zondag 6 september 2009

Herfsthart en linnen



Houden jullie ook zo van de prachtige herfstkleuren? Vanmiddag wandelden Jan en ik naar het centrum van ons dorp en onderweg zag ik zoveel moois, ik was blij dat ik mijn camera bij me had. Ik bleef maar fotograferen maar dat was pas op de terugweg.


 Er waren een aantal winkels open en ik mag graag even binnenlopen bij Sissy-Boy, de etalages zijn altijd erg mooi ingericht en het blijft dan ook gevaarlijk om binnen te lopen ;- ) Ook nu kon ik twee mooie linnen glazendoeken niet weerstaan en dit leuke koperen hart ook niet. Jan rekende af en schonk me deze aankopen, zo lief!


  Met deze linnen doeken ben ik nog iets van plan maar dat zien jullie later vanzelf wel in een logje. Hier nog een collage van de mooie vondsten tijdens onze wandeling en voor de komende week veel energie en mooie herfstrust gewenst.

23 opmerkingen:

  1. heerlijk toch, wat ze bij sissy boy verkopen.
    en mooie foto van die vlier - een van mijn lievelingsstruiken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel nieuwsgierig, ga je op de doeken borduren? of een aplicatie aanbrengen, ik wacht af. Ze zijn zo ook al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olá! Conheci seu cantinho e é tudo de bom! Lindo e criativo!
    Amei mesmo!!!
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Se puder, dê uma espiadinha no meu:
    magiadaines.blogspot.com
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor,ik hou wel van de herfst-tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb even gezellig bijgelezen op je weblog, en de mooie foto's bewonderd. Veel groetjes Peti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben reuze benieuwd wat je met die theedoek gaat doen........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sfeerfoto's en ik ben heel nieuwsgierig wat je met de linnen doeken gaat doen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Corrie. En die linnendoeken zijn ook al zo mooi, gewoon "voor de heb".

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk sfeer foto's !!!

    Zo'n wandeling daar kan geen blogtijd tegen op !!;-))

    Ben benieuwd hoe je het mooie linnen gaat toepassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer even bij gelezen op je log ; leuke foto's ( oa de collage ! ) heb je er weer op staan !
    Fijne dag ! Groetjes uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk deze wandeling, prachtige foto's.
    Ook ik ben benieuwd wat je op deze glazendoek gaat borduren.

    En het hart enig !! Ergens mooi aanhangen!!

    Lief van Jan !!

    Fijne dag verder !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij jullie zijn de herfstkleuren al een beetje aangekomen. Heerlijke sfeer en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi,die herfstplaatjes...hier begint het ook langzaam maar zeker herfst te worden,deze week moeten de peren worden geplukt,de noten beginnen te vallen..en ik? Ik geniet met volle teugen,ik ben gek op de herfst..;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie aankopen heb je gedaan , nou ja gekregen en zo zal deze schenking je nog dierbaarder blijven .
    Uitvergroot zie ik de linnendoeken en kan ze bijna voelen !
    Het hartje hoort ook helemaal bij jou .
    Wat kan een mens dan helemaal blij thuiskomen met zoveel moois en onderweg nog alles vastgelegd met je camera wat er aan kleurigs in de natuur te genieten valt .
    Altijd mogen wij hier meegenieten , dat is ook een voorrecht !
    Dromende vervolg ik mijn pad deze dag . . .rozenbottels , al een beetje herfst . . .
    Flier geeft ook al aan dat de herfst echt op weg is naar ons toe . . . . .
    Nog één keer zal ik omkijken en groet je wel en zwaai ,
    dag Corrie tot later !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat laat je een mooie foto's zien.
    Vandaag was het heerlijk weer en ik was dan ook de hele dag druk in de Buitensaelen en genoot van zon, dieren en alles wat ik deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik schreef bijna ook zee op :-), maar die heb jij dichtbij.
    Maar door de wind van de afgelopen dagen leek het soms net of ik dichtbij de zee was.
    Met mijn ogen dicht, de wind langs me heen "waande" ik me bij de zee.
    Gisteren echter had ik vaak de wind tegen op de fiets, dat was dus wel hard trappen.
    Kwam ik ook nog midden in een kudde Hooglanders terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Corrie, de eerst tekenen zijn er echt al! Heerlijk jaargrtijde vind ik het. Prachtige opnames heb je er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig dat je even langskwam Corrie....heb je mijn geborduurde tafeltje nog gezien,dat is vast ook iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie sfeerfoto's; zelf vind ik de herfst genieten, al geniet ik vandaag van het mooie weer!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O Corrie, wat lijk je op mij zo! Als we gaan wandelen ben ik ook steeds aan 't foto's maken! Eéntje langs voor, ééntje langs achter, ééntje van rechts en nog één van links,... Op je hurken in de berm, op je buik in 't gras... alles om dat éne bloemetje te 'vangen' en zo blijf ik altijd achter slenteren. Maar 't is wel heerlijk genieten, he?
    Prachtige foto's!
    Liefs, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @ACH EIGENLIJK wist ik natuurlijk al dat de meesten von ons van de herfst houden, maar ik vind het zo heerlijk om jullie reacties te lezen en het feest der herkenning te genieten. Dankjewel allemaal voor het meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat koperen hart. Ik heb uit Zweden een steen meegebracht waar het koper uitgehaald is. Misschien de steen waar je hart van gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben gek op de herfst met al z'n mooie kleuren, het is samen met de lnet wel mijn favoriete seizoen. En wat is Jan toch een lieverd hè, weer zo'n lief cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...