donderdag 9 april 2009

Zo ontzettend lief!



Kijk nou toch eens wat een snoezig paasmuisje ik heb gekregen!
Van de week bracht de post me een doosje en zei:
"het lijkt hier wel feest te blijven!"
Dat was ook zo, de 31e was ik jarig geweest en er kwamen pakjes binnen,
stapels kaarten en een paar bestellingen die ik zelf had gedaan.
Het viel op! Maar dit was een onbekend pakje tot ik de sticker zag!
Dit was de afzender . Ze wist niet dat ik jarig was,
maar ik heb het natuurlijk wel als een verjaardagscadeau betiteld,
ik wilde gewoon nog even door blijven feesten.
Op het lijfje loopt het geborduurde hartje tot onder het buikje door.




Kijk nou toch eens naar zo'n piepklein biscornuutje het is nog
geen 4,5 cm doorsnede en staat op een klein oud klosje.
Ik vind het helemaal prachtig en mocht je nog meer van dit moois willen zien ...
er is een hele weide vol te zien op haar weblog! en in alle kleuren.
Janet je krijgt van mij een hele dikke kus voor je schattige cadeau,
want er waren ook nog twee lapjes van het poezelzachte vilt bij gedaan,
je ziet het op de achtergrtond van de foto's, en er was
een heel lieve kaart die ik voor mezelf hou!


33 opmerkingen:

  1. wat een prachtige cadeautjes, Janet is een kunstenaar met naald en draad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog gefeliciteerd!!! ik hoop dat het een leuke dag was. aan aandacht en leuke cadeautjes heeft het niet ontbroken. wat een lieve, poezelig zachte cadeautjes laat je op de foto zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, wat een schattig muisje!

    fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom zojuist bij de rest van de familie muis vandaan. Wat zijn ze lief en zo knuffelzacht met dat mooie vilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och Corrie, nog van harte hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat schattig Corrie, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik heb inmiddels ook op haar weblog gekeken, fraai allemaal.
    Groetjes Marion (die vanmiddag naar Ikea gaat voor de stempelkastjes.....hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kadootje is dit zeg.
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een cadeautje en nog gefeliciteerd met weer een mooi jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superlief ,ik zag ze al bij janet en dacht meteen ...er gaat er vast 1 naar Corrie ,lief janet en mooi gemaakt echt lieve paas pasteltinten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had al gedacht dat jij hier mee verwend zou worden, dit begreep ik uit haar verhaal.

    Leuk toch zo'n mooi cadeautje met liefde gemaakt door haar.

    Fijne dagen geniet er lekker van..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief cadeautje hé Corrie. Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke, zachte, aaibare snoepies! Hele fijne paasdagen Corrie en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Corrie allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat, maar niet geweten!
    Wat een schattig cadeau, heel apart.
    En Corrie nog heel hartelijk bedankt voor je mooie amicorum, ik zal hem koesteren met mijn harte voor de rest van mijn leven, het is een kunstwerkje. Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Corrie,wat ben je verwend..wat een schatjes!Ik las dat je jarig bent geweest,alsnog van harte proficiat!Ik wens je een stel heerlijke paasdagen toe..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! dus we zijn vlak bij elkaar jarig... Wat een lief cadeau heb je gekregen, ben daar ook gelijk gaan kijken en daardoor vergeet ik je bijna te feliciteren.

    via jouw weblog en de fotogalerij heb ik het boek van An Keuning gezien en direct besteld. Prachtig boek, het ligt vanavond op m'n nachtkastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is echt lief,vooral het wollige wit op het klosje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je zal het zeker verdiend hebben Corrie! Van mij ook nog een fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lief!
    Ik zal ook eens kijken of ik nog een houten klosje heb; leuk idee is dit.
    Corrie nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @VOOR ALLE FELICITATIES heel hartelijk dank!
    MARION, je hebt de kastjes dan nu hopleijk in huis *Ü*!
    JOKE, van harte voor je gemaakt en ik koester de jouwe!
    ANNEKE, wat leuk dat je het boek hebt gekocht, je zult ervan genieten! Wat een indrukwekkend verhaal en wat een moedige mensen!
    INE, succes met maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Corrie, nog van harte gefeliciteerd. Ik wens je een heel mooi jaar toe.
    Ik had ze al bij Janet gezien en moest aan jou denken. Zo zie je maar, ik had het bij het goede einde. Erg leuke cadeautjes van Janet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Corrie ,

    Bijna struikelend kom ik op je log binnen .
    Bij Marcella ook al alles omver gegooid , nou ja bijna . .
    Je hebt weer zoveel moois , ik zie al het een en ander . Lief borduurwerk en er kwamen Paasmuisjes bij je binnen trippelen , dat doen ze altijd heel voorzichtig , want zo zijn Paasmuisjes , eigenlijk veel liever en verstandiger dan gewone ordinaire huismuisjes . Daar ben ik niet erg gek op , jij wel ?
    Vroeger vloog ik op een stoel , maar dat lukt me nu niet meer .
    En wat zijn de aangeklede klosjes prachtig .
    De muisjes en klosjes zijn heel goed bij je thuis !

    Ik wens je heel goede Paasdagen toe !
    Ik hoop weer gauw naar je toe te komen , je laat zoveel moois zien en je foto,s zien er prachtig uit . Je maakt er steeds weer een mooie compositie van .

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Corrie ik zie de reactie van Gerrie en moest 'm even lezen. Ze schrijft altijd zo mooi.Door haar verhaal schiet mij ook iets te binnen over een muis.Voordat wij in ons huidige huis gingen wonen hebben we tijdelijk 9 maanden boven een winkel gewoond omdat ons oude huis al verkocht was. In de woonkamer zat een gat in de muur en daar kwam op een avond een muis uit gewandeld en die liep mooi door de kamer. Ik was alleen dus moest ik het zelf oplossen. Het zat me niet lekker ik hield 'm goed in de gaten. Na een poosje verdween hij weer in het gat. Ja, wat nu, daar kon hij ook weer uitkomen. Ik kwam op het idee om een stuk klei van de kinderen te pakken en daar het gat mee te dichten.
    Wat een held, hè? Dan toch liever zo'n mooie vilten muis.
    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. FIJNE PAASDAGEN Kan niet op je nieuwe logje schrijven !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat lief in die tere kleurtjes, echt iets om van te gaan houden. Ik zou het gaan gebruiken, zoiets schattigs maakt immers iedere dag tot een vrolijke. Fijne blije Pasen, lieve groet Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dag Corrie,

    Wat een leuke presentjes.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Goede dagen toegewenst en groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Corke, ik kom je een Gezegend Paasfeest toewensen, lieverd. Kom es met je toet: TJOEM TJOEM TJOEM met tjeploks natuurlijk. :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Corrie,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een goed en gezond nieuw levensjaar gewenst. Hopelijk heb je het uitbundig kunnen vieren, met allen die je lief zijn en met al die leuke cadeautjes. (Schattig, dat muisje etc.!) Morgen gaan we hier feesten: de tweeling was op Goede Vrijdag jarig, maar dat vieren we dus morgen en ja, dan wel uitbundig! (Ik kan het wel hoor :) Dat wordt taarten bakken vandaag, want morgen zit het huis vol ...
    Nogmaals fijne paasdagen!
    Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Corrie, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat heb je een lief cadeau van Janet gekregen. ik ga zo op je link kijken.
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. http://somethingwhite.blogspot.com/

    Hihi, handig miepje hé, ikke !!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lieverd hé.
    Schaap én gever !!
    Heb de kudde ook bewonderd van de week.

    O.T., vond een leuke kijk/inspiratie link !!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een ontzettend lief cadeautje !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...