zaterdag 2 oktober 2010

WIE OH WIE VROEG ME OM DE TEKENING VAN HET POPPENBEDJE???

Wie oh wie is degene die me mailde over de tekening van het poppenbedje ??? Helaas ben ik al mijn e-mails kwijt geraakt en nu heb ik geen adres meer van degene die me vroeg om de tekening van het poppenbedje. De tekening ligt klaar en nu kan ik die niet verzenden. Ik vind het zó akelig. Wil degene die erom vroeg zich s.v.p. opnieuw aanmelden via mijn e-mailadres: corrieneeltje@gmail.com





Ik wens jullie alleen een heel prettig weekend en voor de gezelligheid een foto van de slofjes die ik lang geleden maakte samen met de bijtring die van onze jongste zoon Lucas was.
 

47 opmerkingen:

  1. It wasn't me, maar ik heb even gekeken en het is wel een schattig bedje! De foto van de slofjes is een schatje. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je snel iemand gelukkig kunt maken met de tekening. Wat een mooie en lieve slofjes. Zo'n bijtring, maar dan met een engeltje, ligt hier ook nog.
    Goed weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige sokjes.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je ook een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto! Jij ook een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *grinnik* ik was het óók niet... sorry. hopelijk meldt diegene zich snel!
    is het vervelend of juist wel een beetje rustig dat je mailadressen kwijt bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Berna, nee jij was het niet, het was geen bekende bezoeker van mijn weblog. Dank voor je reactie en compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annelies, dat hoop ik ook en wat leuk dat je ook nog zo'n bijtring hebt, jammer dat veel spullen van mijzelf als baby niet bewaard Zijn gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee, ook ik ben het niet, maar wat een schattige slofjes, ze doen me denken aan de laarsjes van begin vorige eeuw, met die knoopjes, ik heb nog een haakje van mijn moeder om ze dicht te doen. En die bijtring, schattig!
    Fijn weekend, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke slofjes, ik ben het niet geweest van het poppenbedje .Al zou ik willen dat ik mijn eigen poppenbedje nog had maar zo gaat het altijd als het weg is bij mij.Ik hou nou eenmaal van mij oude spulletjes, en alles ging weg vroeger geen ruimte meer voor,maar nu ook vaak.Zou het de leeftijd zijn, aan oude dingen terug denken.

    Heel veel liefs en een fijn weekend !!

    José !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve slofjes ....... een van de Beren loopt nu wat te mompelen over "koude voeten" en kijkt nonchalant en ondeugend in mijn wolmand of hij een geschikt wolletje ziet voor een paar prachtige slofjes :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je toch altijd mooie foto's voor je blog! Slofjes breien of haken heb ik nog nooit gedaan. Mijn moeder en schoonmoeder kunnen het erg goed. Misschien dat ik het hen toch eens moet vragen het mij te leren, want het resultaat is natuurlijk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke slofjes, haken en breien was niet zo mijn ding. ben er een beetje jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaaaaaa! Wat een leukerds zijn die slofjes, en je hébt het nog allemaal! Die knoopjes eraan zijn geweldig. En dan die bijtring... Daan knabbelde aan zijn bed. Hij trok zich aan de spijltjes omhoog en dan ging hij met zijn geopende mond over het hout heen van de jeuk van doorkomende tandjes. Helemaal kaal waar hij geweest was! 't Was goed hout dat niet splinterde, gelukkig!
    Leuke foto, Corke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Corry, ik heb je al lang bij mijn favorieten staan en ga ook heel vaak bij je kijken.Maar wil nu toch even wat schrijven , ik geniet van je blog. De baby sokjes vind ik helemaal te gek . Ik heb er veel voor mij kleindochter gemaakt .maar deze zijn veel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige babyslofjes! Staat erg leuk zo bij elkaar met de rammelaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke slofjes zijn dat! Inderdaad net van die antieke kinderschoentjes. Wat knap dat je dat kunt.
    Maakt een sfeervol plaatje zo samen met de rammelaar.
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik was het ook niet hij staat al weer klaar voor de herfstvakantie,maar wat een lieve slofjes heb je gemaakt en heb je een fijn weekend gehad?ik wel
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nee, ik was het niet. Maar wat een mooie slofjes heb je daar. Zo schattig met die knoopjes opzij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het was een heel fijn weekend Anita, hopelijk ook voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog steeds de juiste vraagster niet gevonden Anneke, wel nieuwe liefhebbers ;- )
    Ik vind het eigenlijk alleen maar lastig Anneke dat ik ze kwijt ben. Ik hoop echt dat de bedjesliefhebber zich meldt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat enig Ciska, dat je nog z'n haakje hebt, ik heb aleen nog zo'n bol knoopje van één van mijn schoentjes, maar dat hoefde niet met een haakje gesloten te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben je nu dan al aan het haken of breien Fleur, voor die ondeugend kijkende beer?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is beslist de leeftijd José, jongeren willen vaak juist opruimen, maar ook niet allemaal, bij sommigen zit die bewaardrang er al jong in, gelukkig maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een fijn compliment Jeanet, dankjewel, ik ben best een hele tijd bezig om de foto's zo te krijgen als ik ze hebben wil en dan ben ik extra blij met waardering daarvoor. Fijn dat de moeite eraan af te zien is!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jammer Jessie dat je niet graag breit en haakt, ook dat is heel ontspannend en haken gaat nog eens heel snel ook. Wie weet begin je er ooit aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dijn zo zie je maar, deze bijtring was er en werd niet gebruikt en Daan kluifde zijn bed kaal omdat het er was! Het zal ook loodvrije verf geweest zijn, want het is een gezonde vent geworden zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Willy wat leuk dat je nu dan reageerde, dankjewel voor je compliment en ik hoop je vaker te zien. Ik kom straks even bij jou op bezoek. Maar ik geloof zeker dat jouw slofjes ook net zo mooi zullen zijn, ze zijn allemaal verschillend maar met evenveel zorg en liefde gemaakt, dat móet te zien zijn. Dankjewel voor je mooie compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dankjewel Janny en het was echt niet moeilijk om ze te maken, wel even puzzelen om het patroon te snappen, maar dan is het eenvoudig om ze te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dankjewel Marijna, ze staan in mijn vitrinekast!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Corry, nee, jij was het niet, maar wie wel??? Help! Dank voor je compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Há Ineke, nee ik wist dat jij het niet was, je hebt een schattig poppenbedje voor je meiden. Ons midweekje was heerlijk en wat fijn dat jullie het ook goed gehad hebben. Groetjes terug!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kan me aansluiten bij de andere lezers, want ik was het ook niet!
    Prachtige foto heb je gemaakt van de slofjes en de bijtring.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik was het dus ook niet! Maar wat een schattige slofjes en de foto is het waard om in te lijsten! Geweldig!! Afdrukken in Sepia en hij wordt nog mooier!! Fijne dag, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dankjewel Berthi! Misschien heb jij nog wel een mooi poppenbedje van jezelf van vroeger, ik herinner me dat je vader toen ook zo'n prachtige poppenkast voor je maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jij hebt een goed geheugen! Mijn vader heeft voor Eline een prachtige poppenkast gemaakt én ook een schitterend poppenbedje die ik nog niet op mijn blog heb laten zien. Misschien komt dat nog een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Corrie, wees gerust, de slofjes heb ik gebreid en Beer is nu onderweg naar een ver land en is dus blij met de extra warmte onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Fleur, dat had ik kunnen weten, zo zorgzaam als jij bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het was ook zo'n bijzonder mooie en aparte poppenkast Berthi, logisch dat ik dat onthield, mijn geheugen is overigens niet echt geweldig ;- )) dus dat geeft aan hóe bijzonder ik hem vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De sokjes vind ik erg lief , vooral met die eigenwijze knoopjes opzij , zo lijken het echt antieke rijglaarsjes . Ik had ze vroeger best zo wel willen dragen . . . . Och kindjes worden zo graag opgetut , wij vinden het allemaal zo lief , maar het kleintje zal alleen maar blij zijn als alles niet knelt en lekker zit .
    Ik kan mij dacht ik wel iets herinneren over iemand die om de werktekening vroeg van het bedje .
    Was het niet een tijd later , dat iemand er belangstelling voor had ?
    Ik wilde je al helpen zoeken maar wil alles niet omver schoppen bij je . . .
    Tenslotte is alles zo netjes bij je .
    Ik heb drie jaar in een chaos geleefd , bijna zonder kasten dan slingert alles rond , dat begrijp je . Ben druk bezig alles te ordenen . Zal nog een hele klus zijn , maar ja dan heb ik een nuttige taak .
    Tot later maar weer , ben blij jullie allemaal terug te zien , welterusten straks . Oh misschien droom je al, ik zal niet langer storen , maar hoop voor je dat het een mooie droom mag zijn die je droomt !
    Lieve groeten , Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ... en natuurlijk lieve groeten terug aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve Gerrie, wat heerlijk dat je eindelijk alles kunt gaan ordenen en wat zul je enorm veel tegenkomen waarvan je steeds hebt gedacht, waar zou dat zijn! Misschien lijken sommige dingen weer nieuwe schatten voor je en soms zal er ontroering zijn bij het weerzien van bepaalde dingen. Veel werk is het en ik hoop dat je het kalmaan zult doen Gerrie. Ik vind het heerlijk dat je er weer bent, altijd zulke fijne reaties met de mooiste verhalen en herinneringen, ze zijn goud waard Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo

    Ik kom hier via, via, via even aanwaaien.
    Vind je log een mooi uitstraling hebben....
    En boven in de kop foto zag ik van die leuke bekers (of zijn het kaarjes) met die hertjes erop.....

    Wat zijn dat leuke slofjes zeg!
    Heb al heel wat (haakpatronen) slofjes voor bij zien komen, maar vind deze wel erg leuk!
    Zit er aan te denken om een paar slofjes voor een vriendin van mij te maken voor haar zoontje en om een paar te maken voor een baby die op komst is....
    Is dit patroontje ergens terug te vinden?

    Ik ga nog even verder rond kijken op je log.

    Fijn Weekend.

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...