donderdag 30 december 2010

Gelukkig 2011!


  
Natuurlijk had ik jullie ook een heel mooi Kerstfeest willen wensen, maar ik was ziek en heb tijdens Kerstmis op bed gelegen. Ik hoop dat jullie het heel fijn en gezellig hebben gehad. Nu staat het nieuwe jaar op ons te wachten en ik heb er heel veel zin in. Eerst nog verder herstellen en dan wil ik met volle energie en moed aan 2011 beginnen.


  
Met dit schattige roodborstje, een ontwerp van Kazuko Aoki die heel veel moois voor o.a. DMC ontwerpt, wens ik ieder van jullie en jullie dierbaren een heel gezellige jaarwisseling toe en alle goeds voor 2011. Ik geniet enorm van alle leuke, lieve en mooie wensen die ik van jullie ontving en bekijk ze iedere keer met heel veel plezier. Duizendmaal dank voor een prachtig weblogjaar lieve lezers!

45 opmerkingen:

  1. 'een mooie roetsj' het nieuwe gezonde jaar in! nieuwjaarszoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Corrie,
    Wat naar om de Kerstdagen ziek en wel te moeten doorbrengen! Mijn grootste wens voor jou in 2011 is dan ook: een goede GEZONDHEID. Want als je die hebt kun je de hele wereld aan en je LIEFDE en GELUK delen met een ieder die je lief is. Spoedig herstel gewenst en lieve groeten, Anja v.d.B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel lieve Corrie!! En voor jou en je dierbaren natuurlijk ook héél veel goeds, licht en liefde voor 2011!! Wat een lieverdje...je roodborstje! lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer aan het opkanppen bent, ik wens je een gezellig, gezond en vooral creatief 2011! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig weer een berichtje met een heel lieve illustratie erbij gevoegd .
    Ik heb van tijd tot tijd wel hier en daar rond gewandeld op Internet , maar eigenlijk heel stil , je weet wel op kousenvoetjes .
    Alle goeds met je gezondheid en vanavond een fijne en rustige jaarwisseling toegewenst .
    Moge het nieuwe jaar je weer gezondheid schenken en veel inspiratie voor al je handwerkplannen .
    Wij genieten er enorm van , tevens hoe je ons telkens weer op de hoogte houd van dit allles .
    Wat zouden we zijn zonder de gezellige plekjes op internet waar je zo maar met een enkele klik kan binnen komen .
    We kunnen elkaar niet meer missen !
    Vanavond zal ik ingedachten bij een ieder hier overal even langs gaan .
    Lieve groeten Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig borduurtje én lijstje. Ik hoop dat snel weer helemaal opgeknapt bent.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap maar snel weer op!
    Een heel fijne jaarwisseling en een gelukkig, goed en gezond creatief 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo jammer dat je plannetjes niet doorgingen ,maar goed dat je rustig aan gedaan hebt en daar samen ook van genoot.
    ik wens jullie ook t allerbeste voor t nieuwe jaar
    je borduur is prachtig ,maar die lijst is helemaal geweldig ,wat een prachtlijst zeg, zo mooi robuust en sierlijk!!!!!
    groetjes hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog heel veel beterschap toegewenst.
    Ik wens jou en je dierbaren een heel gelukkig, gezond en creatief 2011 toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel beterschap en een gezond en creatief 2011 !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk ga je gezond het oude jaar uit en het nieuwe in!
    Ik wens je gezondheid, geluk en liefde voor 2011.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Corrie,
    Ook jij duizendmaal dank voor je mooie, inspirerende en soms ontroerende blogs van het afgelopen jaar! Ik wil je hierbij mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik me de afgelopen weken diverse keren verheugde op het lezen van je blog en als ik dan "De lantaarn" zag verschijnen diep heb gezucht en heb gezegd: "Ja hallo...". Mijn oprechte excuses hiervoor Corrie! Pas twee dagen geleden dacht ik opeens: "misschien is er wel iets met Corrie aan de hand, misschien is ze wel ziek". Het bovenstaande wijst op een egoïstische instelling van mij en ik schaam me daar diep voor. Je kunt mijn kreet "Ja hallo..." echter ook positief uitleggen: het gaf mijn teleurstelling aan dat je er niet was :-))
    Ik realiseer me nu dat ik telkens blij ben als een kind als ik je weblog aanklik en dan een nieuw stuk tekst en (altijd weer prachtige) foto's ontdek!
    Ik wens jou en je familie een voorspoedig 2011 toe. Ik hoop dat je gezondheid de komende tijd verbetert en dat je in 2011 voortdurend van een goede gezondheid mag genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk je bent er weer, en gelukkig gaat het beter.

    Ik wens jou en iedereen die je lief is, een goed uiteinde en een heel goed begin.

    Wat een lief borduurwerk en de mooiste sleutel zit in een bijzonder lijstje. Die vind ik helemaal geweldig, eerst dat roestige vierkant om het borduurwerk en dan de brede rand daar weer om. Hoe vind je dit bij elkaar super mooi. Zo mooi !! Ik heb ook nog oude sleutels altijd bewaard enig. Waar houden wij toch allemaal van heerlijk.

    Gezond het nieuwe jaar in!! Geniet er fijn van met Jan!!

    Heel veel liefs van ons tweetjes voor jullie tweetjes!!

    En een heel gelukkig en heel gezond en creatief 2011!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele gezellige jaarwisselinge en een creatief 2011!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Corrie jij ook een heel gelukkig 2011!
    Je vogeltje is een schatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geniet van de jaarwisseling, ik hoop dat je 2011 gezond en zingend als een vogeltje ingaat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is niet zo'n leuk kerstfeest voor je geweest.
    Gelukkig dat het al weer beter met je gaat.
    Ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.
    Het borduurwerkje vind ik prachtig, ik ga zo eens even het linkje bekijken.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je weer aan de beterende hand bent. We hebben je gemist! In 2011 veel gezondheid gewenst, want dat is toch het allerbelangrijkste.
    Je vogeltje is super. De combinatie met het sleuteltje en de prachtige lijst maken het helemaal af. Jij weet altijd zulke mooie combinaties te maken. Hopelijk kunnen we daar het komend jaar weer vaak van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog wat beterschap toegewenst,niet leuk om met de kerstdagen ziek te zijn.

    Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens je een heel gelukkig en gezond 2011. Jammer dat je met kerst ziek was, ik wens je een spoedige neterschap toe. Wat een mooi vogeltje is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat was geen goede Kerst fijn dat het beter gaat,maar voor Jan en Jou een gezond en Gelukkig 2011 en tot gauw
    liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Corrie (en Jan),
    Wat vervelend dat je de kerst in bed door moest brengen. Gaat het weer een beetje de goede kant uit? Ik hoop dat 2011 een mooi jaar voor jullie wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och wat naar om met Kerst ziek te zijn. Hopelijk gaat het inmiddels weer goed met je!
    Wat heb je prachtig een vogeltje geborduurd en gecombineerd met een ijzeren lijstje en sleutel. Ik vind het een vondst.
    Ik wens je een gezond en gelukkig nieuw jaar toe!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach jij ook al ziek in bed. We hebben een slechte timing ;) Beterschap voor jou (met mij gaat het al weer een heel stuk beter) en natuurlijk wens ik jou en je gezin daarbij een heel mooi, liefdevol en plezierig 2011.

    groetjes, Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Corrie ik wens jullie een heel gelukkig en vooral gezond 2011 toe.
    Beterschap.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag lieve Corrie. Nou, wat vervelend om met de kerstdagen op bed te liggen. Ik hoop dat je heel gauw weer helemaal bent opgeknapt en je fris en vrolijk dit nieuwe jaar kan beginnen. Ik wens jou en Jan alle goeds toe en heel veel zegen in alles wat je doet. Dikke knuf van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Corrie, ook voor jou een heel gelukkig en vooral gezond 2011 gewenst, hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Corrie, beterschap en de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel fijn en gezond 2011 gewenst! Wat naar om met de feestdagen ziek te zijn,knap maar gauw weer op. Ik geniet altijd van je weblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Corrie, heel veel beterschap en de beste wensen voor jou en je familie. doe rustig aan en geniet van alle creatieve uitspattingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi borduurtje! Wat naar dat je ziek bent geweest. Zelf heb ik ook geen computertijd gehad, maar wel fijne dagen. Ik wens je een heel goed 2011 toe en hoop weer heel veel gezellige/ ontroerende blogs van je te lezen! Groeten Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou Corrie, het jaar is al bijna 3 dagen oud en toch wil ik nog even langskomen en je voor 2011 alle goeds, veel creativiteit en vooral een goede gezondheid toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Corrie, ik hoop dat je weer opgeknapt bent. Heel veel goeds voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Corrie,

    Ik wil je een gezond en creatief jaar toewensen en ik hoop nog lang van je blog te genieten.

    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ben je weer helemaal genezen Corrie?
    Ik hoop het echt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. De aller aller beste wensen Corrie en doe ajb rustig aan zodat je volledig kunt herstellen. Lieve groet uit Drenthe!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dank voor je lieve nieuwjaarsgroet.
    Ik ben blij dat het weer beter met je gaat.
    Het doosje van het nieuwe jaar zit nog dicht. Maar jij hebt er in ieder geval een hele leuke sleutel voor om dat doosje te openen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook voor jou/jullie een heel goed jaar gewenst! Hopelijk ben je intussen weer beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte beterschap gewenst en alle goede wensen voor 2011 met bakken vol gezondheid!!!
    ( Was zelf ook ziek met de Kerst en met oud/nieuw ook nog maar halfbakken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Corrie,wat vervelend dat je met de kerst in bed heb gelegen...gelukkig voel je je nu weer wat beter en sterk maar goed aan met uitgeperste sinaasappeltjes en allerlei andere lekkere dingen...;-)
    Wat een schat van een roodborstje heb je gemaakt,ik zie er elke dag eentje hier bij de sloot...lekker van een zaadbolletje eten...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Corrie, hoop dat je je ondertussen alweer wat beter voelt. Maar rustig aan doen hoor, maar dat weet jij ook wel.

    Het roodborstje is lief, wij hebben ze veel hier en ze zijn blij met de klimop waar ze hun mooie nesten in bouwen.
    En wat een schattige sleutels, ben dol op sleutels en lijstjes, en dat komt handig uit met mooie "borduurtjes" en Beren.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wens jullie een liefdevol 2011 in goede gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Corry,
    Leuk om te horen dat je ook in De Lier bent geweest, het was echt de moeite waard.En het huis Van Gijn is een belevenis op zich, we hebben ons de ogen uitgekeken, een klein paleis .Je zou het niet zeggen als je ervoor staat. Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Corry

    Dank je wel voor je berichtje op mijn log en de mailtjes!
    Super allemaal!

    Denk laat het je even weten dat ik het allemaal gevonden en gelezen heb.

    Later kom ik er even op terug.

    Fijne maandag gewenst :)

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...