donderdag 19 maart 2009

Kijk nou toch eens!



Dankjewel Mathilda 
Dankjewel Marion 
Dankjewel Katrien 

Ik meen het oprecht en ben echt dankbaar dat jullie alledrie aan me hebben gedacht met deze mooie award en ik vind het een mooi compliment om deze Award te krijgen. Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar in de rechterkolom heb ik ook de buitenlandse weblogs toegevoegd die ik regelmatig bezoek en de lijst met Nederlandstalige weblogs wordt ook steeds langer. Jullie begrijpen dan hopelijk ook dat het me onmogelijk is om voor elk van deze drie mooie awards 8 andere bloggers aan te wijzen die deze award ook verdienen. Onze weblogs bestaan per definitie door de creativiteit van de blogger vind ik, dus ieder mag hem zich toeëigenen en ik sta daar achter.
 



Dat brengt me meteen ook bij het volgende: de codes die we op sommige weblogs dienen in te vullen als we een reactie willen plaatsen hebben zeker een functie maar in de twee jaar dat ik blog en zeker in de tijd dat ik de codes niet meer verplicht stelde bij het plaatsen van een reactie heb ik slechts een heel enkele keer een robot-reactie gehad en heb die heel gemakkelijk kunnen verwijderen.  Het invullen van de codes is voor sommigen niet veel werk, maar omdat ik zoveel weblogs bezoek wordt het voor mij echt een kwestie van extra tijd om ze in te vullen tijdens mijn toch al langer wordende rondes en nu is mijn héél vriendelijke verzoek dan ook of jullie eens willen overwegen die "CAPTCHA"-code niet meer verplicht te stellen. Zo niet begrijp ik dat natuurlijk en respecteer ik dat ook. Voor degenen die willen weten hoe dat veranderd kan worden: log in > ga naar weblogs > configureren > niet geautenticeerde reageerders > altijd CAPTCHA vereisen > verwijder het vinkje dat daarvoor staat door erop te klikken > scroll naar onderaan de pagina > wijzigingen opslaan en klaar! Ik denk dat niet alleen ik maar ook anderen daar blij mee zullen zijn. Bij voorbaat mijn dank! Nog een heel fijne blogavond ;- )

27 opmerkingen:

  1. Dag Corrie,

    Dat is even wat, drie keer een Award.Toch waardering voor je blog en werk.Gefeliciteerd hoor!!!

    Met de vriendelijke groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ja irritant he als je ze dan ook nog ns verkeerd leest en nog ns in moet tikken ;))))))))ik word er ook gek van....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai 3 awards dit heb je zeker verdiend en de mijne is je van harte gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eerst en vooral gefeliciteerd met je awards!
    ik heb geen code op mij blog en krijg ook zo goed als geen spam ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha ja dat begrijp ik van jou.. Is ook heel lastig !!

    Ik word er ook ... van. Ik kan alles niet meer bij houden iedere dag hoor..

    Dan hou ik geen tijd meer over.. Zeker als je drie keer weer opnieuw moet beginnen met je web-log. Alles weg word ik ook... van. Gr José Druk druk druk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat voor je award x 3, Corrie!
    En dank je wel voor je vraag over die code. Ik blog net geen 3 jaartjes zonder die code en heb nog nooit wat van spam gehad. Aub uitvinken dames. Moest je onverhoopt toch spam-last krijgen dan kan je het altijd weer instellen toch?
    Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij deze sluit ik me helemaal aan be je "award uitdelen" en de lettertjes ; erg goed log !
    Alvast een fijn weekeinde !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Corrie,

    herzlichen Glückwunsch zum Award, du hast ihn zu Recht bekommen

    und ganz liebe Frühlingsgrüße
    an dich

    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je award en hij is verdient!

    Ik vind de codes ook een beetje irri, vooral als je hem net even niet goed tikt en dan weer opnieuw moet beginnen, ik heb in een half jaar 2 keer een robot gehad en die zijn zo te verwijderen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je awards! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je awards, zeer zeker oprecht verdient. Zelf heb ik geen moeite met de code's een kleine moeite. Bedankt voor je lieve reactie, en complimentjes..voeg je linkje ook even bij de mijne toe.
    Een heel fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je awards, je hebt ze verdiend ( en ik heb je tip meteen opgevolgd, bedankt voor de uitleg;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst gefeliciteerd,
    Bedankt voor je uitleg en ik ga een poging doen, bij mij zal het wel weer allemaal in het engels staan maar ik doe mijn best en je hebt helemaal gelijk. Groetjes ELZa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Corrie,
    gefeliciteerd met je Awards, dik verdiend!
    Ik heb inmiddels de code verwijderd, voelde me wel een beetje aangesproken...
    Na Configureren moet je overigens Feedback kiezen en daaronder staat dan de geautenticeerde reageerder...wat een woord!
    Corrie geniet van deze mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Corrie, proficiat met je Awards.
    Ik had je buitenlandse linkjes al ontdekt en af en toe bezoek ik er één.
    De lettercode heb ik al eens willen verwijderen maar toen zag ik bij jou en Berthi van die vreemde reacties, dat ik het toch maar zo heb gelaten. Ik heb begrepen dat men zo probeert hoger op de zoekmachine van Google te komen door op veel bezochte web-logs een link te plaatsen die je dan aanklikt.
    Ik kan het natuurlijk even aanzien hoe het gaat als ik de lettercode verwijder.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Dankjewel voor jullie felicitaties met de awards en jullie reacties daarop zijn ook alweer een compliment, ik ga nog naast mijn schoenen lopen ;- ))).
    MIENKE, ik hoop dat je je echt niet akelig voelt dat ik dit heb geschreven, maar het heeft echt alleen maar te maken met die enorme lijst weblogs die ik zo graag in zo kort mogelijk tijd wil blijven bezoeken, het is natuurlijk niets persoonlijks en dankjewel voor je aanvulling/verbetering waardoor ik me beslist niet aangesproken voel ha,ha,ha,!
    WILLY, degenen die op deze manier hoger op de lijst willen komen zullen met deze flauwe truc nooit die echte voldoening voelen die wij ervaren bij iedere welgemeende reactie die we steeds zo rijkelijk mogen genieten.
    TErnslotte ben ik heel erg blij met jullie reactie om te proberen zonder code te leven, echt heel erg aardig! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nee, lieve Corrie, natuurlijk vat ik het niet persoonlijk op en voel ik me ook niet akelig! Je had je ergernis bij mij al in een reactie verwoord eergisteren en toen kwam ik het vanmorgen hier weer tegen, snap je?
    Dus nogmaals: lekker genieten van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Corrie,gefeliciteerd met de Awards!Ik ben het trouwens helemaal met je eens,ik ga die codes ook verwijderen...krijg er soms een sik van...;-))
    Een hele fijne LENTE!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!! Leuk dat je ze hebt mogen ontvangen. En ja met de code ben ik het helemaal eens.... Ik heb ook wel eens een berichtje die ik liever niet zie maar dat is zeer zelden.... En inderdaad is het zoveel lekkerder zonder de code intypen....

    Ach zal ik dan misschien ook veel weblogs lezen??? HEERLIJK!!!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Corrie, je bent geweldig!
    Ook bij de klosjesronde is die code zo'n ellende!
    :o(
    Ik ga effe een verwijzing bij mij naar dit logje zetten, misschien zijn straks alle codes de wereld uit!
    YESSSSSSSSSSSS!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 3dubbel x Proficiat !!!

    (krijg idd altijd een beetje schrik als ik ze zie ;-)

    Van de codes, helemaal mee eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En als er een keer een vervelende griezel reageert, dan is daar weer de spamlijst voor, zodat hij voor 'n volgende keer geblokkeerd wordt!
    ;o)

    En,.... dat was ik helemaal vergeten, een driewerf proficiat!
    ;o)))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @OH,OH,OH, wat heerlijk! Er zijn gelukkig heel wat medestanders wat de codes betreft.
    Ook ik heb heel af en toe een griezel als spam moeten verwijderen, maar dat is maar een heel kleine moeite.
    Dankjewel voor jullie felicitaties MARIAN'NE EN INGRID en ook MARIANNE D en WILMA!!
    MIENKE, ksnapput ;- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zal eens kijken hoe mijn codes ingesteld staan Corrie. Ik heb zelf altijd moeite met de codes en moet ze vaak meerdere keren intypen voor ze correct zijn. Een andere tijdrovende bezigheid is dat ik tegenwoordig naam, emailadres en weblogadres telkens opnieuw in moet typen bij weblog blogs terwijl ik dat vroeger niet hoefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @KIENY, dat vind ik fijn en heb je dat bij mij ook dat je al je gegevens weer opnieuw moet intypen? Dan hoor ik dat graag en ga eens zien hoe ik dat kan veranderen. Ik moet dat soms ook doen bij anderen, jammer van de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja die codes zijn een RAMP! Heel goede oproep!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met zoveel awards Corrie!

    En fijn dat je het weer eens onder de aandacht brengt met die codes :-)
    Ik heb de codes niet ingesteld en maar 1 keer vanaf februari 2004 één keer last gehad van 24 dezelfde berichten onder elkaar die gelukkig snel te verwijderen waren.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...