattige aapje word je toch meteen verkikkerd!
Ook ik breide Jacobus al tweemaal , maar dit leuke breiende aapje
werd gebreid door een lezeres van mijn weblog
die me in eerste instantie een foto stuurde van het jurkje dat ze had gebreid 
van het gratis patroon dat je bovenin de linkerbalk van mijn website vindt.
 
 
 
 
Ik maakte een collage van de foto's die "Wolletje" me stuurde, leuke naam hè!
Maar het breiende aapje Jacobus heeft nog een zusje zoals je hieronder kunt zien,
dat is Saar, zijn ze niet schattig ?!
 
 
 
 
... en er is meer, een roze breirol van een andere lezeres,
waar ik ook helemaal vrolijk van word.
 
 
 
 
In dit logje (klik) vroeg ik hulp voor een bepaald nummer
DMC-garen en daarop zijn heel veel leuke reacties gekomen.
 
 
 
O.a. van een lezeres die vlakbij mijn huis bleek te werken.
Ze wilde wel langskomen om het garen te brengen en ik nodigde haar
uit om dan een kop thee te komen drinken.
 
 
 
 
Zo gezegd, zo gedaan en we hebben een paar uurtjes heel gezellig gepraat
over onze handwerkhobbies.
Ze had haar breirol meegenomen en die wilde ik graag op de foto zetten
om die aan jullie te kunnen laten zien.
 
 
 
 
Hier zie je de breirol in volle lengte aan de kastdeur hangen,
erg leuk met de witte accenten en de garenklos
gaat helemaal opgebreid worden zo vertelde ze.
 
Dankzij deze gasten hebben jullie weer kijkplezier op mijn weblog kunnen
beleven en hopelijk kom ik snel weer terug,
maar het blijft hier nog steeds een drukte van belang in en buiten ons huis.
 
Eern fijne werkwerek gewenst!! 
 


28 opmerkingen:

  1. Lieve Corrie wat laat je weer leuke dingen zien. Ik word er blij van. Na zo lang weg geweest te zijn geen internet is heerlijk. Maar een hoop in te halen. Wat een leuke breirol in een super kleur ik hou er van.
    En dat witte jurkje zo mooi gebreid heerlijk als je dit zo mooi kunt.

    Oho de Aapjes geweldig bij mij moet hij nog af. Ik weet het ben met te veel bezig.

    Een heerlijk log weer hoop je snel weer te spreken. Maar hier is het weer druk met van alles.

    Donderdag ga ik toch naar Ahoy ik verheug mij er op.

    Hoop weer vele tegen te komen. Liefs Knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Corrie van leuk die aapjes en het breiwerk.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacobusjes zijn prachtig,en wat een mooie breirol.
    En wat een schattig jurkje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve aapjes!!! de breirol is knap gemaakt!!
    fijn om weer een berichtje van je te lezen.
    groet Rian [roeflicht]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieve aapjes zijn het toch.
    Mooie breirol in een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig breiwerk is dit,leuke aapjes en een superflitsende breirol.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke aapjes! Ik wilde dat ik ze kon breien. Zo leuk op het hoofdeinde van het logeerbed als kleine Juliette hier slaapt, maar helaas dat gaat mij niet lukken.
    Geniet van deze lieverds.
    De breirol vind ik fantastisch vooral de kleur. Zie vaak wit/ ecru dit is zo bijzonder!Fijn ook dat ik in je logje over DMC lees dat de kleuren veranderd zijn, ik had n.l hetzelfde probleem met mijn Marquoir op de helft en toen nieuw garen besteld tot 2 keer en steeds was het niet de oude kleur, nu lees ik op je blog hoe dat zit.
    Bedankt voor die info.

    Fijne week en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blogje is weer heel gezellig om te kijken en te lezen, ik kan ook nog steeds genieten van al mijn aapjes, ik weet niet eens meer hoeveel ik er gebreid heb.
    Wat een schitterende breirol en wat leuk dat er zo onverwachts leuke lieve mensen in je leven komen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vond het geweldig om te lezen Corrie!
    Mijn lieve aapjes zó trots op je Web-log.
    Ik zou ze óók voor geen goud willen missen.
    Enne... een schitterende breirol zeg! Mijn complimenten!
    Groetjes Annita H. (Wolletje)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ]Corrie, de aapjes zien er zo gezellig uit Bij mij zou dat Sara en Abraham geworden zijn, Alleen al het vullen is een kanp werk om ze zo mmoi in model te brengen De breiwol wordt een eindeloze ...Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De aapjes zijn prachtig! Leuk om mu eens een breirol in een andere kleur te zien, mooi werk.
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fem, ik kan niet meer op je blog komen, maar bedank je hierbij voor je reactie. Groetjes van Corrie

      Verwijderen
  12. Schattige aapjes en de breirol in rose ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Corrie Leuk om mijn werk op jou blog te zien en de reacties te lezen. Er zijn al weer wat patronen bij gemaakt maar de klos is nog niet op. als de rol helemaal vol is dan maak ik een afspraak om het te laten zien weet alleen niet wanneer? De aapjes zijn ook mooi gemaakt en zitten gezellig met elkaar op de schouw. Het jurkje is goed gelukt zal het meisje mooi staan. groeten Marlies Wijnker uit Egmond aan den Hoef

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Há Marlies, tevergeefs heb ik naar je mailadres gezocht, dus nu maar hier een reactie plaatsen in de hoop dat je die leest. Je bent hartelijk welkom als je je breirol wilt laten zien, ik ben heel benieuwd!
      Groetjes van Corrie

      Verwijderen
  14. Leuk, zulk onverwacht bezoek.
    Dat zijn toch de grappige kanten van het bloggen, he?
    Die aapjes zijn om op te vreten!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, ik ben helemaal weg van die aapjes!! Zó schattig. Jacobus aan het breien, vind ik om op te eten!
    Een roze breirol heb ik nog nooit gezien, meestal in wit of ecru. Maar dit is enig en wat een eind! Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej Corrie, al is dit niet je eigen handwerk, toch weer allemaal even mooi en leuk om te zien. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben ik ineens verliefd op jou aapjes.
    Ga je meteen volgen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super schattig die twee aapjes :) Helemaal enig en die breirol :) Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elisabeth, het was me niet mogelijk om een reactie op je blog achter te laten, maar je hebt een heel goed log geschreven meet je vraag over de noodzaak van internetten e.d.! Je zet me aan het denken ...

      Verwijderen
  19. leuk he, van die onverwachte ontmoetingen!
    die aapjes blijven schatjes, al heb ik ze al wat vaker gezien.
    en die rozerode rol vind ik wel heel leuk, zo in een andere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een geweldige aapjes! Zag net ook die prachtige bos sedum; prachtige combi met die vaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie werkjes show je Corrie! Ik ben vooral verliefd op die schattige aapjes!
    Goe weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Corrie jij hebt de http://www.campaignforwool.nl/ niet nodig om er dol op te zijn. Wat zijn je apenvriendjes lieff :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...