vrijdag 13 juli 2012

Blogveranderingen



Zoals jullie bij binnenkomst op mijn blog waarschijnlijk al gemerkt hebben,
is mijn weblog behoorlijk veranderd en aangepast.
Ik plaatste een nieuwe header van een oude foto die ik maakte
en in plaats van twee kolommen heb ik nu drie kolommen.




Er staan aan de linkerkant nu wat gratis patronen en
een werktekening van het poppenbedje.

Er zullen ongetwijfeld foutjes in die veranderingen geslopen zijn en als jullie die
bemerken of links vinden die niet werken zou ik dat graag willen 'horen'.




Het tasje van broderie maakte ik voor Lut die vroeger ook een weblog had.
Van haar kreeg ik vorig jaar een pakketje voor een Valentijnruil en
daarin zat dat schattige Aïdalinnen met kersenopdruk.
Daar moesten natuurlijk ook kersen op geborduurd worden en om het af te maken
vond ik op internet een heel grappig patroon van gehaakte kersjes.
De afgelopen drie kwartier ben ik als een zot aan het zoeken geweest
naar de link, maar helaas niet gevonden.
Lut was heel blij met het tasje en daar gaat het om.

Fijn weekend allemaal !!

23 opmerkingen:

  1. Lieve Corrie,
    Wat een mooi en lief cadeautje!!! Kan me voorstellen dat Lut in de wolken was.
    En je weet altijd iets speciaal toe te voegen dat het helemaal origneel "Corrie" maakt :-)))

    Mooi weekend :-))

    Lieve groetjes ,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel lief tasje en waardevol cadeau!!!
    Je maakt je werk met heel veel aandacht en warmte!
    groet Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog ziet er mooi uit en wat een lief tasje.
    Ik heb een vriendin die helemaal mal is van poppen en poppenkleertjes, ik ga jouw link meteen doorsturen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er mooi en 's zomers uit bij je uit op je blog, prachtig! Het cadeautje ontzettend mooi en lief, wat een bofferd, die Lut :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto heb je nu bovenaan staan.
    Het cadeautje is erg mooi geworden.
    goed weekend.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Corrie, heerlijk zomers op je blog.
    Weet je dat ik vandaag nog reacties heb gelezen op mijn oude blog en er daar ook één van Lut tegenkwam, heb nog even de link aangeklikt.
    Mooi tasje voor Lut, leuk met de kersjes. Heb je al gekeken bij crochet cherries afbeeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar stond mijn reactie plots al. Fijn weekend, lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig borduurwerkje verwerkt tot een superlief tasje! deze ligt nog te wachten op mij,ben een fan van Marjorie Massey.

    fijn weekend,
    groetjes,
    Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your blog and handwork is just so beautiful. It is just so soft and quiet. I can feel to summersun and hear the water when I see your new top. Your blog is just so wonderfull. I love the embroidery with the rabbit and the strawberry. keep going on with your beautiful work.
    Greetings from Lina, Denmark

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk je vernieuwd blog.
    Mooi tasje heb je gemaakt voor Lut,daar zal ze heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er als vanouds weer heel gezellig uit bij jou en ik denk dat Lut heel blij is met haar cadeautje.
    Wat een schattige kersjes.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je blog heeft een mooie nieuwe look.
    Jammer dat we niet meer bij Lut kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. altijd leuk je blog te veranderen. het is toch een beetje zoals je huis herinrichten. maar het is nog steeds een echte 'corrieblog'. 3 kolommen biedt ook meer mogelijkheden om dingen te presenteren. want dat is het jammere aan blogs: wat je eerder publiceerde verdwijnt in de digitale diepte ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Corrie. Zat ik toch wat dichterbij, kon je hulp goed gebruiken. Maar ik heb Apple is weer anders als bij jou. Ziet er prachtig uit.....

    Wat een geweldig mooi tasje. En de kersen enig. Ik maakte vroeger dit over knikkers heen. En laat ik die van de week terug gevonden hebben. En in het blad FILATI de laatste ook zo iets staan. Zoek maar naar dit blad op internet. Je kan hem dan bekijken.

    Wat is er toch veel moois.

    Lieve groetjes en fijn weekend José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is ook een schattig tasje, Corrie! Zo leuk bij elkaar gezocht allemaal. Dat kersenstofje geeft door de groene accenten net iets extra's aan het geheel. Zelf ben ik altijd een beetje huiverig om van dat bedrukte aida te kopen, omdat ik bang ben dat het veel te druk wordt met een borduurpatroon erop. Maar nu zie ik weer eens wat een leuk effect je ermee kunt bereiken.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er allemaal zeer goed uit en je haakwerkjes zijn altijd snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je je Blog mooi veranderd Corrie. Een mooie Headerfoto ook, krijg al helemaal een strand-gevoel, nu de zon nog hihi.
    Je heb een mooi kado gemaakt voor Lut.
    Wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je site is goed hoor Corrie. Mooi en overzichtelijk. Soms is het ook gewoon leuk om er wat aan te veranderen.
    Enig borduurtje had je gemaakt voor Lut. Leuk dat je nog contact met haar hebt. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je site is weer gezellig hoor,al vond ik je header hiervoor erg mooi, omdat er zoveel van jezelf in zat. Maar deze is ook prachtig en past ook erg bij je.
    Lief tasje heb je voor Lut gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een zomers en fris blog heb je ervan gemaakt!
    Mooi zakje met een leuk borduurtje en leuke stofkeuze die broderie.
    De afwerking is ook zo toepasselijk met die gehaakte kersen.
    Lut zal het mooi gevonden hebben.

    Fijn weekend en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi blog is het geworden, zo licht van kleur! De foto is ook prachtig en wat een schattig cadeautje voor Lut! Ik kan mij haar blog nog goed herinneren!
    Fijn weekend nog, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je blog ziet er stralend uit! Mooie nieuwe kopfoto en je hebt Lut blij gemaakt met het prachtige tasje!
    Prachtig Corrie!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kom ik nog even vertellen dat je blog héél fris is opgepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...