zondag 13 mei 2012

Hilly's verrasing



Dinsdag j.l. viel er een dikke enveloppe in de brievenbus en ik was verbaasd,
want meestal weet ik precies of ik iets besteld heb.
Ik had ook niets besteld maar werd zomaar dik verwend door Hilly
We hadden mailcontact ghad over




Hilly had het gelezen en had zowaar een advertentie gezien
van een leuke Brocanteshop (klik)
waarin zo'n oude koekjesmal te koop werd aangeboden en
bracht me daar direct van op de hoogte.
Ik heb geprobeerd me te beheersen, maar zo'n schattige vorm
uit 1988 kon ik echt niet aan m'n neus voorbij laten gaan.
Hilly had er lol om, toen ik haar dat schreef.




Bij de bestelling van de koekjesmal kreeg ik een schattig
gehaakt zakje cadeau, gevuld met lavendel van Marja.
Het is gehaakt door haar moeder.
Dat vond ik zó leuk!




Toen viel er dus enkele dagen later ook nog dit dikke tijdschrift in de brievenbus.
Ik had er nog nooit van gehoord en het is prachtig!




Ik kan maar enkele plaatjes laten zien, maar er is ook een link naar de officiële site:
Daar kun je er meer over lezen en als je een abonnement besteld
krijg je er een hele mooie quilt bij !!!




en deze enige kaart kreeg ik erbij:



 Lieve Hilly, dankjewel, je bent een schat !

13 opmerkingen:

  1. Oh Corrie, wat een romantische plaatjes allemaal. Al die spulletjes passen helemaal bij jou! Heerlijk dat je zo verrast bent! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je dit niet kon laten lopen. En wat een bijzonder tijdschrift is dit. ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je er een oude koekjesmal bij hebt voor je verzameling. Lief ook dat je erop attent werd gemaakt!
    Leuk tijdschrift, ik ken het ook niet, maar het ziet er leuk uit.
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat was een test, ik kan eindelijk reageren....dankjewel...wel een domme schat dus ;)))
    sorry dat ik je (weer) op onkosten joeg,maar ik zie altijd zoveel leuks op t www en3denk dan dat is leuk voor die en echt iets voor haar...vandaar en je weet t jij verdient t gewoon dubbel en dwars ,heel veel plezier met bladeren..♥hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, de mal, het boekje en de gave kaart, maar vooral het gehaakte zakje met lavendel! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een verwennerij Goed voor je. Dat heeft een lief mens ook modig Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blad, heerlijk om dit allemaal door de bus te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die vorm zou ik ook zeker niet hebben laten liggen...wat een schatje!!! en dat blad...ja dat is echt zo leuk! onze dochter heeft 'm ook en ik geniet mee ;) Veel liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Corrie,
    Wat een super leuk tijdschrift. Ik heb het deze week zelfs in mijn handen gehad en was er enthousiast over, maar ja, je kunt niet alles kopen wat je ziet. Door jouw blogje denk ik dat ik het morgen toch maar ga halen. Ik heb nu echt de tijd om het door te nemen en me te verlekkeren.
    Ik heb je net ook een email gestuurd.
    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...