maandag 14 februari 2011

Valentijn kwam langs ...



Daar moet je dan bijna 63 jaar voor geworden zijn om
zoiets moois van Valentijn te ontvangen, beter laat dan nooit!
Jan en ik hebben nooit iets aan Valentijn gedaan,
we zijn er niet mee grootgebracht, maar toen ik
vorig jaar gevraagd werd om mee te doen aan een Valentijnruil
heb ik daar zomaar "ja" op gezegd omdat ik het leuk vind
iets met een hart voor iemand te maken.




  Vorige week ontving ik dus een dikke enveloppe van degene
die voor mij iets gemaakt had en dat was Lut!
Helaas heeft Lut geen weblog meer, maar jullie kennen haar zeker wel.
Hoe leuk is het om op maandagmorgen vroeg aan het ontbijt te zitten
en met de tweede hap van mijn boterham met hagelslag,
halverwege mijn mond te blijven steken omdat ik me ineens realiseerde
dat ik VANDAAG toch echt die spannende enveloppe mocht openen !!!
Wat feestelijk om deze mooie, kleurige cadeautjes 
uit te mogen pakken, ik werd er zó blij van.




Allereerst kwam er een heel mooi lavendelkussentje tevoorschijn
dat Lut voor me geborduurd heeft, daarna een allerliefst gedecoreerd,
zachroze hartenzeepje, toen een zomers pakketje met kersen bedrukte
Aïda borduurstof van DMC en een vrolijk strengetje borduurgaren
waarmee ik er iets moois op kan gaan maken.
Tenslotte een fleurige tulpenkaart met lieve woorden en groeten van Lut 
die mijn Valentijndag tot een heel feestelijke maandag maken.



Lieve Lut, heel erg bedankt voor je hartelijke geschenken
en ik wens jou en de andere deelnemers aan de ruil,
maar ook alle lezers van mijn weblog een heel fijne Valentijn toe!

31 opmerkingen:

  1. O Corrie,wat een heerlijk Valentijnskadootje...
    Prachtig geborduurd en dat kan Lut als de beste...;-)
    Jouw Valentijnsdag kan niet meer stuk..
    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Corrie, ik heb 't cadeautje met veel liefde geborduurd en uitgekozen voor jou. Een heel fijne Valentijnsdag! Lut

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig Valentijnscadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "wat je met liefde doet is altijd goed" las ik ooit in een poeziealbum.
    Dat past wel voor je Valentijn verrassing.
    Zo mooi wat Lut voor je heeft gemaakt.
    En wat grappig dat kersenstofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie verrassingen op een mooie dag. ik wist niet dat lut niet meer blogde. jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dat een leuke lieve Valentijntjes, wij doen er ook nooit aan, maar diep in mijn hart.....

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk begin van de dag, Corrie. Zo'n enige verrassing. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig, leuk dat je zo verwend bent!

    Met een Valentijnsgroet (van een Hollander die daar ook nooit 'aan deed'), Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi gemaakt van lut en wat attent die kersenstof (zeker nav je kasteellogje) en dan die geurende dmc hartstikke lief pakketje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo leuk om te merken dat vandaag de meest stoere mannen toch een lief kaartje kochten......ontroerend
    maar aangezien ik nu "huid en haar "lees van Grunberg ,denk ik er helaas automatisch achteraan äls t maar voor hun eigen vrouw/vriendin is...hahahahhahahah jammer he?

    nee mijn 1e ontroering/gedachte was beter ,die hoort bij mij!!!!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Corrie ik vind het helemaal bij jou passen en het is met liefde voor je gemaakt en samengesteld dat is te zien.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog ewens gezellig ontbijten!! Wat een lieve cadeautjes heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk die Valentijn toch Corrie..Geweldig Lut mooi gemaakt. Jammer ook al geen web-log meer. Kwam graag bij je langs al was het niet iedere dag.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief Corrie en ach je bent nooit te oud voor Valentine.
    Groetjes Joke
    Ps ja mis Lut ook

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hè, zo'n pakje te mogen uitpakken en nu kun je genieten van heel liefdevolle zelfgemaakte en uitgezochte cadeautjes, duidelijk voor jou gedaan! Genieten maar! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lieve Valentijn cadeautjes! en jij hebt op jouw beurt ook weer iemand gelukkig gemaakt.
    Een groetje voor Lut, ( mocht ze de reacties meelezen ;) jammer dat ze niet meer blogt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve cadeautjes, gezellig zo aan de ontbijttafel een pakje uit mogen pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie 'hart' cadeautjes heb je van Lut gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een Mooi pakketje :)
    Heerlijk Zoet mooi passend bij Valentijn :)

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel lief zo'n geborduurd hartje en de andere kadootjes. Ik heb geen kaart of kadootje gekregen voor Valentijn die dag . Nee, hij dweilt al wel vier weken omdat mijn polsen nog steeds pijn doen. Dat is dus al iedere maandag een kado. Liefde zit natuurlijk niet in een kaartje of een bos bloemen op een verplichte dag maar in al die dingen die je voor elkaar doet.Net als jouw Jan zo goed voor alles zorgde toen je ziek was. Toen deed hij al aan Valentijn als je het zo wilt noemen. En als je dan gewoon ook tegen je man/vrouw dank je wel kunt zeggen en dat je het waardeert is dat veel meer waard dan een "verplicht" kado. Maak van iedere dag Valentijnsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuke om zulke mooie pakjes te ontvangen!
    Lief dat mensen dat voor je doen, he?
    Dat kan natuurlijk op elke willekeurige dag maar wellicht geeft dit net iets extra's.
    Veel plezier ervan!
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk die hartenruil, ik vind het fijn voor je dat het weer goed met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ziet het er allemaal vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie valentijnswap.Lut heeft je verwend,geniet ervan.Jammer dat Lut haar weblog stopte,maar ja het is nu zo ,haar beslissing hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende werkjes zijn dat !
    Groeten,
    Cor

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ontzettend lieve dingen, helemaal bij jou passend. Ik mis de blog van Lut ook, daarom is het des te leuk iets van haar hand bij jou te zien.
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lief cadeautje voor valentijn. Late reactie maar ik heb nu pas weer tijd om eens even te kijken in web-log land.De borduurstof met kersen is erg mooi. En ja hartjes zeggen genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig, fleurig en lief geheel!

    Daar wordt je toch zeker helemaal blij van? groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is je heel erg en zeer van harte gegund

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...