dinsdag 14 april 2009

Héél druk bezig ...


Vanwege zeer drukke werkzaamheden ben ik tijdelijk niet aanwezig op het net.
Vorderingen volgen later en tot die tijd kun je op de weblog van Joke
meer lezen over het Amicorum dat ik voor haar maakte van dit borduurwerk


 "Spring Fling" van Blackbird Designs.
Ik borduurde het met restjes zijdegaren van verschillende merken
en vulde het aan met DMC. Ik wil graag die kleine restjes
zijdegaren opmaken en verwerk ze waar het kan
in de borduurwerkjes waarmee ik bezig ben.


 Zo is het geworden en aan de achterkant maakte ik een verborgen "spreukenboekje":


 bij Joke lees je hoe ze het vond om dit Amicorum te ontvangen. Nu weer snel aan het werk, groetjes en tot na de bouwwerkzaamheden!!!

21 opmerkingen:

  1. Veel sterkte met wat het dan ook is en liefs van mij.
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke liber amicae maakte je voor joke! dat 'verborgen' spreukenboek is echt 'een kolfje naar mijn hand'.
    veel succes met je drukke werkzaamheden. ik hoop natuurlijk je hier snel weer terug te zien ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je drukke werkzaamheden.
    Je amicorum voor Joke is werkelijk prachtig!! En het verborgen spreukenboekje, wat leuk bedacht.
    Ik snel nu naar Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de werkzaamheden. Ik had je amicorum al gezien op de site van Joke. Werkelijk schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je amicorum al bij Joke gezien,prachtig is ie.
    Succes met de werkzaamheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je werkzaamheden ik ben ook druk van de week !!
    Hij is prachtig voor Joke. Heel Mooi !!!!!!!!!!!


    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je weer heel mooi gedaan!!!!!,hij is prachtig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, dat verborgen spreukenboekje!
    Sterkte met de verbouwingen! Met Lego gaat het toch snel? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig Corrie!!Ik zag het al bij Joke ,maar wist niet van het verborgen vak.....echt wat voor jou ,superlief....en dat voor "restjes opmaken"...hahahahah groetjes en sterkte met het bouwen (als t met lego is ,valt het te doen..)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk borduurwerk ; met verborgen vakje !
    Succes met ( ver-? ) bouwen !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met je werkzaamheden. Je amicorum is werkelijk schitterend, en wat leuk het vakje achterin met de spreuken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Corrie! Dat verborgen boekje met spreuken is geweldig! Heel mooi! Ben je nog naar Bob Dylan geweest? Sterkte met je bouw werkzaamheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het prachtige amicorum heb ik bij Joke al van alle kanten mogen bewonderen.
    Ik zal je verder niet storen, succes met de bouw!

    ps Hopelijk kan die bouw buiten plaats vinden anders loop je het mooie weer mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi, Corrie en een dierbaar bezit voor de ontvanger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi borduurwerk en het spreukenboekje is een geweldig idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterkte met je drukke werkzaamheden. Groetjes Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi en origineel .Zal Joke blij mee zijn.
    Succes met de bouwstenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Succes met de bouw en.....dan toch nog dit schitterende Amicorum op jouw Web-log te mogen zien, vind ik een groot voorrecht hoor. Enig met het geheime boekje.
    Lieve groet, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een mooi liber amicorum! De ontvangster is maar weer een bofferd! Leuk hoor ...

    Groet en liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...