donderdag 26 april 2012

Ben ik weer, maar wel heel kort ...



Een paar weken geleden was ik jarig, nou ja, alweer bijna een maand geleden.
Enkele dagen voor mijn verjaardag lag dit schitterende hart in de brievenbus
met een schat van een kaart erbij, van Nicole. Ze stuurde me eerder al eens




Het is toch een plaatje hè!
Ik ben echt ongelofelijk verwend en laat de komende tijd af en toe
iets van die verwennerijen zien.
Ik kreeg meerdere zelfgemaakte cadeau's en dat is altijd heel bijzonder.




Ik heb weinig tijd om nieuwe logjes te schrijven.
Dus af en toe een kort berichtje want ik ben bezig om al mijn oude logjes
weer te herstellen en te publiceren op dit blog.
Een heidens karwei om bij vierhonderd logjes alle foto's weer toe te voegen
en alle fouten te herstellen.


In de rechterkolom vind je het archief en ik heb al een aantal oude logjes toegevoegd.
Heerlijk om mettertijd die oudjes allemaal weer om me heen te hebben.
Met de foto's van dit prachtige hart en heel veel dank aan Nicole,
zeg ik weer tot de volgende keer!!

26 opmerkingen:

  1. Wat een schattig hartje en wat leuk om zo verwend te worden!

    Alvast een fijn weekend gewenst!
    Hartelijke groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte, 3 dagen na mij jarig... Wat een mooi hart! Helemaal in detail zo met je naam en verjaardagsdatum erop!!

    Het is genieten van de genoegens die anderen je schenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook nog van Hart en een bijzonder hart! Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, wat een prachtig cadeautje! Wat een klus om dat allemaal over te zetten, zou niet eens weten hoe je dat moet doen! Succes ermee! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een lief cadeautje. En heel veel succes met alles weer op je blog te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend cadeau.
    Helaas kon ik bij weblog niets meer en had ook niet meer mijn oude berichten. Ik heb hem dan ook verwijderd en blijf bij blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig hart Corrie en dat vogeltje op de achterkant nog met het bloemetje in het bekkie, lief!
    Ik zag dat je de reacties ook mee vervoerd hebt, vraag me af hoe je dat hebt gedaan.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig hart, mooi als je zelf gemaakte kadootjes krijgt. Die zijn nog altijd het mooist! Ik bewonder je dat je alles gaat omzetten van je oude blog, zelf doe ik af en toe een plaatsen met iets andere tekst en de foto's erbij (die had ik gelukkig nog).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super hart echt één voor jou , het past gewoon bij de vrouw die Corrie heet, Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van Harte gefeliciteerd en wat een schitterend hart
    Groetjes Joke en alvast een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O.k. , ik lees nog maar pas je blog en geniet ervan .dankjewel dat ik mag rondneuzen en zo ideeën mag opdoen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig cadeau, zo ontzettend lief dat je dit zomaar krijgt!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe blij je hiermee bent :)! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsnog gefeliciteerd!
    En ja, dat is zeker een pracht van een cadeau! Echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig hart Corrie!
    Ik ben juist vandaag ook begonnen met het herpubliceren. Heb alleen nog de logjes gedaan waar de foto's nog bijzaten. Nu komt de rest! Inderdaad veeeeeeeeeeel werk. Succes er mee en veel geduld. Liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Corry alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wat een prachtig kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog van harte gefeliciteerd, Coorie
    Inderdaad een erg mooi hartje, pure verwennerij als je het mij vraagt :)
    Tsja, ook ik ben druk bezig om al mijn oude logjes weer met foto en al terug te brengen. Ik heb alle tekst inmiddels overgebracht en heb de foto's van 2012 met terugwerkende kracht tot en met mei 2010 weer online.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful heirloom to treasure forever!
    xoxo
    ~ joey ~

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig hart, toepasselijk voor iemand met een gouden hart!
    Veel werk, maar het is fijn om alles weer te kunnen vinden en nalezen.
    Ik heb een blogboek van mijn blog laten maken, kan het nooit verloren gaan! Ik ben er erg blij mee.
    Veel succes met het overzetten.
    Fijn weekend en lieve groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So great! I hope your birthday was wonderful. I'm so thankful that you're able to restore your blog posts. It will be wonderful to find all of that goodness here. Lieve Groetjes, Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. om allerlei redenen een hart om te koesteren ...
    succes bij de restauratie van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Prachtig hart heb je gekregen. Heb je helemaal verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ja, ik zag idd alweer wat oude logjes voorbij komen, Oh leuk Corrie...als alles weer compleet is!! Maar een boel werk hé...dat geloof ik graag. Wat een beeldig hartje...en wat een prachtig lief kado! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dit een bijzonder cadeau, Corrie. Heel erg mooi geborduurd.
    Overigens nog van harte proficiat!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje, Corrie! En ook echt een patroon dat bij Nicole past. Daar zul je vast nog vaak met plezier naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. DAnk je wel Corrie voor het logje en de mooie fotos .
    Ik heb er met heel veel plezier voor je gemaakt
    Liefs ,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...