maandag 24 mei 2010

Vakre Hjem & Interior en Jeanne d'Arc Living



 Zaterdag j.l. viel er een pakje in de brievenbus. We zaten heerlijk buiten in de zon en ik was heel blij verrast met het prachtige tijdschrift dat uit het pakje kwam. Een cadeautje van Willy , die net als ik dol is op Scandinavische Interieurs. Een lange lijst met links naar weblogs van Scandinavische interieurs vind je helemaal onderaan mijn weblog en ook bij Willy vind je er veel. Het tijdschrift ligt nu op de tafel en steeds weer pak ik het om van de inhoud te genieten. De mooie turquoise spuitwaterfles kreeg ik ooit van mijn moeder en het keitje met waxinelichtje kocht ik bij Action voor slechts 0.69 cent.




 Deze twee tijdschriften "Jeanne d'Arc Living" kocht ik een tijd geleden 
nadat ik ze op diverse interieurweblogs had gezien maar het was nog moeilijk
om uit te vinden waar ik ze kon inzien.
Toen ontdekte ik dat het te koop was in Heiloo en zo kwam ik
bij een particulier huis terecht waar ik allerhartelijkst werd ontvangen,
 ook al bleek het tijdschrift officieel in hun zaak te koop te zijn.
 Inmiddels is het geen verkooppunt van dit tijdschrift meer,
maar heeft ze wel een leuke

17 opmerkingen:

  1. Mooi zonnig weer , en toch weer een nieuw verhaal !
    Daar zat ze voor ons en velen , iets te vertellen en ons mee laten beleven . Wat mij nou het eerste opvalt is dat keitje , net een alarm belletje .
    Ik draag dus heel trouw een belletje aan een koord om te kunnen melden als er iets met mij mis is . Jammer Corrie je zult het zeker niet kunnen gebruiken om even een belletje te laten rinkelen naar Jan om hem een kopje Koffie te vragen .
    Het zou bijna als een sierraad lijken als mijn belletje er in deze vorm uit zou zien .
    Mijn drukknopje is rood zodat het goed opvalt .

    Lekker wegdromen in leuke tijdschriften , je kunt er weer uren zoet mee zijn en ze steeds weer oppakken .
    Je kleuren bij elkaar gezocht zijn perfect en kunnen zo in een dergelijk blad worden geplaatst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bladen,en lief van Willy jou deze te sturen. Geniet van het mooie weer,en geniet van lezen hier in. Ik zit buiten lekker te borduren en geniet hier ook van. Met af en toe even naar binnen wippen,en ja achter de computer even kruipen en dan weer naar buiten.

    Ik zal vanavond ook even deze site bekijken dankjewel Corrie !!

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej hej Corrie droom heerlijk even weg met die Scandinavische sfeer.
    Dit linkje en het smartlappenlinkje bekijk ik later. Het gaat met mij net zo als met José, buiten borduren en dan weer even naar binnen op de PC.
    Fijne zondag, liefs Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tijdschriften, je kunt er zo heerlijk bij dagdromen, zeker met een zonnetje zoals vandaag.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzonder Pinkstergevoel Corrie, met het zonnetje dat je kwam verwarmen en het mooie tijdschrift dat Scandinavische schoonheid bracht.
    Liefs Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Corrie, wat zal jij genoten hebben de afgelopen dagen, en zon èn een mooie tijdschrift, wat een lief kadootje van Willy.
    Ik ga van de week ook de nieuwe JDL kopen, ik ben er weg van. Er staan zoveel prachtige en inspirerende foto's in en gelukkig is er nu ook de Engelse uitgave, want ik mag er ook wel graag bij lezen.
    De turkooise spuitfles vind ik prachtig en dan het lieve keitje voor een waxinelichtje, wat kan bij de Action toch leuke spulletjes op de kop tikken.
    Fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk, in de zon zitten en zorgeloos in mooie tijdschriften bladeren. momenten die vaker zouden moeten voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Corrie, daar ben ik nog even. Gisteren kwam ik snel even voorbij n.a.v. je mailtje maar heb alles niet eens goed gelezen.
    Jouw spuitflessen vind ik ook helemaal mooi, vooral die turquoise. Ik zie dat Mea 'm ook prachtig vindt.
    De kei is ook mooi, bij de Action loop ik ook regelmatig even naar binnen, ik heb er al veel vandaan. Van La Casa Bella heb ik nog maar één site bekeken maar ik zie al wel dat ze hele mooi spulletjes hebben, heb het maar snel weg geklikt;)
    Het Jeanne d'Arc Living blad heb ik in Zweden gekocht, was nog wel even zoeken waar het te koop was.
    Corrie, als ik zakdoekjes tegenkom kan ik ze ook niet laten liggen. Vorig jaar kwam ik er flink wat tegen bij de Kringloop. Ze gingen bijna allemaal mee naar huis. Kun jij je ze ook nog herinneren in een doosje met eau de toilette erbij? Dat heb ik als kind al eens gekregen en heel lang bewaard maar heb het nu helaas niet meer. Leuke site van de Smartlapjes, maar ik zie alleen de oma's, maar geen zakdoekjes, of kijk ik nu niet goed.
    Zonnige dag, lieve groet Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nooit weg een fijn tijdschrift !!

    ((zwaaii))... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zag ook alleen de oma's waarvan de meesten geen oma zijn !!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die tijdschriften en die smartlapjes wat heb je er veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heelijk tijdschrift, kopje thee en een zonnetje. Wat wil een mens nog meer (soms)
    Ik heb die website bekeken, ga zeker eens in de winkel kijken.
    Groetjes, Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief dat er mensen zijn die je ongevraagd iets leuks toesturen als je het nodig hebt. Dat worden wat uurtjes kijkplezier! Het zijn hele mooie tijdschriften. Ik heb hier een oudje liggen en kijk er nog vaak in.
    En al draag ik geen hoed...... dank voor de pluim. Handwerken zit in de genen. Mijn moeder kon het als de beste. Voor een examen moest ik ooit een jurkje maken met smokwerk maar ik had geen tijd. Dus mijn moeder aan de slag en wat denk je......ZE kreeg een 9!! (en ik dus ook, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een lekker zomerse uitstraling; nu de eerste drupjes weer vallen, hier maar aan vasthouden.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje, ik ben verliefd. Ook helemaal waar ik van hou en ik ben wel erg in de verleiding om ook zo'n mooi tijdschrift te gaan bestellen. Mooie dingen verkopen ze daar, wat zou ik graag met je mee gaan naar Heiloo!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie bladen kreeg je Corrie! Dat zijn van die bladen die je telkens weer door kijkt. Heerlijk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...