donderdag 10 mei 2012

Beeldje van Ria



Toen ik een tijdje geleden op de thee was bij mijn vriendin Ria,
zag ik dit beeldje in haar kamer staan en vond het een schat.
Ze was er zelf ook blij mee zei ze.

Later bleek dat ze het expres zo prominent in haar kamer
had geplaatst om te testen of ik het wel mooi vond,
want ze had het voor mijn verjaardag gemaakt.
Ik ben er zó blij mee en geniet er iedere dag van !

Hieronder een filmpje om het van meerdere kanten te kunnen bekijken.
Dankjewel lieve Ria !!!


video

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig beeldje! Mooi vorm gegeven en door de ruwe afwerking is het ook stoer. De zandkleur vind ik ook mooi!
    Kortom iets om blij van te worden om er iedere dag naar te kunnen kijken!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt en wat lief van haar.Wat een idee om dit te doen. Hi hi ze heeft je gefopt.

    Knap om dit zo mooi te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi beeldje.
    Dat betekent dus,dat je jarig bent(geweest?)
    Dan van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Nog een gezellige dag.
    groetjes Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is dan ook een prachtig beeldje, leuk zo'n creatieve vriendin.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was héél slim van Ria! Geen wonder dat je er blij mee bent Corrie, het is echt beeldschoon. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!!! Juist door de eenvoud van de vorm...dat siert het beeldje. Ook mooi om het op deze manier aan jou te 'geven'. Ze weet nu zeker dat jij er heel blij mee bent. Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig hoe sommigen met een eenvoudige lijn zoveel kunnen uitdrukken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPERCADEAUTJE, NIETS AAN TOE TE VOEGEN GEWOON MOOI, BASJE

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een pracht van een cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...