dinsdag 24 november 2009

Mijn molentje


Toen ik vorige week snijbonen zag liggen bij een voordelige grootgrutter heb ik ze als verrassing voor Jan meegenomen, hij is er dol op en ik ook trouwens. De afgelopen zomer heb ik van onze vriendin Conny over wie ik in dit logje al eerder schreef (even scrollen naar de tuinbonenfoto) wederom heel veel groenten en bloemen gekregen en ook onze buurman kwam weleens met oogst van zijn moestuin langs. Ik voel me daardoor zeer bevoorrecht want alles is onbespoten en met liefde gekweekt.



Ik vind het nog altijd leuk om de boontjes te snijden met dit Pede-molentje dat ik al vanaf het begin van ons huwelijk bezit. Volgens mij komt de heerlijke geur van de gesneden boontjes bijna door jullie scherm je neusgaten binnen en mijn vraag is ...
gebruiken jullie ook nog steeds zo'n molentje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...