vrijdag 4 september 2009

Anita kwam op bezoek!



Woensdag j.l. kreeg ik alweer bezoek, het was een erg gezellige week met bezoekjes, maar Anita die woensdag bij me kwam had ik nog niet eerder ontmoet. Ik kende haar wel van haar weblog en via een paar mailtjes kwamen we erachter dat ik in haar woonplaats ben geboren, maar ook dat zij een aantal familieleden van mij kent. Al snel verzekerden we elkaar dat we welkom waren als we bij elkaar in de buurt zouden zijn en zo mailde Anita me dan ook om een afspraak te maken.



Toen ze woensdag binnenkwam bracht ze elf zonnetjes voor me mee waarvan je er hier twee op de foto ziet en het schattige koffertje met de drie strengetjes DMC kreeg ik ook van haar, wat voelde ik me verwend! We kwamen niet uitgepraat, maar hebben het toch nog voor elkaar gekregen om te lunchen, een wandeling te maken en de plaatselijke quiltwinkel en wolwinkel te bezoeken waar we niet met lege handen weg gingen.


 Anita heeft me haar prachtige quiltwerk laten zien en bij haar kun je een uitleg downloaden over de manier waarop zij de sterretjes daarvoor maakt.


 Ook haar "Marqoir" had ze mee gebracht en ik stond versteld van de enorme maat van dit o zo mooie borduurwerk. Prachtige kleuren gebruikt Anita ook. Het was een heerlijke dag. Ga haar weblog eens bezoeken als je er nog niet mee bekend bent en dan kun je daar een foto zien die Anita van me maakte, het is wel duidelijk dat ik lol had!



Tenslotte wil ik Jenny nog heel hartelijk bedanken voor de twee prachige awards die ze mij schonk! Zoals bijna iedereen weet ben ik er altijd heel blij mee en voel me zeer gewaardeerd om mijn schrijfsels.


   Ik geef deze awards door aan alle hartelijke en trouwe lezers van mijn weblog en wens jullie allen een heel gezellig weekend!

14 opmerkingen:

  1. Héél leuk hé zo'n bezoekjes,en wat ben je verwend door Anita.Ken haar blog en zal haar ontmoeten op de bus naar ST Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een fijne week gehad Corrie. Ik gun het je van harte. Het is zo leuk om mensen die je alleen van de blog kent, ook eens echt te ontmoeten. Mooi wordt Anita's quilt.
    Ik denk nog aan je vreselijke lekkere koffie van afgelopen maandag. En Chago heeft het kantkloskussen uitgebreid aan (onze) Jan laten zien. Die was er helemaal weg van. Straks zitten ze nog met z'n tweetjes.....hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om een blogster in 't echt te ontmoeten. Ik ken Anita ook van haar blog maar zal haar in levende lijve zien op de bus naar ST Marie aux MInes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Marquoir van Anita heb ik mogen bewonderen op een quiltdag in Amsterdam. Toen lagen onze lappen naast elkaar.
    Wat leuk dat web-loggers elkaar toch ook vaak in het echte leven ontmoeten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer leuk verwend! Ik heb bewondering voor het borduurwerk van Anita, ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een enige ontmoeting Corrie, en dat eigenlijk allemaal via onze web-sites!
    Wat een prachtig quilt heeft ze gemaakt en wat een mooi borduurwerk.
    Wat een schattig koffertje heb je van Anita gekregen, enig.
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig, zo'n uit de weblogs geboren contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat was een gezellig bezoek. Ik moest lachen om jouw verbazing over de maat van de marquoir. Ik zag hem ooit in het echt bij Betty en was net zo verbaasd als jij ;) wat een lap hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat soort bezoekjes geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames ik ga ook naar St Marie aux Mines. Wat zal ik er een hoop tegen komen. Enig toch.

    Corrie wat een leuk bezoek dat was genieten voor jullie. Mooi koffertje en borduurzijde zijn zo'n lieve cadeautjes !!

    Ja Jenny had mij ook verblijd met deze leuke awards!!

    En deze lap had ik ook gezien bij Betty, gelijk gezellig met Marcella!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom voor het eerst op je blog Corrie, vanwege Anita, wat een leuke dingen maak jij,ik heb Anita van het voorjaar voor het eerst bij ons op de camping ontmoet, leuk he, zulke web - log ontmoetingen ! ik zet jou log bij mijn favorietenlijstje op mijn blog als je dat goed vind ?

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig toch allemaal in blogland.

    EEEnig koffertje, liefff cadeau.
    De antieke quilt is prachtig.
    En mooi hé de merklap, en groot !!

    Tuurlijk weerom verdiende awards !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh, wat een lief koffertje! En haar borduurlap ia ook al zo mooi! Prachtige quilt!!Gezellig dagj hebben jullie gehad zie ik wel en wat leuk dat jullie elkaars familie een beetje kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellige bezoekjes heb je gehad. Leuk om te lezen en natuurlijk te zien. Wat is het ABC een enorme lap hè, je zou er een plaid van kunnen maken. Ik moet me heel erg inhouden om er niet aan te gaan beginnen.
    Lieve groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...