vrijdag 29 juni 2012

Ik zit zo lekker ...



Het is eigenlijk best al laat en ik zou beter mijn bedje kunnen opzoeken,
maar ik zit ook wel erg lekker op mijn oude bureautoel dit logje te schrijven.
Ik denk dat die stoel al minstens 20 jaar oud is en daarom werd het hoog tijd
om de bekleding te vernieuwen.
Een leuke lap, een uurtje tijd en klaar was ie!




Leuk stofje toch hè!
Die lap lag al jaren in de stofjeskast en ik wilde er steeds
maar niet in knippen, dat herkennen jullie misschien wel.
Maar slim is dat niet, want juist nu ik erin heb geknipt
kreeg ik pas echt plezier van deze mooie




Aan de wand achter de tafel hangt mijn geliefde
van Carriage House Samplers,
een oude favoriet uit hun collectie.

En nu vind ik het toch echt tijd om te stoppen, morgen wordt
het een drukke dag en ik kan beter maar zorgen dat ik genoeg slaap krijg.

Ik wens jullie een fijn weekend toe!
Groetjes van Corrie



24 opmerkingen:

  1. Hej Corrie, nog even naar je mooie nieuwe stoelbekleding en je hartenlap kijken en dan duik ik mijn bed in. Fijne lichte plek waar je zit en een mooi boeketje staat er bij je op tafel.
    Fijn weekend en welterusten voor nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi stoeltje geworden! zo'n mooie lap verdiend het om gebruikt te worden (al kom ik er zelf ook niet altijd aan toe om dat te doen :)
    prachtige hartenlap, nieuw?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marcella, nee, de hartenlap is niet nieuw. Ik maakte die al in 2009, via de link in dit log kun je er nog over lezen.

      Verwijderen
  3. Wat een goed idee om je stoel te bekleden en wat is hij mooi geworden!! Ik ben zelf ook nog opzoek naar een goede stoel en vind dit wel een goede en mooie oplossing.
    leuke plek ook om je blogje te schrijven, lekker licht en gezellig met een mooi boeketje op je tafel.
    Ik snap best dat je er graag zit!

    Fijne dag en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap van je en het staat schitterend.
    Beeldschoon je harten lap!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoel zo en jij ook een fijn weekend gewenst!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, hoe je een oude stoel prachtig kan pimpen... leuk zeg!! Wat zul je er nu weer jarenlang plezier van hebben! De merklap vind ik schitterend, wat een uniek patroon... prachtig! Om naar te blijven kijken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zit niet alleen lekker, maar ook poepie sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat je lekker hebt geslapen, maar kan me voorstellen dat als je daar in dat hoekje zit, je eigenlijk nog wel een uurtje langer wil blijven zitten
    mooi je bureau stoel, en wat een schitterende harten borduurlap
    Fijn weekeinden , vanuit een regenachtig zweden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit mooi gedaan, en het stof is ook een van mijn favorieten. Je kamertje ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je je stoel leuk in het nieuw gezet.
    heel mooi borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heerlijk rustig plekje geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stoel knap hoor. Hoe kom je op het idee om dit te doen. Staat ook nog eens mooi bij je lamp en lijst met harten. Ja die heb ik al eens gezien toen je er mee bezig was. Toen was ik al verliefd op dit borduurwerk. Wat zijn er toch mooie patronen.

    Zo mooi hoekje je zal wel goed geslapen hebben hoop ik. Lekker genieten van al het moois.

    Liefs Geniet van je weekend José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat heb jij snel en mooi gedaan lieve Corrie!! je stoel ziet er weer prachtig uit, mooi stofje ook! en je merklap...prachtig!!!!!!! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig lapje stof en de hartjes moet ik ook eens gaan borduren.
    Superleuk hoekje zo.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een elegante chique stoel is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je stoel is prachtig geworden!!
    een heel herkenbaar dilemma. Ik heb ook nog mooie stoffen liggen, maar vind het jammer om erin te knippen en te gebruiken. Dom eigenlijk, nu liggen ze in de kast en zie ik ze niet!!
    Dus wie weet heb je me over de streep getrokken met je werk!?!
    Hier in de kamer staat nog een stoel, die roept om een ander "jasje".......
    Je borduurwerk is hartverwarmend!! Is het een gekocht patroon of eigen ontwerp?
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Há Rian, het patroon is van Carriage House Samplings, zoiets zou ik niet zelf kunnen ontwerpen.
      En je hebt helemaal gelijk, je mooie stoffen verdienen het om gebruikt te worden.

      Verwijderen
  17. Wat ziet je kamer er bijzonder sfeervol uit.
    Met die stoel breng je me op een idee.......! Wie weet van daarvan komt...!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Corrie, wat gaaf om de stoel met deze stof te bekleden. Echt G*E*W*E*L*D*I*G! En je vriendschaps-sampler is ook wel erg mooi. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Om jaloers van te worden (hahah)wat een keurige lege tafel .Hoe doe je dat,? hier ligt altijd van alles over de werktafel , slordige huisvrouw, ben ik Basje (soms ook wel netjes hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben ook gek op dit motiefje, heb er een (gekochte) quilt van met lichtblauw,
    Wat zo'n stoel er toch van opknapt
    Je hebt het zo netjes gedaan, compliment hoor!

    lieve groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is leuk toeval, afgelopen weekend maak ik van exact dezelfde stof nieuwe kussenhoezen. Even goed kijken of het patroon mooi uitkomt. Ik kijk er met veel plezier naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O,wat is je stoel mooi geworden!Wat een gezellig hoekje zo..ik kan begrijpen dat je nog even blijft zitten...;-)
    Goed idee,ik kom net van jeanny en zij had haar stoel ook zo mooi opgepimpt,die van mij kan ook wel een stofje gebruiken..
    Fijne week Corrie,het is eindelijk zomer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...