dinsdag 12 oktober 2010

Opgelost!



In een eerder logje vroeg ik wie mij de tekeningen van het poppenbedje had gevraagd omdat ik de mail van diegene, met alle andere mails was kwijt geraakt. Gelukkig heeft deze schrijfster de moed gehad om me opnieuw een mail te sturen en zo kon ik haar dus alsnog de tekeningen toezenden en vooral mijn hoofd niet meer breken om op de naam te komen.




Naar aanleiding van dat logje kreeg ik nog drie verzoeken om de tekeningen toe te zenden en ook die zijn inmiddels klaar voor verzending. Dat zijn overigens wel de laatsten, want het stapeltje kopieën dat ik had laten maken is nu op.



De vrolijke plaatjes die je hier ziet heb ik gemaakt van een schat van een theedoek die ik een tijdje geleden kreeg toegezonden van Petra  Zomaar viel er een tijdje geleden dat enige pakje in de brievenbus en tot nu toe prijkt die mooie theedoek als kleedje op tafel. Petra vond het zo leuk om me die te sturen omdat ik net als zij zo van Pip-servies hou, prachtige site hebben ze!




Zaterdag j.l. kwam TNT weer een pakje brengen, ik had iets gewonnen en ook dat is weer een schot in de roos. Ik laat het jullie later een keer zien. Nog heel veel dank voor al jullie reacties tijdens mijn zoektocht naar de schrijfster van het poppenbed en tot de volgende keer! 

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het nog gelukt is.
    Geweldig mooi zo'n pip-theedoek, mijn jongste dochter is er ook helemaal weg van, ik trouwens ook.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supet theedoek, jammer om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel sfeervolle plaatjes weer... Wat een vrolijkheid. Ik zou 'm niet gebruiken om de vaat te drogen....
    Groeten Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie theedoek. Ik ben benieuwd wat je gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke bofkont ben je toch. Al die cadeautjes wat jou ten deel valt.

    Geniet er fijn van ik ben ook zo verslaaft aan Pip. Dus ik begrijp hoe blij je bent hier mee. Als er eentje is die dit verdient ben jij het wel.

    Jij die ook altijd aan een ander denkt, daardoor denken ze ook aan jou.

    Prachtige foto's. Ik ben ook nieuwsgierig, ja zo zijn vrouwen nou eenmaal.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet helemaal te schrijven, Fijn dat diegene zich gemeld heeft voor het patroon.

    Is dit ook weer op gelost, anders ik ken jou blijft dit in jouw hoofd malen.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat de puzzle opgelost is en je ook nog een paar anderen met het patroon hebt kunnen helpen. Wat een prachtige 'theedoek', zou er wel iemand zijn, die hem daarvoor gebruikt? Met een kantje nog wel. Dat servies is echt heel mooi, vooral de theepot, maar daar ben ik dan ook gek op. Je maakt ons wel nieuwsgierig, hoor!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je de persoon nog hebt gevonden .
    Mooie theedoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke theedoek. Je wordt er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Problemen en puzzles worden weer opgelost en met het tonen van enkele zeer fleurige foto,s worden we weer heel blij het past gewoon bij jouw verhaal . De motiefjes zou je zo over kunnen nemen om te borduren .
    Het lijkt wel of je niets meer te doen hebt , maar ja zoiets komt dan plotseling in mij op en moet ik het verder vertellen . Deze zeer kleurige theedoek is echt een pronkexemplaar . Leuk als je je huis zo af en toe nog een beetje vrolijker wilt aankleden alsof het bij jou een saaie boel zal zijn , daar geloof ik niks van . Maar geniet van zo,n pronkdoek , het is jammer als deze in de linnenkast op een stapeltje blijft liggen .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fris blogje en wat een leuke dingen Corrie.
    Enig die theedoek
    Groetjes Joke en een fijne weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief om jou die theedoek te sturen, komt dus prima terecht! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n theedoek is toch veel te mooi om te gebruiken als theedoek. Laat maar lekker liggen hoor als kleedje. Zó schattig. Heerlijk hè, die verrassinkjes in je brievenbus. Daar kan je zó van genieten.
    Heel fijn weekend Corrie en natuurlijk de groeten aan Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve theedoek! Durf jhe hem wel te gebruiken? Of leg je hem voor de sier ergens neer?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Corrie, ga je over naar blogspot? Daar kom ik als ik op je naam klik in mijn reacties.
    Wil je Jan van mij feliciteren?
    En sorry dat ik niet meer zo vaak langs kom. Het is allemaal een beetje stressy in mijn leven op het ogenblik.
    liefs
    yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende theedoek! Te mooi idd om als droogdoek te gebruiken! hmmmmm .....zo is de post leuk, al die pakketjes! Veel plezier ermee....ben benieuwd naar je andere pakketje! Groet, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke vrolijke Pip-theedoek. Lief! Leuk dat Petra ook weer aan het bloggen is.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een beeldige theedoek! en toevallig schreef ik net ook een Pip-perig logje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om de theedoek zo te zien!! Geniet er maar lekker van lieve Corrie!! Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het openen van pakjes kan spannend zijn Corrie. Ik ben trouwens wel benieuwd wat je gewonnen hebt.
    Fijn weekend gewenst!
    Cor

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Gerrie, bij jou kan ik niet op een weblog op bezoek komen en dus kom ik nu véél te laat je nog bedanken voor je reactie. De tijd glipt me door de vingers de laatste tijd, maar nu toch een nieuw logje geschreven en weer een rondje weblogs doen. Ook jij hebt het druk, natuurlijk wel, de tijd gaat steeds sneller dus is het drukker voor ons en nee saai is het hier zelden, en als het eens zo is, geniet ik daar heel erg van, want saai betekent rust en dat hebben we ook nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...