dinsdag 2 oktober 2012

Waarmee ...

 
ja, waarmee heb ik me sinds mijn vorige log bezig gehouden ?
 
Wel, met het breien van pannenlappen van het lintjesgaren dat ik lang geleden
van buurvrouw Rietje kreeg en waarmee ik ooit dit megahart borduurde ...
 
 
 
... met het haken van deze Oilily onderzetters voor onze oudste kleindochter
die servies van Oililly en Pip spaart ...
 
 
 
met het haken van hartjes ...
 
 
 
... en nog meer hartjes, vraag me niet waarom of waartoe ...
maar Karin weet het wel  ...
 
 
 
 
... met het breien van drie handdoekjes
 
 
 
 
waarvan ik deze geruite zojuist voor het eerste gebruik
met groot plezier heb opgehangen ...
 
 
 
 
 
... met het haken van een nieuw horlogebandje ...
Hûh ?? Een horlogebandje haken ??
Tja, soms komt een mens tot gekke ideeën tijdens een recessie.
Ha,ha,ha, nee hoor, gewoon voor de lol en het werkt ook nog!
Recyclen heet dit geloof ik ;- ))
 
 
 
Dit alles deed ik tussen allerlei andere bezigheden door zoals het wassen
en strijken van ACHT flinke gordijnen en twee bankhoezen alsmede het
opzetten en onderhouden van een online foto-album vanwege het
kopen en renoveren van een huis door onze jongste zoon en schoondochter,
het opknappen van heel veel troep vanwege een flinke verstopping in de badkamer,
waarmee onze gouden buurman ons uit de brand hielp,
het tweemaal per week fitnessen waardoor ik sinds kort niet meer
hoef terug te komen bij de cardioloog, hoerááá!!!,
het wekelijkse oppasdagje op Max, het wassen en strijken van de gewone
was en boodschappen doen en koken en ...
ja ik vergeet vast nog wel het een en ander,
maar ik verveel me nog steeds niet.
Oh ja, ik lees graag en veel en dat doe ik tijdens het ontbijt en
in bed als ik geacht wordt te slapen.
Gaat het verder wel goed met me?
Uitstekend en met jullie ook hoop ik van harte
Liefs van Corrie

30 opmerkingen:

  1. Hoi Corrie, nou jij hebt niet stil gezeten zeg. Ik ben vooral helemaal weg van je handdoekjes. Beeldschoon zijn ze. Toevallig kreeg ik laatst precies zo'n geblokt gevalletje van een lieve vriendin en wat istie leuk! Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer een heerlijke bezige bij Corrie. Hoera!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeempie!! Jij bent lekker bezig!! Wat een leuke projecten laat je zien,...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de goede uitslag van de cardioloog!
    Dat zijn de leuke dingen voor de mens.
    Je hartjes zijn erg leuk en zo vrolijk.
    Niets geborduurd?
    Moet nog op zoek-heb nog geen tijd gehad-maar het komt wel hoor.
    een zonnige dag.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vlijtig Liesje :)
    wat een produktie. De 'Oilily' onderzetters zijn super en de harten? ook natuurlijk maar daar ben ik vooral ook heel nieuwsgierig naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat klink je heerlijk energiek, Corrie. En wat heb je weer veel moois gemaakt. Zo gezellig, al die kleurtjes. Je handdoekjes komen me zó bekend voor... Mijn oma breide ze na haar beroerte met haar linkerhand. Zo kon ze zich toch nog nuttig maken.
    En wat heerlijk dat je niet meer terug hoeft te komen. Dat is toch een supervooruitgang? Fijn voor je. En werk blijft er altijd, ook onvoorzien werk, maar als je het een beetje positief kunt benaderen lukt het allemaal wel.
    Liefs van mij, en leuk weer iets van je te lezen.
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke lieve dingen gehaakt en je breiwerk mag er ook zijn, het is wel aanstekelijk, het begint te kriebelen hier ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk Corrie al die zelfgemaakte handdoekjes, onderzetters, pannenlappen en een leuk horlogebandje. Leuk hoor al die creatieve uitspattingen ;-))
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Corrie jij bent heel ijverig geweest, wat een leuke dingen heb je gemaakt. Zo heerlijk kleurig allemaal. Ik ben eindelijk verder gegaan met de maandborduurtjes van little house of needleworks. Moet er nog 1 1/2. Fijn dat je niet meer terug hoeft te komen, dat komt door al jou ijver met sporten. Heerlijk gevoel geeft dat.
    liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Corrie, als ik zo lees wat je allemaal doet dan ben ik gewoon jaloers op je energie. Ik ben savonds helemaal afgebrand. Ik vind je haakwerk super.Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super al je breiwerkjes.
    Leuke doekjes en hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt heel wat geproduceerd Corry, ziet er allemaal erg aantrekkelijk uit!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dingen heb je allemaal gemaakt Corrie!
    Fijn dat je niet meer terug hoeft naar de cardioloog.
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej Corrie een hele bups aan mooi handwerk en lijst met bezigheden. Fijn dat het zo goed met je gaat. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke dingen heb je gemaakt Corrie. De horlogebandjes zijn echt leuk.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, wat een bezig bijtje! Je onderzetters zijn lekker vrolijk erg leuk bij het Pip servies.
    Je handdoekjes vind ik echt super!
    Maar het mooiste van deze post is toch wel dat je niet meer terug hoeft naar de cardioloog!!!!!!
    DAT IS SUPER.

    Fijne week verder en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om weer een blogje van je te lezen.
    Wat ben je bezig geweest joh. Ik vind dat olilly servies zo gezellig, net als pip trouwens en dan zulke onderzetters erbij. Zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een productie!!!! ze zijn allemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ja Corrie!!! Je hebt je dus niet verveeld de afgelopen tijd! Wat een verschrikkelijk leuke onderzetters, die kleurtjes! Ik kan me voorstellen dat je kleindochter weg is van die Pip-en Oilillyspulletjes. Wat zal ze blij zijn met zo'n oma!!
    Jij bent ook van alle markten thuis hè. Ik denk dat jouw radertjes ook voortdurend draaien: hoe zal ik dit, hoe zal ik dat?
    Geweldig dat je niet hoeft terug te komen bij de cardioloog. Hoe dan ook, en hoe het ook gaat, je bent een gezegend mens Corrie. Dikke knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie dingen heb je gehaakt en gebreid. Prachtige kleuren voor de onderzetters en de pannenlappen en handdoeken zijn ook al zo mooi.
    Fijn dat het goed met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Corrie ,wat een leuks heb je weer gemaakt ,leuk idee van dat horlogebandje.en dan die hartjes zo vrolijk !Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn hoor dat je je zo goed voelt. De enorme produktie weerspiegelt dat. Vrolijk, blij en wat veel............
    Groetjes,
    Anneke SK

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Woowwww.....Corrie...wat ben je heerlijk bezig!!! En wat een hoop leuke dingen heb je gemaakt, super!! Die hartjes ben ik nu ook aan het maken/haken. Een logje om lekker vrolijk van te worden en wat fijn dat het zo goed met je gaat lieve Corrie! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. och wat heerlijk om dit alles weer te lezen en te zien....de handdoekjes zijn ook mooi ..de kleuren heb je die van katoen gemaakt??
    Fijn om te lezen dat het met jezelf ook goed gaat...lekker bezig bent met van alles en nog wat...geniet er maar lekker van
    groetjes en een fijne dag
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk dat heb je goed gedaan, gewoon lekker doorgaan zo.
    Gefeliciteerd weer een dokter de deur uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke spulletjes heb je weer gemaakt.

    groetjes Rein.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb jij een hoop spulletjes gemaakt! Heerlijk! maar ook nog zoveel andere dingen.
    Fijn dat het goed gaat met je gezondheid, goed te lezen!

    *Marianne*

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zal zo'n horlogebandje heerlijk zacht aan de pols voelen. Een gat in de markt!

    @ Zou ik je mogen vragen op me te stemmen. Ben genomineerd fotowedstrijd National Geographic en maak kans nieuwe fotolenzen te winnen.
    Zo ja ... Bij voorbaat dank Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hele mooie dingen heb je gemaakt!!!!
    groet Rian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. o wat ben je een bezig bijtje!
    en zoveel moois weer te zien ...

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...