zondag 4 maart 2012

Werk van Jannie deel 2



In december 2011 liet ik werk van Jannie zien en
nu kreeg ik opnieuw foto's toegezonden van het werk dat ze de afgelopen tijd heeft
gemaakt.
Wat een prachtig borduurwerk is deze Amager, het is gewoon een feest om die
te kunnen laten zien. Zo stijlvol zijn de paarden, de engelen en de vogels, hoe langer je kijkt hoe meer je erin ziet.




Ze stuurde ook deze foto van een stapeltje granny's die ze gehaakt heeft.
Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat.




Jannie is dol op kussentjes en heeft er inmiddels al heel wat geborduurd, mooi zijn ze hè!
Helemaal in de kleuren waar ze van houdt.
Jannie schreef me dat ze ook haar Quaker bijna af heeft, die zullen we mettertijd
ook kunnen bewonderen.




Mooi gerangschikt in de stolp liggen de kussentjes op een lief gehaakt kleedje en
met de andere spulletjes erbij is het een heel mooi plaatje.

Ik wens jullie een fijne werkweek toe!




26 opmerkingen:

  1. Wat prachtig, vooral het borduurwerk is heel erg mooi en bijzonder knap gemaakt! En inderdaad, naar het grote borduurwerk kun je bijna uren kijken! Complimenten aan Jannie, en lief dat jij het aan ons laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer bijzondere borduurwerken; de grote maar ook zeker de kleintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie borduurwerken maakt Jannie,leuk die kussentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor ! Leuk Corrie dat je ons deze werken van Jannie laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrie wat mooie werkjes laat je zien van Jannie. Hier mag ze trots op zijn.

    Leuk onder de stolp, een idee..

    Gezellig weer wat over haar werk te lezen.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige werkstukken van Jannie, vooral de lap van Amager vind ik geweldig. Leuk idee, die kussentjes onder een stolp

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lieve werkjes en zo fijntjes allemaal.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi borduurwerk.
    De kleine kussentjes zijn "lief", vooral het vogeltje.

    De vogels zijn al zeer druk hier.
    Alle vogelhuisjes, en dat zijn er veel, heb ik weer schoongemaakt en zijn klaar voor hun nesten.

    Carolientje .......... het verhaal kreeg weer een vervolg
    :-) .......... .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij een bofkont, dat je zulke mooie werken mag laten zien op je blog. Geweldig. Echt even genieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat zit ik te genieten Corrie, wat mooi, en wat lief dat jij dat met ons deelt, iemand anders zijn werk,
    Nu een pluim voor Jannie,
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige borduurwerken, de Amagerlap vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. práchtig!! Oh wat een gouden handen heeft zij...idd hoe langer je kijkt, hoe meer je ziet. En die granny's beloven ook wat!! Fijne dag, liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat mooi, zeg. Ik vind vooral het borduurwerk heel bijzonder. Om op te vreten, die kussentjes (bij wijze van spreken dan, he).
    Een begenadigd handwerkster.
    Aan de naam kan het niet liggen: dat weet ik zeker:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Corrie, wat bewonder ik toch zulk fijn borduurwerk. Ik vind het altijd ongelooflijk. Die kussentjes zijn echt schattig en ook zo leuk gearrangeerd! Een lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een dikke 10 voor Jannie! De Amager is prachtig!
    Leuk, dat je ons mee laat genieten van haar werk.
    lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie dingen allemaal! die amager is werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi werk is dat en te bedenken dat het een tweede is sinds December vorig jaar, wat een snelheid van werken, vooral dat werken na het verhaal van Ine doet me wat en de opmerking van Lut

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat Amagerpatroon vind ik prachtig. Leuk al die borduurwerkjes onder de stolp. Zijn het geen kussenovertrekjes die granny's?
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jannie maakt mooie borduurwerkjes!
    Wat leuk staat dat onder een stolp.

    *Marianne*

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben helemaal weg van de Amager lap. Prachtig is hij geworden. En dan de kussentjes!! Geweldig allemaal. Ik ben net zo nieuwsgierig als jij Corrie waar de Granny's voor gebruikt gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank jewel Corrie om de fotos te dlen met ons, genieten hé van zoveel moois
    De Amager is prachtig, en de kussentjes, zo lief, jaaa ik ben een "vogeltjes fan hé en al helemaal van Blackbird designs :-)))
    Proficiat Jannie en Mercikes Corrie :-))

    Groetjes ,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Corrie,
    naast de inhoud valt me, als ik hier lees, steeds weer op wat voor mooie foto's je maakt om een en ander te illustreren. Hiervoor ook mijn compliment hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. fijn dat ik je weer gevonden heb na al die blogperikelen.
    Groeten van Will V

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...