zondag 18 maart 2012

Me, Myself and I



Nog steeds in de ban van het "naaldvilten" of "needle felting",
begon ik zomaar mezelf te maken. Het voelde zo vanzelfsprekend!




Ik was best wel eenvoudig om te maken.
Doordat ik geen gezicht invulde, weet ik beter dan ooit
welke persoonlijkheid ik kan zien als ik
naar mezelf kijk.




Ik denk dat ik wel eerlijk ben geweest over mijn uiterlijk
en het bevalt me wat ik zie.
Niet volgens de geldende modevoorschriften
maar die interesseren me ook niet echt

Dat geldt ook voor mijn innerlijk na bijna 64 jaar vorming
en het mooiste is dat die vorming nooit stopt.
Het leven is en blijft een avontuur

.




31 opmerkingen:

  1. Wat schitterend Corrie, ja ze lijkt zeker op je, haal je er helemaal uit
    Fijne zondag groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat is het geworden, of moet ik zeggen ben jij geworden en je hebt gelijk, ik leer ook nog steeds, het leven heeft ook zoveel te bieden.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Corrie als je zo naar jezelf kunt kijken. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Corrie, het kan niet mooier, denk ik dan ... in alle opzichten.

    Fijne dag en warme groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief Corrie, dat mooie warm rode hartje hoort er zeker bij.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gemaakt.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas ik kan niet beoordelen of het popje op je "lijkt". Wat ik zie is een heel lief dametje. Dat klopt wel he.
    Ze heeft een warm kloppend hartje en sjieke pumps aan haar voetjes. Klopt dat net zo goed als de rest, die schoentjes?
    Het is een schatje, je driedimensionale zelfportretje.
    Groetjes,
    Anneke Sk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi en treffend. Je mag best blij zijn met jezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi !! Wat ben je toch een mooi en lief mens, van binnen en van buiten.

    En ik kan het weten!!

    Je bent een geweldige lieve vriendin, en zo mooi als jij iets kan maken van viltwerk geweldig!!

    Dat rode hart klopt helemaal. Zo mooi echt jij.


    Dikke knuffel Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jazeker, een mooi mens! dus dat ben jij vast & zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat enig! Jouw schitterende zelf portret! Wat je schrijft over je innerlijk doet mij glimlachen, ben 2 jaar jonger maar voel mij net zo! Wens je veel plezier met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Corry, met een mooi hart !!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. erg leuk en wat 't bekangrijkste is ,een groot hart op de juiste plaats ;)
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi- ik weet dat je die japanse pop ook zo hebt gemaakt -naaldvilt - ook zo mooi maar daarvoor had ik nog nooit gehoord van Naaldvilt..
    Maar..wat is ze-jij leuk en ja van binnen weet ik het ondertussen wel je bent een warm mens..
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Even langs komen om je beeldige eigenvorming te bewonderen .
    Je bent het echt , het rode hartje maakt alles compleet .
    Ik moet even denken aan een familielid die in zijn jonge jaren met z,n eerste eigen camera zichzelf probeerde te potretteren en dat deed hij voor een grote spiegel .

    Je hebt inmiddels een prachtige voor jou nieuwe techniek ontdekt , waar je schitterende resultaten mee bereikt.

    Groeten van Gerrie die je graag blijft volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You are truly lovely, and I love this beautiful portrait of you. :-) Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na alle mailtjes die we elkaar schreven in het verleden, weet ik zeker dat jij het bent die daar staat. Iemand met het hart op de juiste plaats. Mode is ook niet belangrijk, het mooie komt van binnenuit. Lieve Corrie DIT BEN JIJ!!!!!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Corrie,
    Ik ben een beetje onthutst... Wat knáp, om met wat vilt zo'n treffende uitstraling vorm te geven. Ik ken je niet persoonlijk, maar toch was het: "hé, dat is Corrie zélf!" toen ik de bovenste foto op mijn scherm kreeg. Zo mooi in zijn eenvoud, dit kunstwerkje. En een warm hart op de juiste plaats, namelijk 'centraal', open en bereikbaar voor allen om je heen...
    Prachtige techniek, die ik nog nooit beoefend of gezien heb.
    Lieve groet,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan niet beoordelen of zij op je lijkt. Maar als de mensen die je kennen zeggen dat de gelijkenis goed is, dan geloof ik dat zonder meer. Dit is letterlijk en figuurlijk een warme dame. En ik kan me dus goed voorstellen dat dat jouw persoonlijkheid goed weerspiegelt.
    Knap gedaan.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag lieve Corrie. Ik had 'jou' al even in mijn handen gehad, hoewel je toen (en nu...) nog niet voltooid was. De middelste foto raakt me, ik kan het niet uitleggen waarom, maar die houding en de uitstraling. En het hartje..... Je bent een kei, vrolijk, met humor, warm en diep!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige Corrie! Helemaal af met dat lieve hart, ik vind het heel bijzonder zoals je het beschrijft...ook over het geen gezichtje hebben gemaakt en dat dat juist laat zien wat je ziet! Ik begrijp je helemaal. Veel liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gelukt en helemaal Corrie ,ik ga nog even "boven" kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieverdje Corrie!
    Leuk is dat naaldvilten he?
    Ik heb hier ook een heel stel kleine bolletjes,en een heel leuk boekje met vilten hondjes,zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve corrie helemaal jij met het hart op de juiste plaats
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig zelfportret! En inderdaad, het hart op de juiste plek, is het allerbelangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een ontroerend portretje - je blijft er naar kijken. Gek, hé hoe zoiets dan zomaar ontstaat. Een enkele keer gebeurt dat. Ik heb het een keer met een klein quiltje gehad..."dit ben ik!"

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is helemaal Corrie! Het hart op de juiste plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat BEELDSCHOON Corrie! En met zulke sobere vormen en kleuren zoveel zeggingskracht

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi oma! En ik kan beamen dat u zowel uiterlijk als innerlijk prachtig bent! Eigenlijk zou u nog een popje van opa moeten maken... x prissie

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...