zaterdag 12 december 2009

Weekendbabbels


 

Max is al al wekenlang in de lappenmand, maar nu kon hij dit weekend weer eens gezellig bij ons zijn en zijn mamma had een peperkoekhuisje gekocht dat hij mij mocht geven om het samen in elkaar te zetten en te versieren. Je kunt me ervoor wakker maken en ons hele huis ruikt ernaar, heerlijk! In de kringloop vond ik een laatst doos vol met houten figuurtjes voor Max zijn eigen kleine kerstboompje en ook dat hebben we vandaag versierd. Een heerlijk weekend hebben we.





   

Deze drie foto's hadden jullie nog tegoed. Ik had het in dit logje over een tweede mooie kringloopvondst en dat is een prachtige merklap die voor slechts €15,- aan de wand naar me hing te lonken en waarvan ik helaas geen goede foto's heb kunnen maken, dus moeten jullie het met deze drie detailfoto's doen en hier is de hele merklap,



de lijst vind ik niet mooi en daar wil ik nog een andere voor zoeken.
Ik wens jullie nog een gezellige voortzetting van het weekend toe!

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi lapje, een Friese replica, mooi hoor. Het lijstje vind ik er wel bij passen maar ik heb het idee dat de lap nu direct tegen het glas zit, dat is wel zonde van zo'n leuke lap.
    lekker, dat peperkoekhuisje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Corrie,

    Nou, jullie hebben er een prachtig huisje van gemaakt! Haast zonde om op te eten ...
    Mooie merklap, genieten!

    Fijn weekend & groeten, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrie wat geweldig mooi Allemaal.....

    Wat zal Max en Menno genieten. Nog een fijne dag vandaag!!

    Ik ga slapen het is al heel laat voor mij..

    Die houten dingetjes voor het boompje hadden mijn kinderen ook komt weer allemaal boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeet helemaal te schrijven wat een mooie merklap bof kont!!

    Geniet er maar fijn van, de lijst die komt er ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lap komt me heel bekend voor is inderdaad een Friese lap.
    Ik vind het altijd zo triest dat je zoiets voor een prikje kunt kopen wie weet hoe trots iemand geweest is op dit werk, maar mooi dat hij bij jou hangt.
    En gezellige spulletjes voor Max

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kringloopwinkel hebben jullie daar! erg gevaarlijk om er binnen te komen ...
    wat heerlijk voor max om zo'n leuke, lieve opa & oma te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zou haast zeggen wat heerlijk voor die merklap dat ie bij jou is terecht gekomen!!!!!erg mooi van kleur zo te zien en de letters zijn prachtig!!
    gezellig voor max,dat onthoudt ie zijn hele leven....(en voor jou ook heerlijk natuurlijk hahahahahha,lekker knutselen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corrie wat een gezellige logjes heb je geschreven. Allemaal in de heerlijke decembersfeer. Het knibbelknabbelhuisje is enig en dat leuke kleine boompje van Max.
    Mooie merklap. Misschien het lijstje een kleurtje?
    Fijn weekend, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n snoephuisje is volgens mij voor ieder kind een droom. Wat leuk zeg.
    Bij de kringloop zie je soms hele mooie handwerken. Jammer dat die niet meer gewaardeerd worden.
    Deze is in ieder geval gered !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt leuk dat peperkoekenhuisje.
    En een prachtige merklap kon je op de kop tikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vondst bij de kringloop! En wat een schattig peperkoek huisje hebben jullie samen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knibbel knabbel knuisje , wie knabbelt er aan mijn huisje . . . ?
    Vertederende houten liefjes bengelend in het dennengroen .
    Een soepjeskom met een kaars er in , heel sierlijk met wat groen en wat moet je er nog meer bij doen ?
    Een fruitig vruchtje in een frisse kleur geeft aan dit alles nog meer fleur .
    Het fornuisje op de achtergrond dat eens in een kinderkeukentje stond .
    Staat nu te pronken als een juweel , bij Corrie is het nooit teveel .
    Fijn dat ze ons laat meebeleven , over van alles van haar dagelijkse leven .
    Shoppen bij de kringloop brengt haar vaak tot een goede koop .
    Een letterlap je zou het niet geloven , komt zomaar ergens voor haar naar boven .
    Ze is toch wel een zondags kind die soms de mooiste schatten vindt .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie merklap.
    Een gelukje dat hij bij jou terecht is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zal gezellig zijn geweest, zo samen met Max aan het knutselen.
    Wat een geluk dat je die merklap vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat Max weer opgeknapt is en dat jullie samen weer leuke dingen kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig samen met Max het huisje maken! De merklap is prachtig, ongelofelijk dat je dat vond in de kringloopwinkel. Hier ligt dezelfde nog steeds om afgeborduurd te worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooo Corrie een merklap in de kringloop!! wat een heerlijke vondst. Deze is goed terecht gekomen bij jou.
    En wat een lief Hans-en-Grietje huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk om zo met je kleinzoon bezig te kunnen zijn. Voor een kind is er niets leukers dan een ouder of oma die zelf echt geniet van het spel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...