vrijdag 27 maart 2009

In de val getrapt!


 Het is zover! Ook ik ben in de val getrapt! Gisteren móest ik gewoon met dit nieuwe borduurwerkje beginnen, het schreeuwde me doof met: "Borduur mij!" Ik ben er helemaal verliefd op en wilde dit even vertellen zo vlak voor het weekend. Maar die val dan hè waar ik ingetrapt ben, nou die heeft te maken met dit allemaal en ik besef dat ik me moet schamen ...


UFÓÓÓÓÓS ! 
 't Is vreselijk, ze drukken als lood op mijn geweten, maar toch ga ik nu lekker een pot thee zetten en verder met dat o zo lieve mandje en ik wens jullie een heel fijn en zonnig weekend toe in de wetenschap dat ik nu toch echt bij de club hoor ;- ), met genoegen overigens!


38 opmerkingen:

  1. o heerlijk al die uffo's, het gaat niet om het eind resultaat maar om het plezier van het maken! genietse van je mandje, hij ziet er enig uit! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet het eigenlijk zo zien, U.F.O.s zijn niet gemaakt om alleen te zijn. Ze hebben graag veel vriendjes om zich heen, ze begrijpen elkaar ook allemaal heel goed. Hoe meer U.F.O.s hoe meer vreugd'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Hááááá, dit zijn de goede reacties, dankjewel JACQUELINE en MARIE-ANTOINETTE!
    Ik ga morgen weer een ander werkje erbij nemen ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me je mandjesliefde goed voorstellen. Als één van de andere werkjes weer opnieuw naar je gaat lonken, ben je alvast een stukje op streek!
    Veel plezier en lieve groet Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet UFO's niet als last, maar als lust zien. Zoveel leuks om naar te kijken en eventueel uit te kiezen.
    Dat geborduurde meisje links op de foto schreeuw nu weer naar mij. Wat is dat een leuk borduurwerk.
    Geniet van je nieuwe werkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
    Das goed voor je rikketik en het komt vanzelf wel af.
    ( Dit probeer ik mezelf voor te houden, en langzamerhand gaat het ..... soms lukken )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken dat heel goed, die nieuwe projecten die naar je roepen om je UFO's in de steek te laten ;-) Maar het is altijd heerlijk om aan een nieuw werkje te beginnen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geeft niks hoor ! Als je toch duidelijk hoort roepen ....???
    Ik zag hier naast het bewuste boek ! Ik ben er mee gestopt ... ! Hahaha, net zoiets maar andersom !
    Groetjes , Rini.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ufo's betekende dat niet; uitgestelde feestelijke objecten?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het wordt hoog tijd voor een anti-beweging! een anti-moeten-beweging .... handwerken op zich is gewoon leuk. of het nu afraakt of niet is eigenlijk bijzaak ...
    (of bestaat er een handwerkpolitie die komt controleren of de dingen wel afraken?)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook ik heb hier een werkje liggen dat maar niet af komt...ik heb er gewoon even geen zin in. die tijd komt vast wel weer, en anders maar niet. het is inderdaad geen heilig moeten; handwerken zelf is al prettig genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom in de Ufo-club Corrie! ;-)
    Goe weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. AAA wat errug !!!!

    En AAAA wát HEERLIJK !!!

    Rara .....

    (beetje uitgelachen)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat borduurwerkje is ook wel erg lief. Ik heb ook UFO's. Je hebt ze vandaag gezien op m'n logje. Ze liggen er al twintig jaar.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wie heeft er nu geen UFO's, ik heb er ook aardig wat.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Foei, Corrie, scháám je! Zomaar iets nieuws beginnen, terwijl je vorige werkje nog niet af is! Héhé, dat is gezegd. Ik lees zo graag over mensen met UFO's, ik ben zelf ook erg bekend met dat fenomeen, kom dingen tegen van meer dan 20 jaar geleden. Enkele zal ik misschien afmaken, andere niet. Gewoon genieten van de dingen waar ja een werkt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk dan ben ik het niet alleen,maar wat liggen daar en prachtige borduurwerken ze zijn wel af geborduurd. Alleen nog wat van maken, ligt daar bovenop je naaldenmapje een lieverd prachtige kleurtjes. Zodra het mooi weer word is hij klaar.

    Als je niet fit bent dan gebeurt dit, geen probleem je zou eens bij mij moeten kijken. Is dit niks bij dus troost je.

    Fijn weekend Corrie geniet van de rust!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Borduren is voor het leuk en niet om je voor te schamen, en die UFO's, die horen er gewoon bij, dat hebben we allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och Corrie UFO's wie heeft ze niet ?????

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk om eens af te wisselen, dan weer een UFO en dan weer een nieuwe dat houdt een mens scherp.
    Veel borduurplezier,ik ga ook lekker met een nieuwe beginnen en heb ook nog wat liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Uiteraard Fijn Oftewel Super :-) om UFO'S te hebben.
    Dan ben je een "rijk" mens, ja toch.
    En het is heerlijk om dan eens hier en dan eens daar mee bezig te zijn.
    Handwerken is leuk om te doen, en geeft je "rust".

    En wat laat je weer veel moois zien.
    Zit er nog wat in je theepot, want dan klim ik al die trappen weer op.
    Kan ik ook direct je nieuwste borduurwerk even zien.
    Tot zo dan :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Corrie!! J emoet je gewoon een rijk mens voelen met zoveel.

    Volgens mij moet je ze gewoon WIP's gaan noemen!! Klinkt veel leuker...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Inderdaad sluit ik mij aan hier in deze gezellige rij....lekker doen waar je ZELF zin in hebt hoor!maarre....er dan wel intens van genieten en geen ' schuldgevoel"kweken!LOL!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OH,allemaal zo'n mooie borduurwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @HA,HA,HA, het is wel duidelijk dat ik écht tot de UFO-club behoor en volgens WILMA kan ik ze beter WIP'S noemen, dat doe ik dan vanaf nu ook!
    Dankjewel allemaal voor jullie reacties, ik heb ze allemaal omarmd en ter harte genomen *Ü*
    FLEUR, de thee is inmiddels lauw, maar ik zet gezellig een potje nieuwe en dan kun je het nieuwe borduurtje komen bewonderen, psssst, dat is sinds 20 minuten ook een bijna Affo, het geborduurde is alweer klaar ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben het met Wilma eens hoor Corrie. Het is gewoon leuk om af en toe weer eens in je ufo's te duiken en er eentje uit te pikken. Ik had er vandaag ook eentje onder handen.
    Geniet maar fijn van je weekend en al het moois om je heen.
    Liefs, Chris.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer zo'n mooi borduurwerkje...
    en de UFO's vliegen heus niet weg. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kind, lekker van genieten hoor!!!!
    Laat die Ufo's lekker voor wat ze zijn zonder berouw! ;)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is altijd leuk om weer iets nieuws te beginnen Corrie!
    Dat weet ik als geen ander...;-))
    Maar zo nu en dan is het óók heel leuk om zo'n UFO tot een AFFO te maken..dat geeft je dan ook weer een heerlijk gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattig valletje om in te trappen Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. niks ufo's je maakt prachtige dingen ,vooral die rode lapjes ,wat een snoepies en houdt van nog meer moois ,waar je gelijktijdig plezier aan beleeft....

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Niet teveel naar je geweten luisteren, dat is nergens goed voor :) Gewoon doen wat je hart je ingeeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze UFOOTJES zien er heel leuk uit, hoor! Volgens mij is het helemaal niet erg ... (waar komt toch dat stemmetje vandaan dat we het anders moeten doen? Zonde!)

    Fijne zondag en lieve groet, Carolien

    P.S. Nog hartelijk gefeliciteerd met je trouwdag. Ik loop hopeloos achter met alles, vandaar deze verlate felicitatie, ahum!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zijn UFO's??? Het klinkt als iets wat ik graag wil hebben... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @CHRIS, je hebt gelijk samen met alle anderen, ben er helemaal achter dat het heerlijk is om UFO's te hebben.
    MIENKE, en je gelooft er ook niet in denk ik ;- ) net zomin als ik.
    REIN, deze blijven inderdaad gekleefd aan mijn dozen en kastjes.
    WILLEKE, zal ik doen!
    MARIANNE D dat klinkt het beste, helemaal in balans.
    ANS en het doet geen pijn om daarin te trappen
    ANONIEM, dankjewel en de rode lapjes zijn inmiddels verwerkt.
    JANET, dat zal ik doen, is het beste en fijnste
    CAROLIEN, dankjewel voor je felicitatie en het woord "zonde" zet me toch weer aan het denken, wel met een brede smile overigens, de betekenis van het woord zonde is toch "het doel missen!" en het doel was om heerlijk te kunnen borduren, dus geen doel gemist ;- )) Zitten sippen over UFO's da's pas zonde in de ware betekenis van het woord.
    ILSE, hallo!!! Was je daar weer en ja UFO's zijn heerlijk, het zijn dingen waar je er veel van moet hebben want dan heb je erg veel genoten van je quiltwerk, borduuwerk, breiwerk, haakwerk waarmee je ooit begon en nu nog ligt te wachten om afgemaakt te worden UnFinishedObjects dus (^_^)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zeg Corrie, heb je al bij HzG gekeken. De wedstrijd deze keer is een Huswif.
    Als je nou Sarah Tobias afmaakt kan ik er op gaan stemmen.
    (*_*)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @INE, wat lief van je!!! Ik ga hem morgen kopen en ook snel op de site kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...