vrijdag 29 april 2011

Evelyne's weblogs


 Enige tijd geleden kreeg ik een email van Evelyne, die ik niet kende. Ze was op mijn weblog terecht gekomen en had mijn cartonnagewerk gezien. Ze mailde me met de vraag of ik wist bij welke firma zij haar cartonnagebenodigdheden zou kunnen bestellen en daarbij vermeldde ze dat ze in Frankrijk woont.



 Ik kon haar inderdaad aan een paar adressen helpen en ze was er blij mee want ze had een aantal borduurwerken van kerstmannen gemaakt en wilde nog voor Kerstmis een mooie doos maken waarop ze de borduurwerken wilde bevestigen.



Ik werd natuurlijk nieuwsgierig naar haar werk en ze beloofde me foto's te sturen als het klaar was. Na enige tijd kwamen die ook via de mail binnen en ik had tijdens ons emailverkeer al eens geopperd om ook een weblog te beginnen omdat  er zoveel leuke contacten uit voortkomen en dat leek me voor Evelyne als Nederlandse in Frankrijk toch wel erg leuk.




En warempel, binnen de kortste keren had Evelyne een heel mooie weblog warop ze zelf haar kerstdoos en vele andere prachtige handwerken aan ons laat zien. Ze maakt hele mooie foto's van haar werk en die zijn, net als de zelfgemaakt speld op deze prachtige garenhouder en pinkeep die ik samen met een enig stuk Pipstof en drie strengen garen als bedankje van haar cadeau kreeg, de kroon op haar werk. Een bezoekje aan haar weblog is zeer de moeite waard en ook haar tweede weblog waarop ze vertelt over haar leven in Frankrijk en al haar andere hobbies, is heel mooi. Gaan jullie haar ook een heel hartelijk welkom in weblogland toewensen? Dit is haar weblogadres: Eef's Needle  

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie garenhouder heb je gekregen Corrie,
    Wij handwerksters weten zoiets te waarderen hé
    Heb ook eens gaan piepen op Evelynes blogje, mooie werkjes en mooie fotos ook.
    Bedankt voor de tip :-))
    groetjs
    Nicole
    PS .Cartonnage , ja daar wil ik me ook nog eens op toeleggen, zoveel mogelijkheden om je borduurwerkjes in te gebruiken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb bij eef needle gekeken en het inderdaad mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zal meteen eens een kijkje gaan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch heerlijk om elkaar zo kunnen helpen... Ik ga een kijkje nemen...
    Fijne koninginnedag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk en fleurig uit, Corrie. Ik ga zo meteen eens kijken op de weblog van Evelyne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Corrie,Ik ben al even eerder volger geworden van Evelyne omdat ze op mijn Blog schreef.Ze heeft leuke Blogs. Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Corrie, hartelijk bedankt voor je geschreven stukje en fijn dat je mensen warm maakt voor mijn blogs!
    Fijne Koninginnedag met mooi weer.
    Lieve groetjes,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moest hier wat bijlezen!
    Prachtig borduurwerk, ik ga nu nieuwsgierig Evelyne's blog bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Corrie. Het is fijn om elkaar zo aan te moedigen iets te ondernemen en elkaar te kunnen helpen.
    Wat is dat toch erg van die branden! Daar snap je toch niets van. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Corrie, Dank je voor de leuke tip! van de blog van Evelyne. Reader heeft er weer een bij.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige borduurwerken maakt Evelyne. Ben al op haar blog geweest. Ik kan me voorsatellen dat het erg angatig aan hoort al die sirenes. Vanavond hoorde ik dat er mensen die brandbare stoffen bij zich hadden,zijn aangehouden. Je snapt gewoon niet dat mensen dit expres doen. Hoe haal je het in je hoofd he!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie dingen, zal ook eens op haar log kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom nog eens terug. Vorige keer was ik verdwenen naar Eef's prachtige blog :) Wat een mooie garenhouder kreeg jij, een beauty en perfekt voor de verzameling Naaldenboekjes en ander spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke inspirerende weblog weer, er zijn er te veel om bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk logje en mooi werk.Zo word mijn dochter ook door vele genoemd leuk.

    Wat een prachtig borduurwerk maakt deze dame.

    Bij mij komt niet zoveel uit handen hopelijk komt dit snel weer terug.

    Ik ben al begonnen met wat logjes te lezen. loop een hoop achter.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...