dinsdag 3 april 2012

Speldenkussendag deel 2


In het eerste logje over speldenkussens, dat ik gisteren schreef
kondigde ik al aan dat ik nog meer speldenkussens in mijn bezit heb,
maar dat ik er op dat moment niet bij kon.
Inmiddels heb ik ze verzameld en er foto's van gemaakt,
of zocht er de oude foto's van mijn vorige weblog bij.

Het speldenkussen hierboven kreeg ik van Katrien 
die deze speldenkussendag organiseerde

Ik denk dat ik inderdaad een pilletje nodig heb,
zoals Shirley in haar reactie op die berg speldenkussens schreef.
Het is niet gewoon meer om zóveel speldenkussens te hebben.

Máár er zijn er ook vele weggegeven,
doch pas nadat ik er foto's van had gemaakt. 

Hieronder dus nog een kleine serie speldenkussen
die ik van lieve internetvriendinnen kreeg
of op rommelmarkten of in kringlopen vond.
Veel kijkplezier maar weer.






































24 opmerkingen:

  1. Uit alleen al de foto's blijkt de liefde voor het speldenkussen, geweldig Corry!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt ze ook allemaal prima op de foto gezet Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, nog meer! Ze zijn allemaal ook zo mooi op de foto gezet, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een mooie collectie speldenkussens Corrie! Persoonlijk vind ik merklapkussentje met abc en huisje het mooist. groeten, Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauty's en zo leuk gefotografeerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh Corrie, wat een schitterende exemplaren.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO,super nog kussentjes.Prachtig hoor.
    Wat heb ik genoten van al die kussentjes gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. NU dan ben ik dus ook niet normaal, ik geniet ook nu weer van al jouw mooie! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allemaal prachtig, ik loop achter gisteren gemist. druk gehad zie bij jou twee logies hier over geweldig mooi zijn ze stuk voor stuk. Prachtige verzameling geen probleem hoor je hebt geen pilletje nodig hoor. De een spaart dit de ander dat.

    Ik vind ze super leuk ik hou er van. Verschillende ken ik leuk!! Om ze weer terug te zien heerlijk.

    Blijf maar lekker maken en genieten, zijn zo'n geweldige leuke kleine maar vaak heel veel werk.

    Die met zoveel liefde door jou gemaakt worden. Ik geniet van die van jou aan mijn kast ook steeds iedere dag lach ik even naar haar.En heerlijk ruikend even mijn neus er tegen.

    Liefs weer genieten hier José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh, wat prachtig allemaal! Wanneer opent jouw speldenkussenmuseum ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb er gisteren al een aantal bewonderd en vandaag laat je er nog meer zien, prachtig hoor, stuk voor stuk!
    fijne dag, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig al die speldenkussens.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha, je plakt er nog een speldendagje aan vast :) mooie exemplaren ook vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeft dat pilletje wel gewerkt, haha. Ik vind je verzameling super!! Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verzameling Corrie, wat leuk.
    Als je zolder te vol word, schrijf me dan maar :-))))).
    Ik zag er toch een paar mooie bij zitten
    (ze zijn allemaal mooi, bijzonder, speciaal en meer,
    maar voor mij springen er gewoon eeen paar uit), superdesuperdesuper.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zitten er schatjes tussen, zeg!
    Nou, ik vind het geweldig, zo'n verzameling. Weer eens wat anders dan postzegels:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. genoten van je speldenkussens!! hihi...een pilletje..ik vind t wel een leuke! En weet je wat ik ook zo mooi vind...die prachtige houten schaal! Wat een sierraad!! Nou je ziet...het werkt hier weer op de computer en ik kan weer bloggen en mailen dus ik mail je snel!Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Corrie. Het werkt ook heel aanstekelijk om al die speldenkussens op de blogs te zien.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een genot al die mooie speldenkussentjes op een rij,
    geweldig en zo verschillend.
    Maar nog meer geniet ik van de manier waarop jij ze zo sfeervol op de foto hebt gezet ,dat is al een kunst op zich.
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Corrie, wat ontzettend mooi! ik blijf kijken naar al die mooie kunstige werkjes...

    groetjes Grethilde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. onvoorstelbaar, zoveel moois!
    wanneer open je je speldenkussenmuseum?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige collectie speldenkussens! Zo mooi om naar te kijken, zeker voor iemand die op dit moment geen tijd heeft om zelf te handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie verzameling Corrie!
    Mooie foto's heb je ervan gemaakt.
    Het is alweer genieten!
    Ik zag ook nog een bekende voorbij komen.

    Fijne paasdagen en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...