dinsdag 3 april 2012

Speldenkussendag


(pssssst, ze is morgen jarig),
heeft vandaag 3 april 2012 uitgeroepen tot speldenkussendag
en gevraagd wie er mee wilde doen om onze verzameling
speldenkussens op onze blogs te tonen.
ik wilde wel, leuk toch!
Ik laat de speldenkussens zonder commentaar zien,
want dat zou wel érg veel tekst zijn.
Ik heb ze allemaal zelf gemaakt.

Er zijn nog een aantal niet zelfgemaakte die ik erbij wil zetten,
komt vandaag nog!
Kan er nu niet bij want er slaapt iemand uit ;- ))

Als je op de eerste foto klikt kun je op een makkelijke manier
alle speldenkussens achter elkaar zien door steeds op de foto te klikken.
Veell kijkplezier gewenst!


























































Speldenkussens ... wat zijn dat??

28 opmerkingen:

  1. Oooh Corrie, was dat even genieten, wat een schoonheden!!! Dank je wel!

    Groetjes en een fijne dag, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foutje er tussen de zelfde foto twee keer, maar wat heb jij er veel en zulke mooie ertussen. Zo leuk gefotografeerd ook.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig en wat veel, moet ook maar even wat foto's maken maar heb er maar een paar hoor.
    Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Corrie, nu kom ik via het linkje van Elza bij jou terecht. Ik ben er stil van, zo veel, zo mooi en al zijn de meesten naar voorbeeld gemaakt, toch hebben ze net iets extra's wat jij altijd aan je handwerk geeft.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een schitterende verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corrie,
    wat een prachtige verzameling,stuk voor stuk zo mooi.
    Ik geniet van alle kussentjes die voorbijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke! En wat een verscheidenheid! Ik heb er echt van zitten genieten en bedenk nu dat ik er nog veel meer wil gaan maken!! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joh Corrie, dit is geen speldenkussentjesverzameling, dit is een speldenkussentjes-expositie. Zo leuk allemaal en zo fraai gefotografeerd. Net dat beetje extra.
    Groetjes,
    Anneke SK

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O o o o h, hier blijf je naar kijken, wat een enorme hoeveelheid, mooi!!!!!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Corrie, wat een prachtige verzameling ik heb er ook heel veel, zal eens foto's maken,groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige collectie kussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie verzameling, zit echt te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een indrukwekkende collectie Corrie, het minder bloggen heeft je bepaald geen windeieren gelegd :)
    Ik heb genoten van je foto's, want je hebt ze ook nog eens heel prachtig in een collage gezet, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net als Willy , ik ben er stil van...............; snoeperig

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie speldenkussenverzameling heb jij, de een nog mooier dan de ander.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Da's niet normaal meer hoor, daar kan je ene pilletje voor krijgen ;-) Ze zijn prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh,Corrie ,geen idee wat voor soort snoezige speldenkussentjes er bestaan..wat zijn ze ontzettend leuk!! echt leuk om te bekijken ..
    Groetjes van Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. in een woord WAUW heerlijk zo,n verzameling en zo mooi gemaakt allemaal.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een verzameling verrukkingen! elke speld heeft bij jou een eigen kussen ;) ik zou niet weten welke ik de mooiste vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig zeg ! En wat een mooie foto's ervan ....
    Kan van mezelf onderhand al helemaal niet meer voorstellen waarom ik geen speldenkussentjes heb gemaakt ??!
    zie nu dat het een erg leuk excuus voor een klein (quilt) werkje tussendoor is !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O Corrie, wat een prachtige verzameling! Ze zijn zo mooi gemaakt allemaal, met zoveel zorg afgewerkt. Ik heb echt genoten van jou verzameling!Prachtig!
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! Wat hebben we toch een heerlijke gekke hobby. Ik ben helemaal weg van de vogeltjes. Is het een 'Corrie' of bestaat er een patroontje van?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige verzameling en zo mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. (Nog een keer) Wat een prachtige speldenkussen verzameling laat je hier zien ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh woooow, dat zijn bijna allemaal speldenkussentjes waar veeeel werk in zit!
    Die taartjes zijn geweldig!
    (ik herken ook enkele lapjes ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  27. CORRIE!!!!! Nou ja, wat zijn speldenkussens??!! Nu weet ik het ook niet meer. Hoewel.....één ding weet ik wel: bij jou zijn speldenkussentjes KUNSTWERKEN. Net als de foto's die je er van gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...