dinsdag 1 december 2009

Beter!



Even een berichtje om te vertellen dat ik weer beter ben.
Ik zag nog steeds reacties binnen komen om me beterschap te wensen,
zelfs dubbele wensen ;- )
Deze foto maakte ik gewoon voor de sfeer.
Dit zijn de donkere dagen voor Kerstmis en we maken het in onze huizen gezellig
met lichtjes en soms een enkel kaarsje.
Ook mijn weblog heb ik lichter en ruimer gemaakt.
Maar we maken deze dagen bijvoorbeeld ook gezelliger met lekkere recepten.
Binnenkort zal ik een ouderwets recept plaatsen en ik maakte het
in de mooie antieke broodpuddingvorm die jullie op de foto zien.
Die broodpuddingvorm vond ik in de kringloop.
Heel hartelijk dank voor alle goede wensen die jullie me brachten!

30 opmerkingen:

  1. Je blog is een lichtpuntje in blogland geworden. Prachtig de header.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Corrie,

    De vorige spreekster neemt me de woorden uit de mond ... ik beaam ze dus maar gewoon van harte! Fijn dat je weer beter bent!

    Lieve groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, de laatste maand is alweer ingegaan; met al die kale bomen en grijs licht hebben we wel een beetje extra licht en lucht nodig;

    fijn dat je weer beter bent!

    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig ,mmmm lekker engelse kerstpudding....????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Corrie. Hier op je web-log is het helemaal niet grijs en grauw. Het is prachtig licht en sfeervol. Ik had gisteren al iets gezien en zie nu ook nog een hele mooie foto van jou en je leuke hoekje in de keuken. Mooie antieke vorm. Ik ben benieuwd naar het recept. Fijn dat je weer beter bent. Ik wens jullie een fijne decembermaand toe.
    Liefs Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Wat een leuke reacties van jullie op mijn nieuwe layout, ik vond het echt dóódeng gisteren om de knop om te zetten en nu moet ik eerlijk bekennen dat ik er zelf helemaal blij mee ben, ik kom steeds bij mezelf op bezoek. Ik vind het echt fijn dat jullie zo enthousiast zijn, bedankt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je Log mooi geworden, je moet me toch maar eens helpen, want ik krijg het plaatsen van een foto boeven mijn log niet voor elkaar. Als je weer helemaal beter bent kom je maar een keer mijn kant op, kan nu mijn huis weer tonen, zonder dat ik me hoef te schamen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en in deze donkere dagen schijnt er dus licht uit jouw blog - heel mooi en opwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou , gelukkig dat je er weer helemaal bent !
    Erg mooie sfeer foto trouwens.
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sjeer je nieuwe layout, Fijn dat je weer beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach Corrie, ik heb het helemaal gemist dat je ziek was. En je deed mij nog wel zo'n lief aanbod. Ga eerst maar helemáál opknappen hoor. Het gaat hier prima, gelukkig. Leuke foto weer van je. En ook je bloghoofd is heel sfeervol, net als de antieke puddingvorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig Corrie, knap er helemaal van op.
    Gr Joke
    Ps kan helaas hier geen oliebollen bakken, want we hebben daar geen goed meel voor, iemand had dat eens geprobeerd. nu en die smaakt dus niet naar oliebollen,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig dat je weer beter bent en je nieuwe foto is leuk en ook heet logje heb je mooier gemaakt.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Corrie, 't is schitterend je nieuwe lay-out! Echt genieten als jouw blog 'opengaat'.
    En ik ben blij om te horen dat je je weer beter voelt. Nestel je nog maar lekker een tijdje in je warme huisje tussen alle moois.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je blog ziet er mooi uit Corrie.
    Fijn dat je weer beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig voel je je beter!!!! Lekker genieten van de mooie sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je moet echt heel goed uitzieken!
    Ik dacht eerst dat ik verkeerd was, gelukkig niet. Mooie foto en natuurlijk blijf ik je volgen,ik moet alleen even wennen,roest nogal makkelijk vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige sfeerfoto, ook hierboven.
    En van jou een mooie nieuwe foto, leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Corrie,

    Fijn dat je weer beter bent! En wat ziet je blog er prachtig uit en wat een prachtige foto van jou! Ziet er allemaal weer stralend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie uitsraling heeft je weblog gekregen. Zalf loop ik al enige tijd om de mijne ook te veranderen. 't Komt er maar niet van!!!Fijn dat je weer beter bent! Altijd prettig om tijdens de feestdagen gezond te zijn.Mooie pudding vorm laat je zien! Ben benieuwd naar het bijbehorende recept.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig sfeerbeeld! Ik kijk al uit naar je recept. Ik wou dat ik mijn blog ook persoonlijker kon maken. Fijne dag, Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Broodpudding? Wij noemen het poffert. En eten het niet als toetje, maar wel als maaltijd! Voor ons 5en moet ik er twee maken en kreeg dan ook kortgeleden een tweede grote pan van mijn ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk licht geheel is je weblog geworden. Een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel even kwam ik al eerder langs en zag verblijd , oh Corrie heeft de feestlichtjes al aan !
    Gelukkig ook dat het nu weer veel beter met je mag gaan .
    Wat knap hoe je dit alles zelf voor elkaar hebt gekregen .
    Ik zie kristalletjes alsof ze aan een draad zijn geregen .
    Als takjes in het zonnig licht het is zo al een feestelijk gezicht .

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat het weer goed gaat met je Corrie!
    Je blog is helemaal 'verlicht',heerlijk vrolijk!
    Van die donkere dagen voor de kerst is bij jou niets te merken..
    Ik ben benieuwd naar je recept...altijd in voor iets lekkers..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooie `Ariadne at Home-plaatjes`, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh zeg Corrie, dit ziet er ook gezellig uit zeg. Misschien voor mij ook nog een ideetje. Het is warmer dan dat grijs. Mooie kopfoto en leuke foto van jezelf!
    Complimenten hoor!!!!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha die Cor!

    Ik was een tijdje niet op je weblog geweest.
    Maar nu lees ik dat je ziek geweest bent.

    Gelukkig dat dat achter de rug is !

    Ondanks......een leuke Sinterklaas gewenst !

    groetjes,

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dag corrie,
    gelukkig weer beter! op jouw log en heen en weer zit ik toch al gauw een paar uur! dank je wel, ik heb weer genoten ;-)
    én een heleboel inspiratie opgedaan, mijn ogen zijn weer groter dan mijn handen ooit aankunnen. fijn sinterklaas weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...