zaterdag 1 augustus 2009

Netty's sampler pinkeep drum



In mijn vorige logje had ik de mogelijkheid om reacties te plaatsen afgesloten
zodat jullie geen vergeefse moeite hoefden te doen,
maar ik had natuurlijk kunnen weten dat er zulke trouwe, enthousiaste lezers zijn
die toch een omweg vonden en wél een reactie plaatsten.
Wat geweldig, dankjewel allemaal!




 Nu dan weer eens handwerkfotootjes om te plaatsen en de titel
van dit logje is ook de naam van dit speldenkussen.
Het is een ontwerpje van Stacy Nash ( klik op deze link)
en ik ben nogal gecharmeerd van haar patronen.
Het zijn "primitives" zoals zij ze noemt en je kunt ze achteraf nog met koffie bewerken
en er vlekken op maken om ze echt oud te laten lijken,
maar daar voel ik niet zoveel voor.




Ik krijg nog steeds geen genoeg van speldenkussens en ik kan bij haar
meer dan genoeg patronen vinden om er nog meer te maken,
maar ik ben de afgelopen tijd ook weer flink met papier en karton in de weer geweest,
dus daar laat ik binnenkort ook weer iets van zien.
Ik wens jullie een heel fijn weekend toe
met enkele of vele fijne handwerkuurtjes.

27 opmerkingen:

  1. wat een leukerdje. Ik heb één van mijn twee Stacy nash patronen gemaakt, ik heb ook nog zo'n rolletje liggen (geloof ik) Ze zijn inderdaad erg leuk. Waar heb je "Netty" mee gevuld?

    ps goed van je dat je nog steeds speldenlussentjes maakt, ik heb er op het moment te weinig tijd voor, helaas. Ik haal het volgend jaar in hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit vind ik wel heel erg leuk en je kon geen beter stofje vinden om het 'af' te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en wat een lief rood titteltje bovenop.
    Ik vind het momenteel zo moeilijk om te kiezen wat te doen. Quilten of borduren, kom een paar handen tekort. ( LOL )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is inderdaad een leuk speldenkussentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd, en weer zo mooi gefotografeerd.

    Ik ben toch ook nog steeds spelden kussen gek.

    Die kan je nooit genoeg maken heerlijk!!

    Ik ben ijverig ook bezig met van alles !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd weer! wordt nu echt een grote verzameling! Heb je alleen de patroontjes gebruikt en het model van de speldenkussen zelf verzonnen? Die naieve patroontjes vind ik ook erg leuk. Benieuwd naar je karton drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje weer om te zien !
    Wat ik nu zo graag wil er even op gaan trommelen .
    Iedere keer dat ik hier langs kom zal ik dan een paar roffels geven .
    Lieve motiefjes erop geborduurd .
    Maar om het mooi en onbeshadigd zo te laten zal ik toch maar niet aan het trommelen gaan .
    Ik vrees ook dat er geen geluid zal zijn , want deze werkjes vragen om er rustig van te genieten .
    Ben nu al nieuwsgierig hoe het volgende kussentje zal zijn .

    Geniet van een fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk speldenkussentje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk !
    Gelukkig hier niet zoveel logjes gemist !
    En succes met de schoene dozen ; erg goed !
    Fijne zondag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Indedaad een erg mooi speldenkussentje.Leuk en vrolijk zijn ook de schoenendozen die je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo mooi ,ik zag het ook op iemand anders haar weblogje, erg mooi die primitieven....alleen had zij ook rustige kleuren en er wel koffie overheen gemikt
    dit is ook erg mooi ,zeker met die vrolijke stippels!!

    hahaha toch weer een reactie hè

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke pinkeep. Stacy kende ik nog niet, maar ze maakt mooie dingen.
    Ik hou ook niet zo van dat oud maken met koffie of thee. Jouw kleuren zijn prachtig. En met dit "petje" is het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook een mooie! Ook leuk model. De kleurencombinatie staat erg vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi geworden en zo netjes afgewerkt! Wat is dat voor speld wat erin steekt? Je link heb ik opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk met die (moderne) stipstof erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi je hebt er weer mooie foto`s van gemaakt,maar in het echt is hij mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De link bekeken, in een woord prachtig allemaal..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hihi in het vorige logje heb ik 'stilletjes' naar je gezwaaid.

    Nu kan ik weer luidruchtig roepen...

    (((((ÉNIGGGG))))) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wie schreeuwt er zooo, oh Marianne is me voor.
    Ik heb je vrolijke dozen ook even bewonderd. De kinderen zullen blij zijn met de inhoud maar ook met de prachtige doos. Wat een werk Corrie.
    Je hebt nog tijd gevonden voor een prachtig speldenkussen. Ik vind het stofje aan de bovenkant er goed bij passen. De patroontjes van Stacy Nash vind ook erg leuk. Bij Bep zag ik ook al wat borduurwerk van haar.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi speldenkussen, prachtig borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk hoog speldenkussen. Pak je niet in de spelden. Daar is over nagedacht. En natuurlijk weer heel mooi gemaakt door jou Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit zijn wel hele beminnelijke speldendrummetjes. Ik ben er weg van, wat leuk! Meis, als je echt niet wilt dat we langskomen op je Blog....laat het me weten en ik blijf in mijn hokje met lieve gedachten aan jou en je moois hoor.
    Denk aan jezelf, liefs Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh wat een lief schattig spelden kussentje. Helemaal mijn ding en een prachtig borduurwerkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie logjes heb je er de afgelopen weken opgezet. Ik ken het gevoel van het niet echt lukken, maar die tijd komt ongetwijfeld weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @DANKJEWEL allemaal voor de leuke reacties op dit speldenkussentje en wat de vragen betreft ....
    MARCELLA, dit speldenkussentje heb ik gevuld met schapenwol zoals ik eigenlijk steeds doe als er iets gevuld moet worden, behalve één andere die ik met schelpenzand vulde, deze zou met houtzaagsel gevuld moeten worden, maar ik had geen idee waar ik dat zou kunnen krijgen en je hoeft helemaal niets in te halen,we doen gewoon de dingen die we zelf willen en uitkiezen en zo is het goed en blijft er afwisseling.
    MARIJNA, het is inderdaad een flinke verzameling aan het worden en ik vind dat enig en het is een compleet patroontje Marijna, niets zelf verzonnen.
    RIET, de speld die erin steekt is een extra lange speld met een parelmoeren knopje en daar heb ik nog een zwarte kraal en oude knoopjes aangeregen, meer niet.
    ANJE, blijf alstjeblieft wél komen en jullie allemaal, ik had het juist júllie makkelijk willen maken om niet te hoeven reageren op mijn vorige logje omdat het een aankondiging was van mijn afwezigheid vanwege drukte. Ik vind het heerlijk om jullie reacties en berichtjes te lezen!!!
    Fijn dat jullie er allemaal weer bij waren (^_^)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mag ik ook nog reageren? Ik vindt het een heel lollig speldenkussentje. Ook je interesse in de primitieven deel ik . Ga zo door Corrie Liefs Paulie

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...