dinsdag 26 juni 2012

Knitten



Het gaat niet om het lieve meisje met de bal, maar om de "Knitten"
eronder en dat is geen schrijffout.
Gisterochtend las ik bij Dees over het project:




Ik besef heel goed dat we onze huisdieren niet zomaar kunnen
laten "aanjongen" maar als de jonge dieren er eenmaal zijn, is het onze plicht
om er goed voor te zorgen en er een goed tehuis voor te vinden.
Dat is wat er met dit project gedaan wordt en daarom ben ik gisteren
meteen begonnen met het breien van zo'n dotje.
Het patroon vind je op de site via bovengenoemde link.

28 opmerkingen:

  1. Wat een snoepie, jammer dat ik zoiets niet kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jessie dit kan iedereen, het zijn echt allemaal rechte lapjes! Kijk maar eens op het patroon.

      Verwijderen
  2. O wat een dotje, ga zo eens kijken op die site.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk initiatief, zal ook kijken of het mei als brei-analfabeet wil lukken! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk , ik ga het proberen!
    Ik ben benieuwd of het lukt, want het is al lang geleden dat ik gebreid heb.
    Toen de kinderen klein waren!

    Ik hoop dat het bijdraagt om mensen bewust te maken voor hun verantwoordelijkheid!

    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Corrie, wat heb je deze kitten snel op de wereld gezet. Ik moet eerst mijn breipennen nog van Anne terug zien te krijgen ;)
    Ik zal je nog een link sturen, een iets groter project, maar zoooo LEUK!
    Succes met de k(n)ittens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoepie!!!
    Ga gelijk eens kijken.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geinige kitten.
    Ik ben overigens weg van het schilderij dat erachter staat.
    Wie is de schilder daarvan?
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Janny, over het schilderijtje ga ik nog een extra logje schrijven, is echt de moeite waard.

      Verwijderen
  8. Ook dit is weer een goed initiatief.
    En ook nog leuk om te breien, want breien blijft leuk.

    Er zijn zoveel zwerfkatten, en wat hebben wij er al veel opgevangen etc. etc. etc..
    Dankbaar zijn ze je eigenlijk altijd.

    Ik hoop dan ook dat er vele knittens gebreid worden en wil je niet breien, kijk dan eens in de linker zijlijn van mijn blog.
    Mag wel he Corrie, anders delete je dit maar.

    Leuk dat je nog een logje gaat schrijven over dit schilderijtje, het is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag dat Fleur, ik ga zelf ook even kijken.

      Verwijderen
  9. Ben net terug, van weg geweest. Zie dit voor het weekend, of een avond bij het voetballen er word hier nog gekeken. Gezellig bij breien. En hup hij is klaar.

    Wat leuk hier doe ik ook aan mee.

    Liefs José zal hem laten zien als hij af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje van een knitten!!
    Mooi initiatief,..

    Het meisje is prachtig!! Ben bijna flieft op haar,..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allebei om op te vreten, het knitje en het meisje..! Goed initiatief ook! Ook wij hebben altijd zwervertjes in huis, op een of andere manier komen die ook altijd bij ons terecht.. ;)! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oohh je hebt er echt een schatje van gemaakt Corrie! en wat een mooi iniatief! en dan het schilderijtje...práchtig!! ik las net al dat je ons daar nog meer over gaat vertellen...graag!! ;) Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Corrie,
    Een heel goed initiatief, de gebreide knittens zijn leuk.
    In het klooster/ verzorgingstehuis waar ik heb gewerkt maakten de zusters deze poesjes ook, ze werden verkocht om geld in te zamelen voor de missie, leuk om ze hier terug te zien wederom voor het goede doel.

    fijne dag,
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb net je cartonnage album bewonderd, wat een Prachtige collectie en allemaal zelf gemaakt, knap hoor!
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Corrie Je poesje is een leukerdje, Het is al een heel ou patroontje, Ik breide ze jaren geleden van dikke en dunne wol dan krijg je kleine en grote, Het is een heel simpel patroontje, Ik doe niet mee want alle breiwol is juist weggedaan, Ik moet ruimen, ruimen en nog ens ruimen, Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje, het kitten en het meisje. Ik ga ook eentje breien vind hem zo leuk;-)
    Lieve groetjes Hermie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi pluizig katje , :-)))) lijkt precies "wolliger, ronder" dan het katje op het uitlegblad.Ligt waarchijnlijk aan de wol en de manier van opvullen.

    Mmm, zeer mooi initiatief ook

    Nu maak je ons wel nieuwsgierig naar het verhaal achter dat lieve meisje :-))?????
    liefs,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben gelijk aan het breien gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk is dit geworden, helaas is het breien niet echt aan mij besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OHHHHHHHHH Corrie!!!Jij lieve lieve schat:-)dank dank dank voor het plaatsen op je blog,ik zie dat er al heel veel mensen mee doen wat fantastisch!!!!!!!!!!!Jouw kitten is echt super super super lief♥ Je bent een schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi initiatief Corrie, maar ook een schattige foto! Daar ben je toch een kei in hoor. Je site heeft altijd zo'n serene uitstraling, prachtig! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik las het net bij Willy en als kattenfan ga ik zeker bij Dees ook eens kijken. Schattig kitten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...