dinsdag 28 augustus 2012

Voor Paulie

 
 
De laatste tijd ben ik steeds kleine borduurwerkjes aan het maken
en dat bevalt me heel goed.
Dit is een kussentje voor de verjaardag van Paulie.
 
 
 
 
Het  is weer een ontwerpje van Blackbird Designs net
als het vorige kussentje
 
 
 
 
Het zigzagband heb ik er op een spciale manier opgenaaid,
naar het voorbeeld van Nicole die het ook zo maakte
op dit prachtige hart dat ik van haar kreeg.
 
Paulie heeft me ook al vaak verwend met mooie
geborduurde cadeautjes, zoals deze geborduurde kaart
die ik al in maart voor mijn verjaardag kreeg.
 
 
 
 
Zij stuurt mij al een aantal jaren prachtige Art Postals
en andere geborduurde post,
vaak met mooie bemoedigende teksten erop
Je kunt haar werk hier , hier , hier , hier en hier bekijken.
 
 
 
 
Paulie moet nog jarig worden, dus misschien ziet ze het kussentje
eerder hier op mijn weblog dan thuis in haar brievenbus,
maar ik heb de komende dagen weinig tijd, dus heb ik het toch
maar alvast geplaatst en feliciteer haar hierbij al van harte!
 


26 opmerkingen:

  1. Leuk Corrie, ik heb nu toevallig hetzelfde BBD motiefje op mijn weblog staan. Anders verwerkt ziet het er ook weer net even anders uit.
    Fijne dag, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Corrie, ik ben ook met een werkje van BBD bezig, moonlit garden in prachtige herfsttinten.
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief borduurtje voor een lief cadeautje schattig. Dit word weer met veel blijdschap in ontvangst genomen. En heerlijk om zo'n mooi pakje te mogen ontvangen. Door een lieverd geborduurd.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer echt een schattig Corrie werkje! Wat zal Paulie er blij mee zijn, net als jij met haar verrasinkjes. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Corrie, het is een mooi klein werkje.Ik maak alleen nog maar kleine werkjes. Grote dingen krijg ik niet af.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi cadeau. Daar zal ze vast erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooi kussentje, zo leuk hé die patroontjes! daar zal ze vast heel blij mee zijn want ze borduurt zelf ook veel en mooie dingen. Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige verzameling speldenkussentjes.
    Super mooi,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kussentje Corrie. Leuk idee zo dat band.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi hoor Corry. Leuk om zulke kleine werkjes te maken.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief borduurtje geworden en wat is het toch fijn die kleine attenties te krijgen! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer een schat van een kussentje geworden. Wat kun je toch eigenlijk een hoop doen met simpele patroontjes. Het op deze manier opnaaien van het bandje vind ik ook een vondst. Op het eerste gezicht zie je niet eens dat het "maar" gewoon zigzagband is.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een heel mooi cadeautje. Als ze hem al op je blog ziet, weet ze dat ze naar iets heel moois uit kan kijkne.
    Hij is erg fijntjes. Wat een leuke manier om dat zigzagband te verwerken. Bedankt voor het delen van het idee.

    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi cadeautje heb je gemaakt.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwwww wat heb je dit mooi gemaakt, heel precies heb je het zigzagband erop genaaid toen het kussentje klaar was?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel mooi kussentje geworden. Ik maak ook meer kleine werkjes dan grote[duren me veel te lang voordat het af is.]
    groet Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kussentje, ik vind de afwerking van het zig zag band ook erg origineel! Ga ik zeker ook eens proberen.
    Wat een mooie Mail Arts heb je ooit van Paulie gekregen.

    Fijn weekend en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. alweer een mooi kussentje, heel verfijnd - en ook heel verfijnd gefotografeers!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Corrie wat een mooi kussentje, hier zal de ontvangster zeker blij mee zijn. Wat mooi met dat band, ik sla de tip op!
    Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, ben weer bijgelezen!
    Wat een mooi kussentje, Paulie zal hier wel erg blij mee zijn!
    Zonde van dat mooie Mexicaanse beeld, hoop dat je het nog ergens kan laten herstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De manier waarop je het zigzagband aan het kussentje hebt genaaid vind ik erg leuk, dat ben ik nog niet eerder ergens tegen gekomen. Sowieso een erg leuk kussentje trouwens, ook met die knoopjes erop!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kussentje Corrie, met de kant en knoopjes als extraatje
    Helemaal netje afgewerkt zoals we dat van jou gewoon zijn.
    Deze manier om het zigzag band op te naaien maakt het ook meteen af !

    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...