woensdag 12 mei 2010

Moederdagcadeaus



... even mijn prachtige nieuwe Pip-theepot laten zien die ik zondag voor moederdag kreeg
van onze jongste zoon en schoondochter.
Ze hadden hem bij de "Bij" gekocht dus de verpakking was al een feest op zich.




 Ik had de afgelopen jaren al een aantal superleuke Pip-bekers bij elkaar gespaard
en cadeau gekregen dus dit was een geweldig goed cadeau.
Gaan jullie even mee kijken op de mooie Pip-site of er ook nog
een suikerpotje en melkkannetje te koop zijn? Vast wel! 
De moederdagbezoekjes werden goed verdeeld over de zaterdag en zondag.
Zaterdag kwamen onze oudste zoon en schoondochter al op bezoek
en brachten een prachtig Lavendelstruikje op stam mee.




Ik ben helemaal weg van de mooie vlinderachtige blaadjes van de lavendelbloemetjes.
  Nu maar wachten tot de zon zich weer eens laat zien
zodat we met z'n allen buiten op het terras thee kunnen drinken
uit het Pip-servies terwijl we kijken naar de lavendel
en Max op het veld voor ons huis van de glijbaan glijdt. 
Max en zijn ouders komen nog langs, die hebben net een heerlijke vakantie achter de rug.
Ook van deze zoon en schoondochter was er een speciaal moederdaggeschenk,
een superlieve mail met een link naar dit geweldige lied dat bij mij tegelijkertijd tranen van ontroering en een brede smile opriep.




  Al dat verdelen van bezoekjes en energie is niets voor mij,
het moet maar even zo, het is beter, maar ik mis de gewone gang van zaken nu alweer.
Lekker het hele gezin bij elkaar en samen eten en drinken,
ik hoop het snel weer te kunnen doen. 

24 opmerkingen:

  1. Pip , Pip , Pip ik kom er aan . . . !
    Wat een theepot om echt U tegen te zeggen .
    Een snoepie van een pot voor thee .
    Oh ik ben er nog niet aan toe gekomen om naar een suikerpot en melkkannetje te zoeken . En wil je misschien ook een suikerpotje met deksel waar een opening is voor een suikerschep ? Ik heb in m,n leven wat lopen zoeken bij iedere suikerpot of het deksel wel een openingetje had voor het schepje . Wat een ergenis als het schepje er zo maar tussen moet bungelen . Met het pipvoorraadje wat je al had ben je nu toch helemaal in de Pipstijl .
    Wat leuk het is zo vrolijk deze serie .
    Je kunt in blijdschap thee gaan schenken .
    En dan de lavendel , wat een grappige soort , de fliederfladder blaadjes zijn net veertjes en natuurlijk een lekker geurtje .
    Wat leuk wanneer iedereen zo zijn best doet om geschenken uit te zoeken die helemaal bij je passen of wellicht op je verlanglijstje stonden .
    Nog een lied dat mag ik ook bekijken . luisteren en of meezingen .
    Moge je gewone zaken weer snel opgang komen en met een zonnige dag in de tuin en thee uit het nieuwe servies zal het helemaal super worden .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie , ik zie suikerpotjes met een deksel en opening voor een schepje . De foto, laat het duidelijk zien , gelukkig .

    En een ontroerend lied gezongen door een oude bekende .

    Het was weer even goed toeven bij je , groeten en tot later , Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Gerrie, net toen ik wilde reageren plopte je tweede reactie ervoor, misschien lees je dit toch nog. Ik wil ook jou nog speciaal bedanken voor al je trouwe, positieve en bemoedigende reacties. Jouw vrolijkheid doet me altijd zó goed en je weet ... een vrolijk hart bevordert de genezing, een aloude wijsheid die jij in praktijk brengt en waarmee je anderen aansteekt tot vrolijkheid en dankbaarheid.Dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kado.
    En de lavendel staat prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh.... Corrie wat een prachtig kado die theepot van PIP en ik ken die prachtige site, neem er vaak even een kijkje om mij te vergapen aan al dat moois.
    Ook de lavendel op stam is een plaatje, ik ben ook weg van Lavendel. Ik heb ook rozen in de tuin staan en daar houd de Lavendel de luis weg zegt men, dus ze staan bij mij vlak bij de rozen.
    Je bent heerlijk verwend.
    Fijne dagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie theepot. Geniet van alle kopjes thee die je eruit drinkt.
    Toevallig heb ik vandaag dezelfde lavendel gekocht. De mevrouw van wie ik hem kocht wees me erop dat deze variant niet de typische lavendelgeur heeft.
    Heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie theepot! Ik vind alle dingen van PIP zo mooi. Leuke en vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve theepot.

    En je lavendel is een beauty .......... .

    Zal ik er ook een gaan kopen?
    Nee zeg ik dan flink :-))))......... ,
    je zou geen plantjes kopen,
    eerst al het onkruid weg :-(.
    Okay; ik luister altijd goed naar mezelf.
    Kom het struikje dan af en toe bij jou bewonderen, dat is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je zo lekker verwend bent, Corrie! Prachtige theepot en wat een mooie lavendel.

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee, een lied cadeau doen!
    en de hele familie samen, dat is pas een (helaas vaak zeldzaam) heerlijk geschenk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk en vrolijk servies, echt iets om lekker buiten thee in te drinken. Mijn kookboek kwam van dezelfde winkel en was ook zo mooi ingepakt. Dat alleen is al zo leuk.
    Zo'n lavendelboompje heb ik nog nooit gezien en ik ben de laatste week toch regelmatig in tuincentra geweest.
    Geniet van je nieuwe spulletjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Corrie wat lief deze theepot geweldig mooi cadeau, en de melkkannetjes en suikerpotjes zijn heel mooi hier van al een paar keer in mijn handen gehad.

    Maar worden bij mij niet gebruikt.En ik ben ook niet in het bezit van zo'n mooie theepot. Maar voor het leuke bij elkaar bij jou enig hoor.Er zijn verschillende kleurtjes bij, je kan gewoon niet kiezen ze zijn allemaal mooi.

    De prijs valt ook mee en zijn toch lief om te zien. Ik ben ook een pip fan.
    Waar ben ik nou geen fan van. Ik vind zoveel leuk. Kan overal van genieten.

    En je Lavendel schattig en zal heerlijk ruiken. Geweldige cadeau's!!

    Heerlijk om zo lief verwend te worden door je kinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie cadeautjes heb je gekregen met moederdag. Terecht!

    Gelukkig gaat het alweer iets beter met je, en voordat je het weet zit je weer met de hele familie om de tafel te genieten van lekker eten en gezellig praten met elkaar.

    Fijn dat je weblog weer de oude is. Van de week kwam ik op bezoek en de hele boel stond op stelten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke theepot, heb ook verschillende pipmokken, ze drinken altijd heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig ik kan weer reageren! Sorry maar het ging telkens niet. Zou dat met de veranderingen te maken hebben?

    Meis wat heb je een prachtige theepot. Ik ben gewoon jaloers op zo'n mooie. Dus zeg maar, wanneer kan ik bij je op de thee?? ;)
    (En ook ik hou van sjoppen bij de Bij. :) )

    Liefs en kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze hebben je best verwent Corrie! Mooie theepot. Het blijft leuk spul dat Pip. en je Lavendel plant , daar ben ik echt helemaal weg van. Heerlijke planten zijn dat toch. Ik ruik hem hier al... Het is maar goed dat ze niet allemal tegelijk komen nu. Dat kan binnenkort best wel weer. Een super moeder lied hebben ze je gestuurd.Leuk om die oude liedjes weer eens te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Corrie,
    Bedankt voor je lieve reactie bij mij.
    Ik lees nu dat jij ook een heel moeilijke tijd hebt gehad. Wat verschrikkelijk voor jou en je familie! Fijn dat het nu weer wat beter gaat! Ze hebben je met moederdag in elk geval lekker verwend.
    Wat je vraag over het "volgen" betreft: ik heb geen idee....
    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit theeserviesje een vrolijk lief verwensetje. Wat een prachtige moedercadeautjes. Het lavendelboompje is snoeperig en wat zal het heerlijk geuren en de uitgebloeide bloempjes mogen vast in een lavendelzakje de winter doorbrengen bij jou. Ja levensliedjes, maken soms een traantje.
    Lieve Corrie dat je er weer zin in hebt is wel een goed teken, maar neem je rust wel hoor, dan komt het vast weer allemaal in orde.
    Lieve groetjes, Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag lieve Corrie,
    Wat ben je heerlijk verwend met moederdag, mooie theepot, geurige lavendel en een lief ontroerend filmpje, wat wil een mens nog meer.
    En wat betreft en verdelen van energie, ik leef letterlijk met je mee en ik weet hoe moeilijk het zo nu en dan kan zijn.
    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Al luisterend naar tante Leen geniet ik weer van je blogjes. Wat een warmte en liefde in je huis. Ja liefde geven is liefde krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ans, dankjewel voor je mooie reactie! Liefde geven en ontvangen kost niets en brengt zoveel licht in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi hè die theepot ; ik heb hem afgelopen moederdag cadeau gekregen ! Ben er super blij mee.
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, die theepot (en de rest van het servies) wil ik ook al zo lang, maar ik vind het te duur. Bovendien heb ik al een eeuwigheid moeten zeuren om het Oililyservies, ze zien me hier al aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...