zaterdag 12 juni 2010

"Jette" de giveaway van Janet


Er is een poppenkind ontstaan en ze heet "Jette".
Eerder al maakte ik haar zusje Bessie.
Ik won Jette als giveaway van de maand april bij Janet van Nenne Design
en het is de moeite waard om te lezen waarom ze een jaar lang feest viert
met nog veel meer leuke giveaways en aanbiedingen.



  
 De naam "Jette" is natuurlijk een koosnaam die is afgeleid van de naam van Janet. Het was weer een groot plezier om aan dit popje te werken, alleen al om het mooie borduurontwerpje dat op het jurkje genaaid wordt. In dit ontwerp worden kleine kraaltjes verwerkt die ook aan het zoompje van de broekspijpjes bevestigd worden, aaah ik ben er zelf helemaal weg van. Het is beslist niet moeilijk om zo'n popje te maken en het is nog best snel klaar ook als je het naaiwerk op de machine doet. 




 Kijk, hier staan ze met z'n tweetjes op hun eigen plekje in de kast bij de mollige vogel. Ik zit er steeds maar naar te kijken en ervan te genieten. Het weekend is goed begonnen nu deze twee zo
gezusterlijk naast elkaar staan.




 Vanmorgen maakte ik de foto's en toen ik daarna met een nieuw werkje begon kwam buurvrouw Loes me nog verblijden met dit schitterende boeket uit eigen tuin, wat een weelde, ze staan te prijken op de tafel en eronder liggen drie heerlijke nieuwe tijdschriften waarmee ik mezelf gisteren al een plezier heb gedaan.




 In de keuken ligt een makreel en staat een doos aarbeien die Jan meebracht van de markt en vanavond eten we die met sla en rabarber die ik weer van Conny kreeg. Lieve help, wat een vreselijk verwend mens ben ik toch. De zon schijnt ook nog en ik hoef alleen maar te zuchten van genoegen en blij te zijn met al het goede dat me geschonken wordt. Ik ben een gelukkig en bevoorrecht mens. Let eens op het kleine hartje dat je in de collage hieronder ziet ... dat is het recept voor geluk. IK wens  jullie een bijzonder mooi weekend toe!




32 opmerkingen:

  1. Heerlijk hoor, laat je maar lekker verwennen dat is goed voor een mens, ik ben even onderweg.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi logje zo. Ik moet het nog allemaal uitvinden met de nieuwe versie van web-log maar ik geniet van alle nieuwe "speeltjes". Wat ben je heerlijk verwend en ook nog een mooie stapel tijdschriften erbij. Jouw weekend kan alvast niet meer stuk :)
    veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve popjes heb je gemaakt. Staat heel leuk zo bij elkaar. Geniet lekker van je verwennerijen en een goed weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij heerlijk verwend, jou weekend kan zeker niet meer stuk. Bessie heeft een vriendinnetje Jette wat leuk is ze niet meer alleen. En mollige vogel heeft weer gezelschap erbij. Prachtige bloemen en tijdschriften.

    Dit zijn toch de bloementjes van het leven. Was ik vanmorgen ook maar de boekhandel binnen gelopen. Nou dan maar volgende week. heb ik ook meer tijd om te lezen op zondag. Morgenmiddag visite ik hoop dat het net zo mooi weer word als vandaag kunnen wij lekker naar buiten.

    De stoelen zijn in ieder geval schoon heeft mijn Lieverd vandaag gedaan.

    En ook heerlijk met mij mee geweest vis halen in Rotterdam voor de visite
    morgen. Was zo blij kon ik hup even naar binnen wippen en weer snel terug naar huis.

    Ja Corrie heerlijk toch die kleine lieve dingen in het leven, die maken het leven zo fijn.

    Fijn weekend geniet er maar lekker van. Doe ik het ook Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijke schatjes die Bessie & Janet - daar word je idd helemaal vrolijk van. en als er voor de rest ook zoveel liefs op je neerdaalt wordt het helemaal een mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerds die poppetjes,heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze twee dametjes zijn ontzettend leuk, Corrie!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey lieve Corrie, jawel ik ben weer eens bij je op de koffie en zie meteen allemaal heerlijke dingen voorbij schuiven, van bosjes rozemarijn, mooie en handige viltwerken, en die pizza ziet er mjammie uit.
    Je popjes zijn ronduit schattig, dat borduurtje erop maakt het lieve popjes. Je boft dat zoveel mensen je omringen met goede zorgen.
    Geniet maar fijn van je rabarber. Wij hebben ook rabarber in de tuin en het is heerlijk vooral in combinatie met aarbeien!

    Ik hoop wel dat het nu allemaal beter gaat met je gezondheid en dat je een fijne zomer hebt zoeentje waarin de dagen voorbij kabbelen en alles goed en vredig is.
    Take Care!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo gezellig om hier bij jou mee te genieten....wat heerlijk zo'n tuin met prachtige plukbloemen.....en dan ook nog iem anders gunnen ,lief hoor....

    klinkt allemaal gezellig, wij hebben hardgelopen, ook een heerlijk begin van de zondag ik kan nu al 5 x 5 min ,met 2 min wandelpauzes er tussendoor ,dus ben trots!!

    nu aan t fruitontbijt,mmmmmmmm en dan naar de verborgen tuinen in rotterdam ,mooie foto's maken en genieten....
    http://www.verborgentuinen.nl

    lekker zo'n vrij weekend ;)))genietsze allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige poppetjes. Goed weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooi gemaakte vriendinnetjes heb je in de kast staan Corrie. Ik kan me voorstellen dat je daar van geniet. Prachtig gemaakt.
    Je bent heerlijk verwend met zo'n prachtig boeket, jouw weekend kan niet meer stuk.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo lief die popjes, al die kleine dingen bij elkaar, wat een gezelligheid straalt er van af. Onze za- en zondag zijn weer erg gevulg geweest, heel gezellig met ouders, kinderen en kleinkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve poppetjes! Er naar kijken alleen al is genieten!
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve poppetjes, mascottes voor het herstel. Goed rusten, lekker eten en liefde, wat heb je nog meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Om te zoenen zijn je popjes! en wat leuk dat je er een gewonnen hebt. Ook nog een lief buuf boeketje en een paar tijdschriften... lekker in de tuin zitten lezen? Het weer werkte lekker mee vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige poppetjes heb je gemaakt. En wat een heerlijk weekend lijk je voor de boeg te hebben, maar als ik dit schrijf, al gehad. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jette....Hmmmm, Ik vind Portugal toch ook een leuke naam hoor...!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cor, het is weer een plezier om jouw blogje te bezoeken.

    Nog gecondoleerd met je tante Stien.
    Dat heb je weer mooi verwoord, Meis!

    Leuke vrolijke foto aan de rechterkant!
    je staat er weer goed op!

    Hartelijke groet, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lekker stel en geniet van je weekend.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh oh, dit lieve poppetje ligt hier ook, met een lief jurkje aan.Alleen het borduurtje moet er nog op.Ook maar eens afmaken.Geniet van het lekkere weer en je leuke tijdschriften.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige poppetjes! Ik vind ze erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. lief steelletjes zo.
    leuke prijs.
    mooie sfeerfoto's !!

    ((zwaaii))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Soms zit je zo maar even achter je computer te ontspannen en lees ik heel veel logjes.
    Corrie ik lees van je hartproblemen en flink dat je de draad weer oppakt. Heerlijk dat je er over kunt schrijven en vooral doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is niet alleen genieten in het weekend, maar veel langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,
    Al een tijdje volg ik je blog, maar nu ik er zelf ook één heb aangemaakt, is reageren veel gemakkelijker. Neem er eens een kijkje...
    Ik vind je blog erg mooi en gezellig om te lezen. Hoop het nog lang te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @ AAN ALLEMAAL: allereerst heel erg bedankt voor alle reacties op de laatste logjes, ik voel me toch wel erg bezwaard om zo weinig terug te kunnen schrijven, maar geniet van iedere reacties, wees daarvan overtuigd en blijf dat alstjeblieft doen.
    Ik heb inderdaad heel erg genoten van het afgelopen weekend en ik geniet ook van deze dagen ook al is het weer niet meer "je dat". We kunnen gelukkig plezier hebben in het verzorgen van huis en tuin en van onze hobbies. De tuinen zijn op hun mooist nu met al het bloeiende erin.
    Met mijn gezondheid gaat het goed schrijf ik hier nog graag als antwoord op de vragen die ik erover krijg en op alle goede en hartelijke lieve wensen die me allemaal gegund zijn. Alles begint te wennen en ik ben eigenlijk weer aan mijn gewone leven begonnen waar ik even heb moeten stoppen, nu met medicijnen, maar daar sta ik helemaal achter.
    Ik ben nog steeds helemaal beduusd van alle hartelijke blijken van belangstelling en ik kijk met enorm veel plezier naar alle kaarten en zelfs cadeautjes die binnen gekomen zijn. Jullie zijn gewéldig

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Corrie, wat een blij en lief logje, niet alleen door mooie Jette het nieuwe vriendinnetje van Bessie, maar ook zoals je alles beschrijft en hoe je kunt genieten vanalles.
    Ik weet dat je mijn logjes graag leest maar zo is het voor mij ook bij jou, maar dat wist je al wel!
    Fijn weekend, liefs Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Corrie, wat een heerlijk duo staat er bij jou in de kast. Met heel veel plezier lees ik hoe je van alles geniet, lieve Corrie!
    De rozemarijntakjes... wat zal het heerlijk geuren bij jou in huis. de rozemarijn hier heeft het de afgelopen winter te zwaar te verduren gehad. We moeten op zoek naar een andere...
    Ik wens je een heel fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Corrie,

    Wat een mooi en gezellig duo is dat zo!
    Fijn om van al die mooie dingen in het leven te kunnen genieten, heerlijk toch?!

    Hartelijke groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Twee schattige poppetjes Corrie!

    en zo'n mollige vogel heb ik hier ook staan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn ze leuk !
    En lekker verwennen laten ; wat wil een mens nog meer !
    Zonnige groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mmmmm er gaat niets boven zo'n "eigenplukboeket"...
    Zo lief, zo aandoenlijk zijn de popjes, ik moet er ook steeds naar kijken.
    Geniet maar fijn van je verwennerijtjes en smul van je zomerkoninkjes.
    Lieve groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...