woensdag 29 april 2009

Gewonnen!!! Giveaway van Yvonne



Gisteren zat ik al op wacht, maar moest nog even geduld oefenen, vandaag zat ik met mijn borduurwerkje op schoot uit het raam te turen of het vandaag dan zou gebeuren en jawel !!! Onze vrolijke postdame waar we altijd naar zwaaien had een dikke enveloppe in haar handen en deze postzegels zaten erop, alleen daar word je al vrolijk van! Ik heb me beheerst en eerst foto's gemaakt ...


Wat een prachtige pakjes kwamen er tevoorschijn, mijn handen kriebelden om ze open te maken, maar ik vond het bijna jammer om dit prachtige pakpapier te verknippen, kijk eens hoe mooi !


Als ik me voortaan een quilt wil toeëigenen kijk ik gewoon even naar deze foto en denk me in dat ik die in bezit heb maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren. Toch daagt het in het oosten want kijk eens waarmee ik verwend ben:



 mijn koffiekopje was nog bijna vol, dus ik ben er echt even voor gaan zitten en heb met groot plezier deze mooie en lieve cadeautjes zitten bekijken. Geloof het of niet, ik kreeg helemaal een kick toen ik de prachtige stofjes ontwaarde en vooral omdat daarbij ook al een pakje hexagonnen was bijgevoegd, het enige wat ik hoef te doen is het te openen en ik kan meteen aan de slag, als dat geen aanbeveling is ... !


  In deze schattige kaart staat geschreven dat Yvonne aka Sommeke (klik op de link en je kunt haar weblog bezoeken) in deze vlop 3 pakjes had gestopt die te maken hebben met drie dingen die zij het liefste ziet, doet en snoept en dat ze hoopt dat ik er net zoveel van geniet (of gaat genieten) als zij!



Daar kun je volledig gerust op zijn Yvonne, want met zulk mooi materiaal en zoiets lekkers om erbij te snoepen komt dat helemaal in orde, je zult het resultaat zeker gaan zien op dit weblog. Als ik straks niet op weg zou gaan voor een bezoek aan mijn zus, zou ik waarschijnlijk meteen zijn gaan proberen, maar eerst met een proeflapje, want met zulke prachtige stoffen ga ik geen risico nemen. Yvonne héél hartelijk bedankt voor dit prachtige cadeau en liefs van Corrie.

18 opmerkingen:

  1. Wooow, dat is snel gegaan!
    De postzegels met tulpen zijn toeval maar 'k vond ze ook erg toepasselijk. De kattenkaart is geen toeval natuurlijk. Groen is mijn lievelingskleur, marsepein in pure chocolade vind ik hemels en hexagonnekes zijn m'n favoriete vormkes!
    'k Ben blij dat jij er blij mee bent Corrie!
    Véél plezier bij zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en lief cadeau heb je van Yvonne gehad. Weer lapjes, zou je dan toch een bepaalde kant uitgestuurd worden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd wat een leuke cadeautjes heb je gewonnen , kun je lekker aan de gang deze dagen.
    Mooie kleur lapjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met het winnen van de give away! wat een verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke geschenkjes hoor,geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n pakketje te ontvangen. En nu maar gelijk aan de slag met de hexaconnetjes...
    Ik zag dat je al met een lappendeken bezig bent en als je het 'virus'eenmaal te pakken hebt, is er geen houden meer aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cadeautjes ontvangen is altijd leuk .
    En voor de gever zo fijn als het in de smaak valt .
    Je zult je er best mee vermaken .
    De zeskantjes of hexagon daar kun je als snoepjes aan werken . Dat zal vast en zeker met plezier gebeuren .
    Je kunt er zoveel kanten mee op .
    Makkelijk om even tussen door te doen , je kunt het zo gemakkelijk oppakken .
    De Log Cabin kijkt al naar je uit en wil graag gemaakt worden .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Corrie, Yvonne slaagt er altijd in om iemand met het hexagonvirus te besmetten. Voor je het weet, ben je er een aan het maken. Geniet van je cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd! je bent lekker verwend. mooi dingen. maar ik kan er niet aan doen dat mijn blik - als chocoladeliefhebber - toch vooral naar de reep cote d'or gaat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt genieten zo'n pakje ! Veel plezier ermee .
    Fijne avond , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je bent verwent door yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heeft ze er een fantastisch pakketje van gemaakt!! Geniet van je cadeau...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dus als ik het goed begrijp dan is de kans groot dat jij nu besmet bent met het Quilt-virus! Liever dit dan de Mexico variant. Ik wens je heel veel Quilt-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is je van harte gegund!!!!
    Ziet er hartstikke leuk uit allemaal!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ DANKJEWEL ALLEMAAL voor jullie vrolijke reacties, langzamerhand word ik ingesponnen in de quiltwereld en tot nu toe vind ik dat best.
    YVONNE, de chocolade hebben we gisteren met heel veel smaak verorberd en in mijn nieuwe logje kun je zien dat één van jouw lapjes weer heel goed dienst deed als ondergrond voor het halskettinkje van mijn zus.
    GERRIE, de logcabin wordt niet vergeten, die roept me steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prachtige cadeautjes. En nu nog leuk maken. Dit is een uitdaging voor jou ..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve cadeautjes van Yvonne. Geniet er maar lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Corrie, gefeliciteerd met je pakketje. Leuk om deze manier verrast te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...