vrijdag 22 juni 2012

Schoonheid in kleur



Vorige week was mijn zus Ria een dag bij me en ze bracht
deze prachtige ring voor me mee.
Zoals alle prachtige sieraden die ik van haar kreeg, heeft ze
deze ring ook weer zelf gemaakt.



schreef ik over degene bij wie Ria het edelsmeden leert
en in de rechterkolom van mijn weblog staat het foto-album
waarin ik alle mooie zelfgemaakte sieraden laat zien
die ik van Ria door de jaren heen heb gekregen.



De mooie zijden shawl kreeg ik gisteren
van Cock en Ineke en Ineke beschildert deze zelf.
Prachtige geschenken die heel goed samen op de foto gingen.
Ik ben er héél erg blij mee en hierbij héél
veel dank voor de gulle gevers.




20 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal en mooie ring.Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een schitterende ring en wat een gave shawl, ik ben er weg van! Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Corry, allebei zowel shawl als ring.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beiden zijn erg mooi. Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige geschenken, geniet er van!
    Fijn weekend,

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een creatieve mensen die jou dit moois schenken.
    Prachtige cadeaus! Geniet van al dat moois!!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige sjaal. Wat een mooi begin van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige geschenken, ongelofelijk dat er mensen zijn, die dit zo maar zelf kunnen maken! Je hebt er prachtige foto's van gemaakt! Veel plezier er mee, maar dat zal vast wel lukken ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig ! Geweldig zo creatief gemaakt heerlijk om te dragen. Ik vind dit super knap als je dit kunt maken. Dit zijn Unieke Exemplaren dit heeft niemand.

    Geniet er fijn van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige sieraden maakt je zus, en wat heerlijk om ze cadeau te krijgen, net zoals die mooie sjaaltje, veel plezier ermee Corrie
    Hermie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Corrie, wat laat je weer prachtige dingen zien. Zo fris en kleurig. En de ring: prachtig! Je boft maar met zo'n zus. En het leuke is dat het bij jullie 2-richtingsverkeer is.
    Is dat niet geweldig?
    Geniet er maar van.
    Fijne avond en zondag, en groetjes van mij

    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Corrie,
    Dat is al een poos geleden dat ik hier was. Ben natuurlijk meteen in de rozenalbum gedoken, da's pas een rozentuin: prachtig! Wat leuk dat je zo'n mooie ring van Ria hebt gekregen, een bijzonder zussenkado en dan de sjaal: super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige ring!!! Helemaal mijn smaak. Ik ga eens neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat maakt je zus prachtige sieraden. Ik ben echt weg van de ring. Ook de vierkante ring die in het overzichtje staat vind ik heel mooi. En dan nog zo'n sjaal in die sprekende tinten erbij! Je bent goed verwend, Corrie!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Maar ik vind dat ook jou fotografeervaardigheden (mooi woord hè) wel een pluim verdiend hebben. Wat een mooie foto's heb je er weer van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De creativiteit zit bij jullie absoluut in de genen. Wat heerlijk dat het je gelukt is je logjes te herstellen Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maakt ze toch schitterend sieraden
    Wat een mooie sjaal
    Heb weer even je blogje bij gelezen, heb zitten genieten
    Wat enig die vilt paddenstoel
    Fijne maandag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een creatieve smaakvolle geschenken. De kleuren van de shawl zijn zo warm. En je zusje maakt prachtige sieraden. Ja de creativiteit zit echt in de genen.
    Groetjes,
    Anneke SK

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cor, wat leuk om al die mooie reakties te lezen , van je blogg vriendinnen, wat een complimenten ,en je hebt het weer prachtig op de foto gezet.
    Dit was nog een verlaat cadeautje gemaakt voor de verjaardag van mijn grote zus, die eind maart jarig was,
    ik heb het met heel veel plezier gemaakt , en met nog meer liefde gegeven, als iemand het waardeert en met plezier draagt is het Corrie wel!, op Cor naar de volgende mooie cadeau's die we voor elkaar maken!

    kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een prachtige sjaal. De ring is ook een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...