maandag 10 mei 2010

Biscornu voor Conny



Conny, een vriendin die twee huizen verder woont
voorziet ons tijdens het seizoen,
al jarenlang van onbespoten groenten en bloemen uit haar tuin.
Toen ze me een tijdje geleden vroeg om voor haar
een klein speldenkussentje te maken
dacht ik meteen aan een biscornu
en ik heb al heel wat patroontjes verzameld
waaruit ik er een voor Conny kon kiezen. 




Ook deze biscornu is een freebie en je vindt het patroontje op de site van
 Kissy-Cross  waar kort geleden nog een prachtige andere freebie werd geplaatst
van een mooie  bloemenlap
Conny koos zelf een stukje van mijn grijsblauw linnen uit en ik vind de bijtjes
en bloemetjes er erg leuk op staan. De kleuren heb ik aangepast
en ik vind het zo leuk staan op het blad van de  Schoenlappersplant
die al een tijdje rijk staat te bloeien in onze tuin. 
Leuk om eens iets aan Conny te kunnen geven dat ik zelf gemaakt heb.

20 opmerkingen:

  1. Wat lief wat mooi en zo op dit prachtige blad .
    Het is een plaatje al je fijne steekjes , en kleurtjes weer in liefde in het linnen geprikt .
    Je hebt er vast van genoten om er mee bezig te zijn .
    Hartelijke nachtgroeten en ik hoop dat je inmiddels lekker mag dromen . Ik ben blij dat het weer beter met je gaat . Liefs van Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. conny ten berge11 mei 2010 om 10:25

    Wat zal ik een blij naamgenootje hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie biscornu en samen met het blad een prachtige kleurcombinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi cadeautje, schitterend op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke biscornu, daar zal ze vast heel blij mee zijn.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen wilde ik zeggen, maar het is alweer in de vroege middag, dus ... goedemiddag Corrie!

    Wat een snoeperige biscornu heb je voor je lieve groentenleverancier gemaakt! Mijn complimenten en het ziet er helemaal tiptop uit zo op dat blad.

    Fijne dag! Hartelijke groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie biscornu, wat en leuke site trouwens, kende hem niet.
    Je eigen site is trouwens ook al zo leuk, wat grappig die grafische dingen voor de reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is hij mooi geworden en wat zal ze blij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het weer wat beter gaat !
    Wat een schattig cadeautje heb je gemaakt !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het mooi om hier even langs te wandelen in de vroege uurtjes .
    Ik geniet van de mooie foto,s die je maakt de prachtige kleuren , alles geeft rust .
    Ik hoop dat je nog lekker ligt te dromen en wens je voor vandaag weer een dag die het waard is om te mogen beleven . Ijverig bezig zijn , maar gewoon in stilte fijn genieten kan ook en is geen verloren tijd .
    Lieve groeten , Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Corrie,

    wat een schrik je blog van afgelopen tijd te lezen.
    Wat ben ik blij dat het weer goed met je gaat (of beter)
    Weet je dat ik nog nooit van biscornu gehoord had. Wat leuk en wat mooi.
    En de buurvrouw is zeker een lieve vriendin!
    Corrie please neem de tijd voor alles.
    Met wat je wel en niet kan leer je leven.... echt!
    liefs
    yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie biscornu! Fijn dat het alweer beter gaat met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje en lief die kleuren, zet hem op.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat grappig dat we tegelijkertijd met een biscornu zijn bezig geweest! die van jou is heel ieniemienie en dat is wel heel lief.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kleuren bij elkaar, lief cadeautje zo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Corrie, Een prachtige biscornu. Ik heb ook veel patroontjes maar ik heb er toch weer een paar mooie gescoord. En natuurlijk weer wat sites opgeslaan. Het 'Pip servies' is erg leuk. Zo vrolijk! Ik snap wat je bedoelt, lekker bakje thee, lavendelgeurtje, het zonnetje en de hele kroost verzameld. Het zijn gouden momenten. Ze komen weer en geniet maar van de zilveren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief cadeautje zal ze heel blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje van een biscornu Corrie!Mooi zoals je de kleurtjes hebt aangepast,trouwens een hele leuke site met freebies...ik heb zitten smullen,nu nog wat meer tijd...;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...