vrijdag 6 januari 2012

Uitpakken



De tijd van cadeautjes uitpakken is weer voorbij.
Nu is het zaak dat we het nieuwe jaar gaan uitpakken en voor mij is het een groot
plezier om dat te mogen doen met bijzondere blijken van vriendschap.
In dit feestelijke doosje zaten een aantal prachtige cadeaus
die Nicole voor me heeft gemaakt.




Eerder kreeg ik van haar al het lieve kleinere hartje bij haar kerstkaart en nu zond ze in het doosje een tweede mee.
Ik heb een hoekje van de vitrinekast ingericht voor haar geschenken.




Deze zilveren kerstversiering blijft mooi het hele jaar liggen glanzen
om aan te duiden dat vriendschap niet slechts voor speciale dagen geldt,
maar voor iedere dag en ieder moment.




Nicole en ik delen een voorkeur voor bepaalde merken borduurpatronen
en With thy Needle and Thread is er één van.
Deze prachtige engel is ook een patroon van WTNT.
Geweldig toch zoals Nicole alles 1 over 1 heeft geborduurd en ook heel mooi papier
heeft gevonden om de vleugels van te maken.




Zelfs de tekst op de achterkant past er helemaal bij en het stofje vind ik ook zó leuk!




Een lief rozig blosje op haar wangen, het haar mooi geschikt en een prachtig takje
als corsage. Wat een aandacht voor details.



Mooie glanzende parelmoeren knoopjes bengelen feestelijk aan
de onderkant.




Het doosje zelf is ook een pláátje met dit prachtige portret
en toen vond ik ook nog een heel mooi borduurschaartje, een "ooievaartje" in het doosje.
Het moge duidelijk zijn dat ik totaal overdonderd met al dit moois in mijn
handen heb gezeten en steeds als ik nu langs de vitrinekast loop, moet ik er weer naar kijken.
Ik ben ontzettend dankbaar voor alle blijken van vriendschap die ik door de jaren heen mocht en mag ontvangen en zeker ook met die van Nicole.




Dankjewel lieve vriendin voor deze prachtige geschenken!

33 opmerkingen:

  1. Dat is een heerlijk en goed begin van dit jaar, om zoiets moois uit te pakken. Elke dag zullen we wel weer iets uitpakken, allemaal verrassingen waar het jaar mee gevuld gaat worden. Ik hoop voor jullie dat het allemaal fijne, kostbaren en zegenrijke dingen zullen zijn. Heel veel liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een warm begin. Dat het maar een liefdevol en creatief jaar mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende geschenkjes Corrie nu kan me voorstellen dat je daar blij mee was.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje, met mooie geschenken.Dat is een goed begin van het jaar! Fijn om zulke lieve vrienden te hebben!
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie geschenken, die je hebt gekregen.
    Je hebt ze ook erg mooi op de foto gezet!,
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie geschenkjes.Altijd leuk om uit te pakken,geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Corrie en het engeltje is toch mooi! Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu, jij boft toch maar! Zulke mooie en lieve presentjes! Wat ontzettend aardig dat iemand dat voor je doet, he?
    Ik kan me voorstellen dat je dat koestert.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi begin van jouw jaar. Prachtige geschenkjes die voor jou ongetwijfeld heel dierbaar zullen zijn. Ik wens je een goed jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer jouw bekende mooie plaatjes, en heb ik je eindelijk op m'n iPad staan...er is zoveel veranderd in logland of meen ik dat maar? Geniet van je pareltjes/ vriendinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel mooi jaar gewenst.
    die engel vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met zoveel liefde geborduurd en uitgezocht voor jou.
    En met zoveel blijdschap ontvangen en gefotografeerd door jou.

    Zo'n lief verhaal bij de foto's gezet door jou.
    Voor ons geniet met lezen door jou.

    jij bent zo,n lieve vriendin voor velen ook zo voor mij.

    Heerlijk dit te lezen !! Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie geschenken, daar is duidelijk veel aandacht aan besteed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig,met liefde gemaakt zo te zien en echt om te koesteren..Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige geschenken heb je gekregen. Logisch dat je hier warm van wordt van deze vriendinnen "liefde".

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Corrie, wat een mooie en lieve cadeautjes en je hebt er een heerlijk geniet logje van gemaakt. Een mooi begin van het nieuwe jaar.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb genoeten van alle mooie dingen en vooral van de gedachten erachter. Fijn weekend Basje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk om zulke mensen in je leven te hebben en wat heeft zij je prachtige dingen gegeven, lekker genieten van al dat moois.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kadootjes heb je gekregen Corrie!
    groetjes Rein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je maakte weer een prachtige reportage van door jouw ontvangen liefdevolle geschenken , alles geheel in stijl !
    Grote complimenten aan twee lieve mensen de geefster en de ontvangster die het zo heel mooi in beeld heeft gebracht .
    Blijf genieten van het telkens weer bewonderen van al dit moois gemaakt met heel fijne steekjes . Natuurlijk ook grote dank dat wij mee mogen bewonderen , het is telkens weer een feest om bij je te komen buurten !

    Lieve groeten , Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lief en mooi gemaakt!

    wel haar scherpe schaar cadeau even afkopen met een 2 cent muntje of zo hoor. Anders 'steekt het de vriendschap af' en dat toch ZONDE wezen nietwaar?
    Ja ik ben bijgelovig, maar heb het ooit bij 2 niet gedaan en die vriendschappen zijn 'echt gedoofd' dus....

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieve kadootjes...daar word je warm van!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Corrie, wat een mooie geschenken. Kan me voorstellen dat je hier heel blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, ik ben een beetje laat, maar kom je toch nog een prachtig nieuw jaar wensen. Dat je samen met je dierbaren mag genieten en wij van je mooie verhalen met de daarbij behorende handwerkjes.

    Het nieuwe jaar is al heel mooi begonnen voor je. Schitterende cadeautjes kreeg je van je vriendin Nicole. Ik val voor het engeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieve kadootjes heb je gekregen en de beste wensen voor jou en Jan groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een verwennerij jou cadeautjes. prachtig borduurwerk en een mooie doos!! Heerlijk om zo iets te krijgen. Kun je telkens opnieuw aan voelen. Dat doe ik dan altijd bij zo iets.Groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. lovely gifts from Nicole - I'm especially taken by the angel wings. :-) Happy New Year

    BeantwoordenVerwijderen
  28. alleen het doosje op de eerste foto is al een plaatje!! heerlijk hé...zo verwend te worden! Een prachtig geborduurd engeltje, echt heel mooi! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo, mijn excuus dat ik niet op dit berichtje reageer.
    Sanoma heeft ons op alle mogelijke manieren geschoffeerd en doet dat nog steeds. Hiermee maakt een groot bedrijf misbruik van haar macht.
    Als wij dit toelaten komt niet alleen Sanoma hiermee weg maar is dit tevens een boodschap voor andere bedrijven: zij weten dan dat de klanten toch niets zullen ondernemen. Dan kan het om bedrijven gaan die diensten of producten aanbieden die veel belangrijker zijn dan onze blogs.
    Dit is ontoelaatbaar, maar ieder individu alleen staat machteloos. Om die reden hebben Margo en Roberto het initiatief genomen een groep te vormen die gezamenlijk kan optreden. Wij willen je vragen je hierbij aan te sluiten.
    Je zult het misschien te druk hebben om iets te doen, dat is geen bezwaar. In een groep zijn er altijd enkelen die handelen namens de hele groep. Hoe groter de groep is hoe slagvaardiger hij kan opereren, hij kan ook individuele acties ondersteunen.
    Wanneer je de acties van Sanoma ontoelaatbaar vindt en je bij de groep wilt aansluiten kun je dit als volgt kenbaar maken: reageren onder het bericht: http://uitwijkpost.wordpress.com/2012/01/12/handtekeningenactie-gedupeerden-van-webstreepjelog/
    Een prettig en ontspannen weekeinde.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat doosje! Wow mooi!
    Je hebt er weer prachtige spullekes bij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi blogje en dito foto's heb je erbij geplaatst.
    Hopelijk heb jij er net zoveel plezier aan als ik tijdens het borduren. en inpakken:-)))

    Mooi om al die reacties te lezen :-)))

    lieve groetjes
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is inderdaad indrukwekkend mooi !
    Groetjes van Cor.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik mis je hier!! Ik hoop dat alles goed gaat.

    Knuffel veel liefs José

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...