zondag 22 maart 2009

Prairie Schooler speldenhouder


Deze speldenhouder, een kussen is het toch echt niet, heb ik gemaakt voor mijn handwerkvriendin Ineke O. Als je eens kijkt naar Ineke's borduurwerk is dit wel een heel klein borduurcadeautje, maar zij weet deze kleine attenties helemaal op waarde te schatten. Ze is vandaag jarig en ik wil haar vanaf deze plaats heel hartelijk feliciteren! Het was een heerlijk werkje en het zijn heel leuke patroontjes van Prairie Schoolers "Welcome Spring" , zijn het geen schattige konijntjes?!

41 opmerkingen:

  1. Klein maar fijn en lief. Ik vind 'm mooi, maar ben wel nieuwsgierig wat je er in hebt als vulling.
    Ineke van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne verjaardag Ineke!
    En Corrie, ik vind het een lieve speldenhouder. (gaan de speldjes er op de zijkanten in?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een echt pasenspeldenhoudertje. heel lief met mamma & kind konijn en de frisse narcissen. wat kan ineke prachtig borduren! gefeliciteerd met je verjaardag, ineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo lief en inderdaad het neigt naar pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrie, Guten Morgen, ist das hübsch geworden und die Farben leuchten so schön.
    LG Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ineke Van Harte Gefeliciteerd en nog vele jaren.

    Wat een lief cadeautje. En het staat weer super op de foto Corrie leuk zo !!

    Deze patroontjes zijn zo lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig lente patroontje en Ineke haar prachtige borduurwerken had ik al eens bij je gezien, gefeliciteerd.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha, jij hebt er weer eentje gemaakt, wat een leuke! Zo eentje mag er in je eigen collectie (en de mijne) ook niet ontbreken. ik moet nog ergens een beschrijving hebben van zo'n speldending. Wat veel verschillende soorten speldenkussnetjes en naaldenboekjes zijn er toch. Mooi gemaakt Corrie en felicitaties voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Corrie, vanmorgen eerst eens tijd ingelast om weblogs bij te lezen. Ik heb hier veel gemist zie ik wel, je uit stapje en verslag van alle bezoekjes, je prachtige map, die werd verloot, prijswinnaar veel plezier ermee.Ik vind het altijd heerlijk om je stukjes te lezen, dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor de link met instructies Corrie! Ik vind jouw borduurtje wel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ineke , van harte !
    Je hebt een leuk cadeautje gemaakt Corrie !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo'n cadeautje te krijgen op je verjaardag.
    Nog van harte Ineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ineke gefeliciteerd en het cadeautje :klein maar fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik werd vanmorgen erg verrast door Corrie en Jan, die het langs kwam brengen, het is erg mooi en past mooi bij mijn tas als hij af is. Allemaal bedankt voor jullie felicitaties.
    Ineke O.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kadootje...;-))
    De patronen van Prarie School zijn zeker heel leuk,ik heb er hier nog een paar liggen om te borduren...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke pinkeep!!! Met veel liefde gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi cadeau en lieffff.

    Handwerksters waarderen het juist om een eigen gemaakt cadeau te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liebe Corrie,

    dein hübscher, frühlingshafter Pinkeep gefällt mir sehr, was für tolle Farben du verwendet hast!

    Ich mag die Muster von Prairie Schooler sehr, kenne aber eigentlich nur die Santas.
    Kannst du mir vielleicht sagen, in welcher Vorlage dieses zu finden ist?

    Lieben Gruß
    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke speldenkussen, en heel toepasselijk met het oog op Pasen. Erg mooi gemaakt, en ze zal er vast erg blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Corrie,

    Wat heb je een leuk kadootje gemaakt.Ik heb even op de site gekeken hoe het gemaakt wordt, wat een goede beschrijving.
    Fijne dag met de vriendelijke groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een beauty van een pinkeep!! Mooi cadeautje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke speldenhouder.
    *
    Enne ..... volgende week is er zeker taart hè :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat een snoetje Corrie, wat zal je jarige vriendin daar blij mee zijn.
    en Ineke nog van harte gefeliciteerd.
    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief ding zeg... enig. Nog gefeliciteerd Ineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Corrie wat een liefe reacties allemaal he,ook van mijn visite zij vonden hem ook erg mooi ,werd het echt een lente dag met konijntjes,blauwe druifjes en hyacinten .liefs InekeO

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou en of dat schattige konijntjes zijn! Wat een lief CADEAU, ja want als je iets zelfgemaakts krijgt en je realiseert je hoeveel tijd en liefde daarin is gestopt, dan wordt het iets heel speciaals en groots, hoor ... Dat kan niet anders.

    Fijne dag morgen (het is al laat) en liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het een schatje!
    De eend en het schaap zijn ook al zo lief!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou Corrie ik vind het een heel leuk en mooi kadootje als ik het zou krijgen , als je zo iets ontvangt, dan geeft het een goed gevoel dat het voor jou gemaakt is , groetjes cobie R

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een pinkeep is natuurlijk al bekend maar zo helemaal vol geborduurd is weer een leuk idee om het net iets anders te maken. En konijntjes zijn natuurlijk altijd lief. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jammer dat ik momenteel niet aan het borduren toekom, anders ging ik je voorbeeld volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Corrie lieve konijntjes zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @INEKE O heeft jullie al bedankt voor de felicitatie en nu wil ik jullie ook nog graag bedanken voor alle leuke en gezellige reacties en complimenten.
    GABRIËLE, ich habe Dir ein mail geschickt, hast Du die schon empfangen?
    FLEUR, jazeker is er volgende week taart! Wat goed onthouden! Pssst ... deze week ook al een heel kleintje ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schatje en wat bijzonder. Zal ze heel blij mee zijn, weet ik zeker. Lieve groet Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Corrie,

    Wat een ontzettend leuk speldenkussentje heb je gemaakt.
    Daar zal je handwerkvriending vast wel heel blij mee zijn.
    Bedankt voor je reactie op mijn gehaakte kip.

    Groetjes Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @FLEUR, ANJE en ELS, dankjulliewel voor jullie reacties en FLEUR ... je bent helemaal niets vergeten, maar Joris en Carolien zijn vandaag 41 jaar getrouwd, dus aten ze een taartje ;- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Corrie, nog Van Harte Gefeliciteerd ........ .
    Die andere dag :-), dat wist ik nog wel ...... .
    Nadat ik je berichtje hier las ...... schreef ik een nieuw C&J verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi geworden, en het patroontje is erg lief. Bedankt voor de link naar de tutorial, ik wil er ook nog steeds eentje gaan maken en een duidelijke uitleg is dan nooit weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @FLEUR en JANET, bedankt allebei voor jullie reactie en ik heb je verhaaltje toen meteen gelzen Fleur en ervan genoten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...