donderdag 10 december 2009

Kerstruilpakketje gekregen!




 Toen we vanavond in het donker thuis kwamen na een dag op Max gepast te hebben,
zag ik een papiertje met oranje letters in de brievenbus steken
en toen wist ik al dat er een pakketje was aangekomen.
Het lag bij de buren en Jan was zo lief om het meteen voor me op te halen.




  Jan moest na een halfuurtje weer weg en ik vond het juist
wel heel leuk om het in m'n eentje open te maken.
Toen ik daarna mijn glaasje wijn wilde pakken was alles ineens
een beetje wazig ... op de 23e vertel ik wel waarom.
Dankjewel lieve Guute !!!


18 opmerkingen:

  1. Oei oei, van Guute? Ze heeft je toch geen alcohol gestuurd? Hihi.... (grapje)
    Leuk hé, zo'n pakket in je bus! Ik was niet wazig na 't openen van het mijne maar ook wel superblij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het pak ziet er prachtig uit ; lenzen op verkeerde sterkte...?!
    Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh wat spannend een pakketje ontvangen of niet, laat ons nou niet langer in spanning, en vertel een een heeeeel klein ietsiepietsie beetje wat er in ......

    groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahah da's een goed teken dan ben je lekker verwend door Guute (en terecht) hartstikke leuk ,wel jammer dat wij moeten wachten als nieuwsgierige aagjes ....eh ik dan in elk geval :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'k Ben blij dat je er van genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. corrie! wat maak je ons nu nieuwsgierig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi pak maar wat zit erin en ben je wazig van tranen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan is het vast een heel mooi pakket geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend ... ik kom zeker de 23ste weer terug

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh kom er eens kijken wat er in het pakje zit , alles gekregen van een vrind(innetje)
    We wachten maar geduldig en komen nog eens hier , we wachten gewoon op het openen van het mooie cadeau papier .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat spannend, geniet lekker met jullie mee allemaal. Heb dit jaar nergens aan mee gedaan, maar zo geniet je evengoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het pakketje ziet er al zo mooi uit. Ik word steeds nieuwsgieriger naar de inhoud van al die leuke pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het raakt vast een gevoelig snaartje ;0))
    oh we zijn de drieëntwintigste wel een poosje zoet..;0))
    ik ben nog in afwachting van de postbode....
    SPANNEND!!!;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben benieuwd waarom het zo wazig werd bij jou!!! En ook benieuwd wat er in je pakket zat!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...