dinsdag 22 juni 2010

Hallo, ik ben George ...


... ik ben familie van Jacobus (klik) en onze familie wordt steeds maar groter omdat het zo leuk is om ons te maken. Ik ben door Annita (klik) ontworpen en door oma Corrie gemaakt. Ik zat hier op de tafel te wachten want Max kwam in het weekend bij zijn opa en oma logeren en ik zou bij hem gaan wonen als hij weer naar huis zou gaan. Ik werd steeds zenuwachtiger want ik wist niet of Max me wel lief zou vinden omdat hij is al een paar jaar heel erg dol is op Artis de Partis en dat was altijd de enige knuffel die bij hem in bed mocht.


Maar het is helemaal goed gekomen hoor, want toen Max binnenkwam zag hij me meteen zitten en zei dat ik zulke lieve oogjes had. Hij pakte me op en heeft me de hele dag met zich mee genomen waar hij ook ging of stond.


   Ik mocht samen met Artis mee op Max z'n fiets voor een foto en de zon scheen heerlijk,

          dus werden we ook even op de gieter gezet voor een kiekje. Maar het mooiste leek Max toch wel een foto waar hij samen met al z'n grote vrienden tegelijk op zou staan, dus pakte hij ons allemaal bij elkaar en ging met ons in zijn favoriete hoekje zitten, dat is de leuning van de bank waar anders de schemerlamp altijd staat.

We waren heel moe 's avonds, maar ik was het vrolijkste aapje van de wereld want Max zei dat ik voortaan altijd samen met hem en Artis in zijn bed mocht slapen. Hier probeert Max even of het wel zou passen en dat ging gelukkig helemaal goed.


Weet je wat Max z'n oma zegt? Dat je van een aapje als ik helemaal blij wordt en ze is meteen weer begonnen om een neefje van me te maken, dat wordt een "design-aap", geen idee wat dat is maar lief zal ie wel zijn! 

77 opmerkingen:

  1. Lieve Corrie, Nu ben ik tijd offline geweest en val ik zomaar met mijn neus in de boter met jouw lieve aapje!!! Meteen het patroon ook besteld natuurlijk!!!Wat een mooie foto's van Max.....zo lief die foto in zijn bedje! Ik ga nog verder bijlezen maar dat wordt morgen. Mijn weblog is 1 drama en is uit de lucht. Ik heb zelf iets fout gedaan en het kan helaas niet meer hersteld worden....en ik dacht nogal creatief te zijn! Maar goed...een nieuwe starten kan ook gelukkig! Ik kom snel weer langs! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Aapje genaamd George !
    Er zijn apen en apen en aapjes in velerlei soorten .
    Ik kom ze soms tegen vaak in de nacht als iedereen slaapt , dan ben ik onverwachts heel ver van hier in een land dat Indonesie heet . Vriendelijk mensen bekommeren zich om de aap in nood . Dat doet mij deugd . Hoe ze liefdevol met de dieren omgaan .
    En als je dan deze lieve heer aap George ziet , wat heeft hij een vriendelijk gezicht . Als je kijkt zie je zijn glimlach . Dat is knap werk zo,n uitdrukking tevoorschijn toveren .
    Dat er een lieve Oma draagmoeder was en er nu een zeer gelukkig kleinkind blij mee kon maken !
    Kijk toch hoe die Max en George samen onder het dekbed glunderen naar elkaar . Ze hebben elkaar gevonden !
    Lieve Oma , wat ben je toch een schat .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig Aapje Corrie, maar dat grote lieve aapje mag er ook zijn.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corrie, na een lange blogpauze ben ik er weer! En mijn status is ook veranderd: sedert 8 juni ben ik ook oma. Het aapje is fantastisch mooi! Wat een lieve kleinzoon : maar dat heeft ie mee van zijn lieve oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ps is het makkelijk breien?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk ,alleen al hoe jij t beschrijft allemaal geniet je van je log, je aapje en je kleine aapje ;)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal super, hier word ik, ontwerper van de aap, toch weer helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat lief en gezellig en wat zijn Max en aap een dikke vriendjes.
    George is mooi gemaakt Corrie, complimentjes!
    Lieve groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Corrie ik zou als ik klein was ook verliefd worden, want ik ben het nu ook. Dan zou het nog veel erger zijn want nu ben ik groot.


    Wat is George mooi gemaakt. En heerlijk dat hij hier zo blij me is. Echt genieten dat stralende gezicht te zien. Kon ik maar zo mooi breien. Ik heb nog een patroon van een hond liggen en de katoen ook in huis hier voor krijg de kriebels zou zo willen beginnen.

    Heerlijk toch om je kleinkind zo blij te kunnen maken, Goed dat je een reserve Design - aap gaat maken. Stel dat hier wat mee gebeurd, verliest of weet ik wat is de ramp niet meer te overzien. Ik spreek uit ervaring met mijn dochter.

    Misschien een idee om die dan bij oma thuis te houden. Is er altijd een vriendje die bij oma op hem wacht.

    Heerlijk log geniet van je foto's.. Liefs Knuffel van mij voor Max en lieve oma !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi George, nice to meet you ;-)
    Wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Corrie wat een heerlijk logje over de nieuwe knuffelaap van Max. Met z'n drieën past het nog best in Max z'n bed.
    Fijne zonnige dag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Corrie,

    Héérlijk, die knuffel, dat verhaal en dat gezicht van Max. Je hebt eer van je werk! Het was weer genieten ...

    Fijne zonnige dag & liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk aapje! Max ziet er heel blij uit met zijn 2 vriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Petra!!! Wat fijn dat je er weer bij bent, ik begon al te denken dat je misschien niet meer wilde terugkeren. Echt erg dat je alles kwijt bent van je weblog, ik moet er niet aan denken dat zoiets zou gebeuren. Ik verheug me heel erg op je mooie, gezellige nieuwe weblog! Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat of wie zouden we zijn zonder ons grote aapje Ines ;- )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Gerrie,
    van tevoren dacht ik al dat jij heel speciale gedachten en herinneringen zou hebben bij het zien van George.
    De glimlach van George is heel speciaal en echt helemaal in het ontwerp van Annita gelegd, het is onmogelijk om van haar patroon een onvriendelijke aap te maken.
    Dank voor je lieve woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Guute wat geweldig!!! Dat je terug bent is heel fijn, maar zeker ook dat je nu oma bent. Ik kom straks gauw even bij je kijken of er iets over te lezen valt. Heel hartelijk gefeliciteerd en welkom terug!.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hilly, ik ben zelf weer kind als ik zo'n knuffel zie en zeker nu ik hem zelf maakte, ik geniet intens van zulke mooie momenten.
    Als je sokken kunt breien kun je dit aapje ook maken Hilly. Annita schrijft bijzonder duidelijke en goed te lezen patronen. Als je nagaat dat ik enkele maanden geleden nog nooit een sok had gebreid en nu tóch dit aapje kon breien, dan is het wel duidelijk dat iedereen dit kan maken.
    Gewoon doen Hilly!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Annita, jouw ontwerp veroorzaakt heel veel plezier en dat begint al bij het maken. Je patroon was bijzonder goed te lezen voor zo'n breinitwit als ik, nu kan iedereen dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Anje, er zitten best nog foutjes in, maar dat zit in ieder mens ook wel, dat geeft ons onze eigenheid.
    Heerlijk hè die warme liefde van een kind voor een knuffel.
    Lieve groet terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve José, jij kunt zelf ook zo mooi breien, je hebt op je eigen weblog ook een prachtige aap laten zien. Ik maak er zeker ook een voor bij mij thuis want verliezen van een knuffel is inderdaad een ramp.
    Knuffels terug van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij bent ook leuk Wouter met je reactie hierop!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Letty, you're so welcome in my jungle sweetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief stel hè Willy, je snapt dat dit groot genieten is voor ons, het logeerbed wordt gelukkig regelmatig bezet deze deze schatten.
    Jij ook een fijne zonnige dag gewenst en lekker nagenieten van je feestelijke dag gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het gezicht van Max heeft gestraald die dag Carolien en ik wens jou ook een heel fijne dag toe, eindelijk echt zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lut, we werden er allemaal vrolijk van om Max met z'n vrienden te zien. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een enige aap, foto's en vooral kleinzoon!

    Om te knuffelen!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve schat bij mij is de aap gehaakt. En bij jou gebreid ! En hier ben ik nou geen held in ik brei te los, en onregelmatig.
    Sjaan heeft heerlijk bij mij zitten borduren buiten. Zij was ook verliefd op jou Aap.

    Hij is enig zei ze!! Ik laat haar nog wel eens wat zien achter de computer.

    Volgende week naar beurs met haar waar wij staan in STRIJEN 2 juli!!

    Word weer gezellig !! Groetjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Corrie, ik vind ook dat dit aapje lieve ogen heeft en eigenlijk houd ik niet eens van apen. Heb nooit een speelgoedaap gewild en in de dierentuin hoef ik er ook niet naartoe. Gek hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Corry, wat een mooi aapje !! Maar je kleinzoon mag er ook wezen, wat een lieverd !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een snoezig aapje en 't is echt genieten bij de laatste foto! Zo lief, 3 op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Na de sokken is natuurlijk àlles wat oma breit favoriet ;)
    Fijn dat het aapje zo liefdevol ontvangen is

    BeantwoordenVerwijderen
  33. George, wat fijn dat je er nu 2 lieve vrienden bij hebt!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend !!!

    weet iet of ik al had gereageerd maar was onder de indrtuk van dat kleine mannetje, zo'n mooi en lief kind.
    Hihi hij slaapt onder een stukje amsterdam.

    En aap is énig geworden.
    Had de familie al eens bewonderd bij Annita.

    Fijn weekend en hopelijk niet te veel last van de hitte !!

    (((zwaaii)))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ach wat een schatjes!!! De oortjes van george zijn echt superleuk en hij kijkt zo vriendelijk. Hier moet je vriendjes mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat laatste doen we maar al te graag Willeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je hebt gelijk José, ik heb hem nog eens goed bekeken jouw aap! Groetjes aan Sjaan en veel plezier in Strijen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wie van de twee bedoel je Rein ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Echte apen bekijk ik amper Marie-Antoinette, tv-programma's over apen worden steevast overgeslagen, maar Jacobus stal mijn hart en zo ontstpond George. Helemaal niet gek dus van jou, of we zijn het allebei een beetje ;- )

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dit 3 op een rij-spel mag van mij vaak gespeeld worden Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dankjewel Jeanny en Max is onze grootste schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je hebt gelijk Marcella, Max denkt nu dat ik alles kan breien!
    Wat heb je een leuk plaatje bij je naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je hebt gelijk Marcella, Max denkt nu dat ik alles kan *Ü*.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dat is een leuke invalshoek Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat lief van je Marian'ne en Max is inderdaad een heel lief mannetje, we zijn dol op hem.
    Leuk hè die dekbedhoes.
    De warmte valt me alles mee en eind van de dag vond ik het zelfs fris, maar dat komt doordat we aan de kust wonen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lynda, die oortjes waren zo grappig om te maken, ik zag ze tot apenoortjes groeien onder miojn handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jij ook een heel fijn weekend hoor, voor zover je dat kunt zeggen, maar ik wens het je zeker toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Corrie!!!!!!!!!!!!!!dit vind ik zoooooooooo leuk!!!!!!ohhhhh ik wil ook!!!!!!geweldig patroon!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. PS Is het patroon moeilijk?en nog een vraagje als je het niet erg vindt,is het in het rond gebreid?(ik ben daar niet echt goed in nl...kan het wel maar zie er altijd als een berg tegenop)liefs D

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat goed gelukt je George!! En wat is Max er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dees als je bekend betn met rondbreien toch gewoon aan beginnen, ik brei pas sinds enkele maanden met vier of vijf pennen en het ging prima! Niet tegenop zien, het patroon is glashelder en anders kun je natuurlijk altijd ook even mailen als je een vraag hebt, maar als ik het kan, kun jij het zeker.
    Heerlijk, die enthousiaste reactie van jou *Ü*
    Liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Marijna dankjewel! er zitten foutjes in, maar daar maal ik niet om, ik ben er blij mee en Max helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Foutjes zitten ook in mijn borduurwerk, een draadje er naast en kan nergens vinden waar ik fout ben gegaan dat is het ergste.

    Nou dan blijft hij mooi zitten het valt een ander niet op. Maar ik kan het zelf niet uitstaan, ik haal de foutjes altijd weg. Het moet perfect zitten, maar als je ze niet kunt vinden. Dan is er niks aan te doen. Nog een klein stukje en dan aan het laatste patroon beginnen. Het is heerlijk om te borduren.

    Fijne zondag liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Kusje en een zalfje voor je 'huilbult' !!
    Ik maak jou aan het huilen en jij mij aan het lachen !!

    Fijne dag !!!.....MM

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ach,wat een schat van een aap Corrie!
    Daar zal Max zeker blij mee zijn..;-)
    Leuk dat je daar sokkenwol voor hebt gebruikt,van die mooie patroontjes ziten daar in hé?
    Wet je dat mijn eerste knuffel vroeger ook een aap is geweest...met houtwol als vulling,dat kwam naderhand uit zijn vilten snoetje tevoorschijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Max kan blij zijn met zo'n creatieve oma !
    Zie ik het goed, dat hij straalt ?
    Groetjes,
    Cor

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dat kon toch ook niet anders dan goed gaan. Zo'n lief apekoppie met die schattige oogjes. Natuurlijk viel Max daarvoor. Wat een enige knuffelbeesten zijn dat op de site van Annita. Oma zal er misschien nog wel meer maken....? Dag lieve Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Max heeft helemaal gelijk, jouw George is super. Ik ga bij Annita ook het patroon bestellen, want wie wil er nu niet zo'n lieverdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ohhh wat geweldig om zo'n aap in je bed te mogen hebben. Daar krijg je vrolijke dromen van! En wat een leuke dekbedhoes. Samen dromen over het IJ :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw Corrie, wat een reacties. Maar het is dan ook echt wel een heeeeeeel lief apie geworden. Onze Coen had vroeger ook een aap, die ligt nog ergens platgeknuffeld achter in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ha! Max en George lijken wel supersterren. Vind ik wel een beetje zielig voor Artis hoor...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wat een schattig aapje en wat heb je een eer van je werk! heerlijk zo'n kleinzoon die er zo van geniet.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo George, ik ben Nenne en ik vind je helemaal lief. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nieuwe baasje Max, wat zelf trouwens ook een lieverd is, zó ontzettend blij met je is. Zo'n vriendje wil toch iedereen. Heel veel plezier met Max en Artis de Partis en beleef met z'n drietjes maar mooie avonturen.
    Een dikke kus op je mooie koppetje X

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een schattig aapje. Kan me voorstellen dat Max er heel blij mee is. Leuk dat Artis de Partis en George het zo goed met elkaar kunnen vinden.
    De wolkeuze maakt hem extra mooi.
    Fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Mooi Corrie en wat een heerlijk blij snoet van Max! Leuk hè die enorme creativiteit van Annita!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zo'n aapje als George kan je toch niet weerstaan. Kijk eens hoe lief hij lijkt? Dit is Max niet ontgaan. Vanaf nu heeft hij twee super lieve vriendjes om mee te slapen en om heel veel mooie avonturen mee te beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Het is hier warm en stil , zou alles goed zijn ?
    Zal ik even met een waaier binnen komen en een kopje thee . Of liever iets fris ?

    Groetjes , Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  68. wat is die mooi!! da's het begin van een lange vriendschap.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...