zondag 10 juni 2012

Alle logjes hersteld !!!



Daar ben ik weer
Wekenlang heb ik hard gewerkt om alle oude logjes te herstellen,
die ik schreef toen ik nog een blog bij Weblog.nl had, het waren er
403 !!!
Daarvoor moest ik in al die logjes alle foto's weer handmatig invoeren,
de lettertypes en tekstkleuren aanpassen en alles centreren.
Ook moest ik alle links controleren en opnieuw aanmaken, dus steeds ook de
bijbehorende blogs opzoeken en de URL kopieëren en plakken.
Gelukkig had ik de foto's allemaal bewaard maar toch was het soms een heel gezoek.

Wat een karwei !!!
Maar toch ook heel erg mooi om die reis door de tijd te maken.




Het is een heerlijk gevoel dat ze er weer zijn.
Bijna allemaal, want van een aantal waren de foto's niet meer te vinden
en dus heb ik die logjes verwijderd.
Je kunt de herstelde logjes vinden in de archieven in de rechterkolom.

Helaas werkt de zoekfunctie van Blogspot niet goed, dus daar hebben
we niets aan, maar misschien komt dat ook nog goed. 
Via de Categorieënwolk in de rechterkolom is wel alles terug te vinden

Nu ben ik nog bezig om al die logjes opnieuw te kopieëren en te plakken
in Wordbestanden, zodat ik bij een eventuele volgende blogramp
die complete bestandjes alleen maar hoef over te zetten.

De paddenstoelen die je op de foto's ziet maakte ik al
een tijd geleden, ik vind het net moeder en kind.

Ik wens jullie een fijne zondag toe!
De zon schijnt, dus daaraan zal het niet liggen.

26 opmerkingen:

  1. Wat een klus. Ikzelf heb eerst ook weblog.nl gebruikt. Maar ik kon mijn afbeeldingen niet eens meer zie. Ik ben niet begonnen aan overzetten. Flink dat je daar de tijd voor nam. Wat een leuke paddestoelen, is dat ook naaldvilt? Ziet er erg lief uit.
    Fijne zondag. Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een titanenwerk! maar heerlijk dat het nu klaar is en je een stuk van je persoonlijke geschiedenis - met blije en mooie maar ongetwijfeld ook met verdrietige momenten - hebt kunnen reconstrueren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dan, jij hebt niet stilgezeten, wat een klus.
    Wat een lief tafereeltje, ik vind het zo knap van jou.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een felicitatie waard Corrie. In al die logjes zit nu dus twee keer noeste arbeid. Maar wat fijn dat alles is hersteld. Een dokument is bewaard gebleven en ik heb heel wat bij te lezen.
    Nu kun je vanmiddag lekker achterover, voldaan en wel, naar HH. Nadal en Djokovic kijken.
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een klus, ik begin er niet aan, misschien zet ik alles nog eens in boekwerkje maar overzetten van zo'n 1000 logjes is mij teveel van het goede!
    Je paddestoeltjes staan beeld schoon in dat mooie glas! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit moet een hele klus geweest zijn.Ik begin er gewoon niet aan ,had voor mezelf alles opgeslagen in een worddocument,dus mijn logjes heb ik ook nog.
    Nog een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, Corrie, wat geweldig dat het je gelukt is!! Wat een eer van al dat werk, maar het zal inderdaad wel een reis door de tijd geweest zijn.Ik denk dat vele er blij mee zullen zijn, want je hebt zo'n fantastisch blog en het zou jammer zijn om niets meer te kunnen terug zoeken.
    Maak je nog een Blogboek?
    Je paddenstoel staat leuk in de glazen vaas.
    Zo nu kun je lekker weer naar een leuk handwerkje uitkijken, want na gedane arbeid......

    Hele fijne zondag en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk, maar je hebt dan wel een heel mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow!!! Complimenten Corry, wat een klus!! Ik vond het al vreselijk om al mijn geïmporteerde logjes handmatig te moeten verbeteren.. laat staan dat je alles met het handje moet overzetten! Heerlijk gevoel he, dat je nu weer alles compleet hebt! Ik weet hoe het voelt.. ;)! Nou, geniet nu maar lekker van het feit, dat je weer 'heel' bent bij blogger, en... even bijkomen maar :))!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig werk verricht Corry, een hele klus.
    Mooi plaatje heb je erbij.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Corrie, fijn dat je alles weer op orde hebt. Van mijn blog zijn er foto's weg en ik vind het een ramp om ze terug te zetten.Maar nu ziet het ik keurig uit bij jou. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat alles er weer is,groetjes elza

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een titanenwerk, zeg. Maar fijn dat je ze weer compleet hebt. Ik kan me voorstellen dat het een naar gevoel was toen alles weg was.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ongelofelijk Corrie, wat een werk heb jij verzet. Maar heerlijk dat het allemaal weer op zijn plaats staat. En nu heb je natuurlijk weer tijd voor nieuwe logjes..... :o)
    Wat een vondst om dat glas te gebruiken voor een viltwerkje. Waarom bedenk ik nou nooit zoiets origineels ;-)? Overigens heb ik door jouw enthousiasme voor het vilten van de laatste tijd me ook weer eens aan een projectje gewaagd. Het is nog niet helemaal naar mijn zin, maar wel ontzettend leuk om te doen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Corrie

    Ik doe jou dit niet na, zou niet weten hoe. Maar wat een geweldig leuke paddenstoelen in dit glas.

    Echt jij zo enig.


    Hier nog vreselijk druk met van alles. Ik weet niet meer hoe of wat soms.

    Heel veel liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn blog bij weblog is helemaal compleet terug gekomen alleen kan ik geen manier vinden om het af te laten drukken in een mooi boek zoals met de blogspotblogjes wel kan. Jammer hè Misschien kan het wel, maar weet ik het alleen niet. ik ga er maar eens een blogberichtje aan wijden. je paddestoeltjes zijn beeldschoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat moet een hele klus geweest zijn. Fijn dat je het weer allemaal op orde hebt. Nu krijg je weer tijd voor andere leukere werkjes, de paddenstoelen zijn al super!
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geduld en doorzetting, tot de laatste teruggezet, petje af Corrie,
    Wat mooi ook voor ons ook, om alles terug rustig te bekijken met veel OOOOHs en AAAHs


    En meteen als toemaatje een nieuw logje ;-))
    Zo lief die paddestoeltjes met die witte pluisjes net o,der het hoedje. Net echt :-))

    IK kijk uit naar nog meer moois
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. met alle 2 de kinders jarig kom ik nu pas aan lezen en kijken, Je bent een wondermens met de pc zover kom ik nooit meer, Ben best tevredebn met wat ik nog kan Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Héél moedig van jou Corrie! Ik wil het met mijn oud weblog ook wel doen maar tijd ontbreekt me :-(
    Dat zijn schattige paddenstoeltjes en zo mooi in dat glas!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat heb je hard gewerkt aan je blog Corrie!! Heerlijk om die oude logjes weer te kunnen lezen, dank je wel!! Ik blijf genieten van je paddenstoeltjes!! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Corrie wat een werk heb je er aan gehad, maar fijn dat het nu allemaal in orde is. Laten we hopen dat het hier allemaal goed blijft gaan.
    Ik zie dat je volgers in de zijkolom foetsie zijn, die gadget moet je zelf opnieuw instellen. Het ligt niet aan jou, maar Blogger is er mee bezig geweest.
    Je paddenstoelen staan daar mooi in die vaas. Je maakt de mooiste creaties met het vilten, je hebt de smaak te pakken.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit vind ik zoooooo super schattig!!!wat ontzettend kwetsbaar mooi!!!Dank voor je lieve berichtje lieve C:-)
    Net heb ik er weer een nieuw logje opgezet....heel schattig want ik ben aan het Knitten voor een kitten:-)Liefs D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. PS Wat een karwei moet dat zijn geweest!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kwam hier zomaar langs en me oog viel zomaar op dit prachtige werk, en toen las ik hoeveel werk u heeft gedaan om alle blogjes hier in te zetten. Wat een werk! En alle blogjes kopieren is een heel goed idee, dat ga ik ook maar eens doen.

    Prachtige site en prachtige werkjes, u heeft er een volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel fijn dat alles er weer is Corry. Vrouwen kunnen dus wel heel goed werken met computers.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...