zaterdag 18 augustus 2012

DMC 312 oude kleur blauw gezocht

Hartelijk bedankt allemaal voor de moeite
om te zoeken naar de oude kleur DMC voor Ineke.
Inmiddels hebben we een aantal aanbieders
van dat garen, die we hier ook van harte willen bedanken
en nu hoeft er dus niet meer gezocht te worden.
Groetjes van Corrie en Ineke

 
Allereerst heel veel dank voor alle goede raad die ik mocht ontvangen
voor mijn probleem uit mijn vorige log.
Nu heb ik alweer een verzoek van iemand ...



Kijk eens wat er deze week voor moois aan mijn kastdeur hing!
Dit is het borduurwerk waarmee Ineke O bezig is en het zal uiteindelijk
een prachtig boekwerkje worden, zoals je kunt zien

Het is een gratis patroon waarvan ik onderaan dit log de link zal geven.



Ineke borduurt deze lap met DMC nr. 312, maar zoals borduursters weten
zijn de nieuwere garens toch iets feller van kleur dan de oude,
ook al hebben ze dezelfde nummers.




Op de foto hierboven zie je een klein stukje van de rugband
die Ineke al aan het borduren was en dát stukje borduurde ze met de
oude kleur DMC 312 terwijl de rest met de nieuwe is gedaan.
Helaas is dat oude garen nu op en is haar vraag of iemand voor haar misschien nog
één of meerdere strengetjes oud blauw DMC 312 heeft liggen.




Ineke wil het geborduurde stukje liever niet uithalen
want deze kleur bloedt, zoals dat heet wanneer borduurgaren
bij het uithalen kleur op het linnen achterlaat.

Degene die haar hiermee kan helpen kan mij een e-mail
zenden en dan zorg ik dat Ineke contact met je opneemt.
Mijn e-mailadres is als volgt:




Voor degenen die dit prachtige boekje ook willen gaan borduren
is hier de link naar de prachtige site
"Swappons" (klik)

waar je de patronen gratis kunt downloaden evenals
vele andere mooie oude patronen.

Allemaal een heel fijn weekend gewenst
en alvast heel veel dank voor jullie moeite!



15 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi blauw borduurwerk, ik duik even in mijn bak borduurgaren, misschien zit er nog iets tussen dat Ineke gebruiken kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas ik heb alles na gekeken maar heb niet de blauwe die je zoekt.
    Groet Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben direct in mijn lade gedoken, helaas niet deze kleur in voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het in het echt gezien afgelopen maandag. Zó prachtig! Ik hoop zo dat iemand dat kleurtje voor haar heeft.
    Ze heeft ook iets enigs voor mij gemaakt. Staat nu op mijn log!
    Warm hè Corrie?! Maar geniet toch van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas,dit nr heb ik ook niet in voorraad.
    Toen ik op de link klikte van de patronen,kreeg ik steeds reclame en felicitaties over het scherm.
    gezellige zondag en succes met de zoektocht.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Truus wat vervelend van al die reclame, ik krijg die niet te zien, dus ik denk dat je de beveiliging van je internet iets hoger moet zetten.
      Als je het patroon graag wilt hebben, kan ik het voor je downloaden en het je mailen als je mij je emailadres geeft op corrieneeltje@gmail.com
      Groetjes van Corrie

      Verwijderen
  6. ooohh prachtig!!!! blauw hé ;) Nu weet ik dat mijn moeder bijna een DMCwinkeltje kan beginnen met haar voorraad...ik ga haar meteen even mailen...wie weet! Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig boekje gaat Ineke maken. Helaas heb ik de kleur niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig borduurwerk.
    Vreemd dat het kleurbadnummer hetzelfde is en de kleur dan toch niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Josée, dank voor je reactie, alle nieuwere kleuren DMC verschillen net iets van de oudere kleuren, maar dat zijn dan ook wel écht veel oudere volgens mij. Ik vind juist die oude kleuren ook heel erg mooi.

      Verwijderen
  9. Hallo,

    Ik heb gelezen dat je genoeg reacties hebt gehad op je vraag van het oude garen d.m.c.
    Mocht je onverhoopt nog meer nodig hebben, ik heb nog twee onaangebroken strengetjes.

    Gr. en sus6 met je blog.

    Ton moest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ton, we houden het in ons achterhoofd, fijn dat je meedenkt!
      Groeten van Corrie en Ineke

      Verwijderen
    2. Dank je wel dat je reageerde,als ik toch te kort kom kan ik je dan mailen?,dan kan ik de 2strenden van je overnemen
      Alvast Bedankt Ineke

      Verwijderen
    3. Natuurlijk kun je me mailen.
      Emailadres is tonwolswijk@gmail.com.
      Borduur ze !!!!

      Gr. Ton Moest-woblswijk

      Verwijderen
  10. Fijn dat het gelukt is. Het borduurwerk is prachtig in deze kleur.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...