zaterdag 27 februari 2010

Over awards en zo ...




Voor dit weekend heb ik geen handwerk om te laten zien
maar ik vond tussen alle foto's nog een paar leuke plaatjes
van een glazen bel die ik in de kringloop vond en ook de kandelaar
waarvan je de voet ziet komt uit de kringloop.
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met kringloopwinkels.
Ik breng er graag mijn overbodige spullen naar toe
en vind er de leukste dingen.




 De servethouder kreeg ik ooit  cadeau en het blijft een leuk ding op tafel,
zeker nu we in de kamer veel wit geschilderd hebben.




Van de week kreeg ik deze zonnige award van Berna
en ik vind het erg leuk dat ik die toegekend krijg, heel hartelijk bedankt Berna.
Berna beschrijft hoe zij zich voelde toen ze deze allerleerste award
voor haar blog kreeg en ik weet ook nog heel goed hoe blij verrast ik was
toen ik die eerste kreeg. Het is zo'n leuke bemoediging voor onze schrijverij.




Ik eindig met een foto van het hart dat bij de servethouder hoort
en dat doe ik om alle trouwe lezers weer eens
recht vanuit mijn hart te bedanken;
want of er nu reacties geplaatst worden of dat ik mails krijg
van stille lezers die hun waardering toch een keer kenbaar willen maken,
jullie lezers zijn een heel belangrijke reden waarom ik schrijf.
Soms bekijk ik de statistieken en zie hoe groot het aantal
unieke lezers per dag is en dat maakt me steeds weer heel blij en verwonderd.
Hierbij dus heel hartelijk dank voor alles wat jullie mij daarmee geven.


23 opmerkingen:

  1. @NOG HARTELIJK BEDANKT voor alle gezellige reacties op het stempeltjeslog.
    Ik heb zo genoten van jullie herinneringen die boven kwamen drijven en lees ze nu weer! Een aantal van jullie hebben ook hun schriften nog bewaard, maar jammer genoeg is er ook veel weg gedaan. Zo zal dat ook met speelgoed zijn, daarvan is bij mij heel veel verdwenen, dus daarover kan ik geen logje schrijven, maar misschien hebben jullie daarvan weer iets over.
    Heel veel dank voor al jullie reacties. Lieve groet van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele warme en HARTELIJKE groet terug van mij Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet altijd van jou logjes, dus van mij ook een warme groet terug.

    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Corrie, wat een heerlijke post weer. Ook al is het geen handwerkje, hier doe je mij ook een groot plezier mee. Wat heb je mooie spulletjes meegenomen uit de kringloop, ik ben er nog nooit geweest en neem mij iedere keer voor dit nu eens te gaan doen nu ik op diverse blogs zoveel mooie spullen daarvandaan zie komen. Gefeliciteerd met je welverdiende award.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet ook steeds weer van je logjes.Dus je award is zeker verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de award helemaal verdiend, Corry, ik kom graag bij je langs om je mooie verhaaltjes te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog maar net je stempeltjes bewonderd en mijn reactie beschreven en floep daar is alweer een nieuw verhaal van je met prachtige foto,s !
    Je hebt een echte speurneus om zoveel leuke dingen te vinden in de kringloop .
    De glazenbel vind ik enig helemaal een pronkstuk en kun je daar nu fijn Jan een belletje mee geven als het eten klaar staat ? Ik zou graag de klank eens willen horen ! Als je tijd hebt klingel dan een keertje voor ons , één keer maar . . .
    Het servettenbakje is heel fijntjes . Ik geniet van de open rand , zomaar een idee voor een open naaldwerkje .
    Als Marcella dit ziet . . . !
    Het voetstuk van de kandelaar mag er ook zijn , heel chique op tafel tijdens een mijmeruurtje met een glaasje wijn . . !
    Zou bijna vergeten de aan jou uitgereikte Award , van harte gefeliciteerd !
    Weer heel goed bedacht om dit op deze plek uit te reiken je hebt het verdiend met al je verhalen en foto,s er ontstaan zoveel leuke gesprekkken hier .
    We beleven er allemaal veel plezier aan om hier langs te komen , als het een saaie boel zou zijn zag je hier natuurlijk geen kip . Een mooi besluit met je bijpassend hart ook al in teer wit .
    Wederom een goed weekend gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Corrie en ik wil je dat laatste hart meteen weer teruggeven. Je verdient het. Alijd een mooi verhaal, bijpassende foto's, een hartelijk woord bij anderen. Oprechte geintresseerdheid in wat anderen aan het doen zijn. Je bent een toppertje! Zo, ik heb gezegd, hihi. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zonder lezers, reacties en andere warme dingen zoals de blog-ontmoetingen, leuke briefjes, post en mails was er niet zo heel veel aan misschien. Juist die waardering die je krijgt stimuleert om door te gaan met je weblog en dat doe jij nu al jaren tot ieders genoegen. Dank, Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je deze award hebt gekregen. Gefeliciteerd !
    Ook ik ben een grote fan van kringloopwinkels. Ik kan heel gelukkig zijn met een "schat" van één euro !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen weer gevonden, ik zal bij mij ook eens gaan kijken vergeet ik iedere keer. Toen ze pas starten, heb ik er ook veel gebracht. Maar ben er lang niet meer geweest. Zal is met mijn blad gaan waar ik tweede hands naar op zoek ben. Kijken of ze dit voor mij vast kunnen houden als het ooit binnen mag komen.
    Wie weet !!

    Ja er zijn weer Arwards uit gedeeld en heel goed dat er een naar jou gestuurd is. Dit begrijp ik heel goed.Jou logjes altijd zo gezellig met geweldige mooie foto's !!

    Geniet van de zondag, Heerlijk geborduurd vandaag! met het slechte weer. Ik wil voorjaar verlang er erg naar..

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat je zoiets moois zomaar in de kringloopwinkel kunt vinden, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Corrie gefeliciteerd met je award.
    Ik geniet altijd van je logjes en ook deze keer laat je weer prachtige aankopen zien van de kringloop. Mooie foto's heb je ervan gemaakt.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Corrie,
    ik wens je nog veel meer bezoekers en lezers want dat verdien je. Je laat niet alleen bijzondere creatieve dingen zien, je schrijft er ook nog eens teksten bij die heerlijk zijn om te lezen.
    Groetjes,
    Cor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal verdiend gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoe bestaat het zulke mooie spullen !!

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Corrie, mis je gezicht op je weblog.
    dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de anonieme was ik !!
    MM

    Nog even zeggen dat je blog prachtig wordt zo. En je zulke mooie sfeerfoto's maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk hé Corrie...die kringloopwinkels!! Ik hou niet van winkelen maar wel daar!! Ook op marktplaats haal ik soms iets heel leuks en vaak heel ouds weg...en dan wel voor een prikkie hoor, geen grote bedragen omdat het toevallig 'in' is.Ik vind de stempels uit je vorige logje ook heelmaal geweldig!! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie glazen bel heb je op de kop getikt. En je award is op de goede plek terecht gekomen. Gefeliciteerd er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die award heb je dubbel en dwars verdiend! Het is iedere keer weer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @WAT EEN HARTELIJKE REACTIES op dit log en op de award die ik kreeg. Dank dat jullie die mij zo van harte gunnen en blij zijn met mijn reacties op jullie eigen logjes. Ik blijf dit een bijzonder fijne plek vinden om ideeën en gedachten uit nte wisselen. Dank, dank, dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...