woensdag 11 maart 2009

Wie oh wie ?



In dit oude handwerkzakje zitten alle namen van degenen die hebben meegedongen naar het winnen van de handwerkmap die ik hier als te verloten cadeau liet zien. De hele ochtend zijn Jan en ik bezig geweest om een filmpje te maken en op mijn weblog te plaatsen van de trekking van de lootjes en ik heb voor de zekerheid ook foto's gemaakt.



 Het was een vreselijk gedoe en niet gelukt rechtstreeks op weblog te laten zien. Nu dus maar via deze foto's. Ik heb een print gemaakt van alle reacties en daarvan de namen met de bijbehorende tijdsmelding van de geplaatste reacties. Daarna de namen uitgeknipt en hier zie je ze allemaal verzameld in het zakje liggen.




Toen moest Jan aantreden om de winnares uit de lootjes te trekken en klachten moeten dus ook naar hem toe ;- )) Als alles goed gaat zie je op onderstaand filmpje



een live-uitzending van het gebeuren.
Maar natuurlijk kun je ook nu meteen zien wie het geworden is:



  We wensen de winnares héél veel plezier met de map en die komt zo snel mogelijk naar je toe als je me even je adresgegevens mailt Anneke. Van harte gefeliciteerd !!!


35 opmerkingen:

  1. Anneke gefeliciteerd en leuk filmpje wat zullen jullie een lol hebben gehad.
    Ook leuk om je stem te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend dit filmpje. Jan neemt zijn taak heel serieus.
    Anneke gefeliciteerd, nu krijg je een echte Corrie in je bezit.

    Trouwens een leuk handwerkzakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Anneke!
    :o)

    En,... het was supergaaf om Jan in aktie te zien, en om jou te horen Corrie!
    ;o)))))))))))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anneke..je bent een bofferd!!! gefeliciteerd.....
    wat een leuk filmpje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke gefeliciteerd en veel plezier met je handwerkmap!
    Corrie en Jan, ik heb genoten van jullie!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneke, gefeliciteerd met de mooie map.
    Corrie wat heb je er een mooie trekking van gemaakt en zelfs nog vastgelegd op een filmpje. Leuk om Jan ook zo te zien en te horen en jou natuurlijk weer te horen.
    Je hebt ook veel reacties gehad jammer dat er nog wat te laat waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jan, het is dat het gefilmd is....nu moet ik er wel van uitgaan dat het eerlijk gebeurd is, haha! Je bent toch ook een geweldige vent hoor. Mis je, en je begrijpt wel wat ik bedoel.
    Anneke, gefeliciteerd en geniet van dit prachtige geschenk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Anneke.
    Wat leuk dat je er een fimpje bij hebt gezet Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahahaha! GEWELDIG deze trekking! Met filmpje... hihihihi. O Corke en Jan nu gaan we jullie natuurlijk wél nomineren voor een Oscar! Leuk jullie stemmen te horen en bij deze: Anneke, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Anneke, en Corrie en Jan bedankt voor het leuke filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk dat filmpje. en nu heb ik je leuke man in sprekende rol gezien en gehoord ;-)
    en natuurlijk een proficiat voor anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je leuke prijs Anneke!

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk filmpje!

    Wel jammmer dat-ie drie keer onderbroken werd door een reclameblok...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is in ieder geval duidelijk dat jullie dit heel eerlijk hebben gedaan. Anneke gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, Anneke, met die prachtige map! En wat leuk, dat filmpje, Corrie. Leuk om je stem te horen!

    Liefs en groeten, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Anneke !!!

    Hihi, jullie hebben je niet verveeld, leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Corrie, wat leuk om dit op deze manier te doen! Wat een karwei is dat geweest. Dat filmpje vind ik echt leuk!!! Jan, bedankt voor het assisteren van Corrie. Ik vind het een super leuk idee om zo je 2 jarig blog bestaan te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anneke, vergeeet ik jou helemaal te feliciteren! Wat zal je hier blij mee zijn zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Anneke, ik wens je jaren plezier met deze schitterende handwerkmap!
    'k Heb ook genoten van het filmpje (zonder reclame-onderbrekingen hier)! Bedankt Corrie en Jan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anneke proficiat, wat zul je er blij mee zijn! En Corrie, ik vond de prijsuitreiking geweldig! Leuk bedacht hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte Anneke en wat een leuk filmpje.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anneke gefeliciteerd met een pronkstuk van Corrie en Jan je bent een filmheld

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anneke Gefeliciteerd en dat je maar veel plezier aan deze mooie map beleven.

    Jan en Corrie wat enig om dit op deze manier te doen,
    Jullie stemmen enig te horen. Klikt bekend Ha ha.

    Wat ben je toch handig hier in, mij lukte het niet jou van de week een filmpje te sturen..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Anneke proficiat!
    Corrie en Jan, geweldig dit filmpje! Komplimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd Anneke ; leuk gedaan Corrie en Jan !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Daar was ik nog even...

    Tja, er zat geen noraris naast Jan op de bank en Jan zei dat Anneke gewonnen had, maar wij zagen een wit strookje. Voor hetzelfde geld stond er... Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Anneke van harte gefeliciteerd het is je van harte gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha, ik heb het filmpje gekeken.
    Ziet er heel officieel uit.
    Leuk om je stem te horen. En Jan, eerst koffie zag ik, en dan de belangrijke trekking.
    Anneke, gefeliciteerd met je map.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. en daar is Anneke dan zelf ook eindelijk....

    op m'n blog stond een reactie en ik dacht echt: huh?? en toen viel het kwartje en ben ik hierheen gesneld. Ik ga er nooit van uit dat ik zoiets echt kan winnen!

    Maar na een drukke en eerlijk gezegd zware week is dit een heel leuke en goede afsluiting!!
    Het filmpje heb ik natuurlijk bekeken en ik heb genoten! Wat een leuk filmpje en wat leuk om jullie te zien/horen!!

    En last but not least: hartelijk hartelijk dank voor zo'n mooi cadeau alvast.
    Ik ga je nu ook nog mailen!!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @Het is zo leuk om ook hier de reacties nog weer eens te lezen, de vrolijke sfeer van die dag, met het maken van het filmpje en het zien van de naam van Anneke als winnares komt weer helemaal terug. Toch erg leuk om een maandagochtend zo te beginnen.
    Jan zat helemaal tge glimmen bij het lezen van jullie reacties op hem en loopt sindsdien helemaal naast zijn schoenen. Dankjewel allemaal en Anneke, jij voor je mooie logje hierover.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...