dinsdag 5 april 2011

Jarig!


 Wat heb ik me JARIG gevoeld !!! De post kwam al voor de heugelijke dag met pakketjes aandragen en zoals je op de foto ziet kwam er ook een prachtige Art Postal of Mail Art   enveloppe binnen. Hier kun je nog iets in het Nederlands lezen over het ontstaan van deze kunstvorm op de site van het CJP.

  

Paulie stuurde me al vaker zoiets moois. Zo zag ik dus een aantal malen hetzelfde gezicht van de jonge postbeambte voor de deur staan met weer een spannend pakje.



Hilly verraste me de dag voor mijn verjaardag al met een pakketje en in het vrolijke cadeaupapier zat een boekje van  Maarten 't Hart dat ik kort daarna in één ruk uitlas: "De Stiefdochters van Stoof".




José verwende me met een schattig poederroze pakket en als je watertandend nog meer over de prachtige geborduurde theedoeken wilt lezen, ga dan vooral even bij haar verder lezen, ze zijn van de nieuwe collectie van het Zweedse warenhuis.



Dit schattige tasje dat op een borduurwerk lijkt stuurde Berthi me toe en daarin bewaar ik nu voorlopig alle felicitatiekaarten die velen me stuurden. 



 Dagenlang kwamen de felicitatiekaarten binnenvallen en wat is dat toch heerlijk! De foto is niet best, het was te donker vanmorgen want het regent hier en de lucht is grijs, maar voor mij is het nog steeds licht en zonnig vanwege alle blijken van vriendschap en genegenheid die jullie internetvriendinnen me stuurden en dan heb ik het nog niet eens over de blijken van liefde en vriendschap van familie, vrienden en buren.


 Heel verrassend vond ik ook de email-felicitatie van Fleur de lieve berenfoto leende ik van haar website) . Zoals zij voorheen de enige verhalen over Carolientje en Joris schreef en op haar weblog plaatste, zo stuurde ze mij voor mijn verjaardag een prachtig en sfeervol nieuw verhaal toe over dat welbekende stel. Het is een zeer persoonlijk verhaal geworden en daarom hou ik dat mooi voor onszelf deze keer. Maar ik wil Fleur hierbij héél hartelijk bedanken voor haar inlevingsvermogen en lieve belangstelling. Jullie allen hebben me een verrukkelijke verjaardag bezorgd en dat vind ik bijzonder

29 opmerkingen:

  1. Lieve Corrie ,

    Och je verjaardag . . . Fijn dat je zo verwend bent
    Bovendien leuk dat we even langs je cadeautafel mogen gaan . We komen nergens met onze vingers aan , daar kun je van op aan . . .
    Adreslijsten en verjaarslijstjes liggen hier gewoon in puin . Ik wil je graag een hele dikke knuffel geven met een verlate maar welgemeende felicitatie met de wens dat je nog vele jaren door mag gaan te midden van je geliefden en regelmatig toch ook in ons midden , de meisjes van het internetleven .

    Ik zou voor je willen zingen , al kan ik soms de hoge noten nog halen , ook soms dat mijn stem naar de diepte zakt en erg kan kraken . . .

    Helaas ik ben niet op You-tube te horen dus zing ik voor je in mijn eentje .
    Dag lieve Corrie geniet elke dag van het leven !

    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Corrie en het is zalig als leive mensen je zo verwennen, geniet maar lekker na.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Corrie, Gefeeliciteerd!!! Wat heerlijk dat je zo bent verwend...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Corrie, ik wist niet van je verjaardag, maar alsnog zeer gemeend: van Harte Gefeliciteerd, en ik wens je nog vele gelukkige jaren met allen die je lief zijn. (en dat zijn er dus héél veel, gezien de vele blijken van vriendschap en liefde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat!! Wat ben je lekker verwend, helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Corrie, wat ben je verwend. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Corrie Hartelijk Gefeliciteerd. Wat ben je heerlijk verwend. Geniet er maar lekker van.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Corrie,
    Alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je gezondheid het komende jaar je niet in de steek laat en je kunt genieten van je hobbies en van al het andere dat je lief is! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. van harte gefeliciteerd Corrie, wat een lieve verjaars groeten allemaal, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is je allemaal van harte gegund lieverd!! Heerlijk dat je er zo van kunt genieten. Het zijn allemaal cadeautjes speciaal voor jou!
    Denk veel aan je. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte, en dat je nog lang van je hobby mag genieten! Leuk van je mail art , ik heb ook al eens aan een vriendin een geborduurde envelop opgestuurd! Ze was er erg blij mee, de geborduurde textiel van Ikea ga ik ook eens heen kijken! Mooi hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja lieve Corrie dit idee heb ik aan Lies te danken ze schreef mij heb je de folder al binnen van Ikea. Nee dus die komt bij mij altijd later, dan bij haar.En ik zag toen ik heb binnen kreeg dat het Theedoeken waren. En zo kwam het dat ik er op naar zoek ging. Nog niet alles was binnen maar gelukkig deze wel. Ik vond het zo'n leuk stel voor het voorjaar en Pasen. En aangezien jij wat meer met borduren hebt. Vond ik dit leuk.

    En jij gelukkig ook, en er zullen er meer volgen heb ik begrepen. Leuk toch !!

    Dikke knuffel al die cadeautjes en kaarten heb jij heerlijk verdiend.

    Je bent zo'n lieverd voor iedereen.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Corrie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat ben je heerlijk verwend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Corrie, ik ben wat laat, maar het is van harte gemeend.
    Wat ben je heerlijk verwend met prachtige kaarten en kado's. Die theedoeken in die zachte roze kleur zijn werkelijk prachtig en ook het mapje om je kaarten in te bewaren ziet er zo mooi uit.
    Nu is het nog wat bewolkt, maar de vooruitzichten zijn hoopvol, dus we kunnen weer genieten van het buitenleven.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke en mooie spulletjes heb je gekregen. en natuurlijk nog van harte! dat je een mooi (en beter qua gezondheid) jaar tegemoet mag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog van harte proficiat, Corrie!
    Weer een funkelnagelneu jaar om alles te doen wat je het liefst doet.
    Prachtig om te zien hoe je verwend bent. Ik kan me voorstellen dat je dat een geweldig warm gevoel geeft.
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej Corrie, wat ben je heerlijk verwend, geniet ervan en ik wens je alvast een fijn weekend, groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte gefeliciteerd. Wat ben je verwend. Je habt allemaal leuke dingen gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Corrie ook van mij nog een hartelijke felicitatie en heerlijk dat je zo verwend bent. Dat doet een mens goed!
    liefs,
    Mienke
    PS Mini-Hekkie al gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Corrie,

    Wat leuk toch allemaal ... en nog van harte gefeliciteerd natuurlijk!
    Een heel goed en gezond nieuw levensjaar gewenst!

    Hartelijke groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Corrie,

    een beetje laat maar zeker wel gemeend, gefeliciteerd!
    Knap je alweer een beetje op? Dit mooie weer, je verjaardag (we blijven toch een beetje kind al worden we ouder.....ja toch.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Corrie, wat leuk om dit allemaal te lezen.
    En het speciale verhaal over Carolientje en Joris schreef ik geheel uit mijn hart (as always).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach Corrie, heb ik je verjaardag helemaal gemist. Nietemin wens ik je natuurlijk nog vele jaren!
    Mooie postkunst met de fraaie postzegels van Merkwaardig heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben wat laat, maar nog van harte met je verjaardag.Wat ben je heerlijk verwent !! Prachtige post gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je bent al bijna weer jarig....zo laat ben ik,maar alsnog van harte gefeliciteerd en een gezond en gelukkig nieuw levensjaar gewenst hoor Corrie!

    groetjes uit het hoge noorden,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeliciteerd, op naar het volgende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alsnog Van HARTE Corrie. Zo'n bijzondere brief zag ik niet eerder. Enig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...