vrijdag 6 maart 2009

Giveaway / Cadeau!


Dit is een handwerkmap en eigenlijk had het borduurwerkje een heel andere bestemming. Ik had het borduursel gemaakt voor mijn ranse naaikist waarvan de bovenste deksels lelijk zijn, maar het stond er helemaal niet mooi op. Dus begon ik met twee andere borduurwerkjes, die zijn bijna klaar en staan er volgens mij veel mooier op. Voor dit werkje bedacht ik toen een handwerkmap zoals ik er ooit al een voor mezelf maakte zoals je eerder al kon zien.




Pinokkio staat ernaar te kijken en geeft nu uitleg over de inhoud van deze werkmap: "Er hangt een schaarhangertje buitenboord en net als op het borduurwerk aan de voorkant zijn er een aantal van favoriete knoopjes bevestigd. Het stofje had Corrie nog liggen van haar eigen map en is nog steeds een van haar meest favoriete motiefjes, ze kocht het bij de outlet van Room Seven in Alkmaar.




Aan de andere kant van het schaarhangertje zit een heel klein speldenkussentje. Het lijkt een overbodig gevalletje, maar Corrie gebruikt het zelf bijzonder vaak, gewoon een heel handig dingetje bij de rest van deze handwerkmap. Nu neem ik jullie mee naar de binnenkant ...




Kijk eens wat een vrolijke boel, een rood vilten hart waar de punt van een handwerkschaartje in past zodat niemand zich eraan kan bezeren en het schaartje wordt met een blauw bandje vastgeknoopt zodat je het niet kunt verliezen. In het gezellige zakje links kun je al je borduurgarentjes en bijvoorbeeld een rolmaatje opbergen en Corrie heeft er ook altijd een vijltje inzitten om haar nagels te vijlen als ze tijdens het borduren een haaltje aan een van haar nagels heeft ook erg handig! Ik laat je nu een fotootje zien van het naaldenboekje waar ik mijn hand tegenaan hou.



Wat een lief babietje hè! Het kan zijn dat er bij ontvangst een ander plaatje in zit, maar dat is nog niet zeker. Hé wat hoor ik nu allemaal door elkaar praten!!! Ja, ho, stil even, als ik zeg bij ontvangst bedoel ik dus ook dat iemand dit cadeau zal ontvangen en Corrie weet zelf ook nog niet wie dat is. Jullie mogen ernaar gaan raden net als zijzelf.




Als je dit echt een mooie en handige handwerkmap vindt laat dan tot en met zondagavond 8 maart a.s. een reactie met je naam achter bij dit logje en dan wordt op woensdagavond 11 maart de winnaar bekend gemaakt. Dus ook alle stille lezers mogen meedoen. De map wordt zonder inhoud verzonden, dus geen schaartje e.d. maar wel met naaldenmapje en schaarhangertje. Waarom Corrie dit doet? Haar weblog bestaat deze week 2 jaar en bovendien wil ze hiermee heel graag haar dankbaarheid voor jullie nooit aflatende belangstelling en interesse tonen. Liefs van Corrie en mij, is getekend Pinokkio en nééééé hoor, mijn neus is nog niet echt klein maar ik heb dit echt niet gejokt!!!

65 opmerkingen:

  1. Corrie dit is een hele mooie map hoor,en lijkt me praktisch ook.En jij geeft dit zomaar weg ?Proficiat met je 2 jaar bloggen,ik geniet steeds van je verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie map, Corrie! Gefeliciteerd met je 'blogverjaardag', het is elke keer weer leuk om je stukjes te zien en te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dodó-map letter weggevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie toch, zo'n schitterende map hou je toch zeker zelf!!
    Je dod-map is heel grappig, maar dit is een echte merklap-map!!
    (Ja ik ben verslaafd aan merklappen- weet ik!)
    Maar dat laat onverlet dat ik je dus eerst moet feliciteren met je blogverjaardag. Bij Saskia had ik de teller in de gaten maar die zie ik hier niet.
    Het is altijd heel gezellig en inspirerend om bij jou te komen lezen. Dank daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrie wat een pracht van een map, tegen mij zeg je altijd dat geef je toch niet weg????
    Zou je dat nu wel doen en hem niet lekker zelf houden.
    Gefeliciteerd met alweer 2 jaar bloggen .
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de eerste plaats natuurlijk van harte proficiat met je 2-jarig blog! En je gaat iemand wel heel erg blij maken met een echte "Corrie", ik vind het een groot(s) cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Corrie,

    IK BEN ÉÉN VAN DE STILLE LEZERS.
    IK GENIET IEDERE KEER WEER VAN JE LEUKE VERHALEN, EN DE WERKJES DIE JE LAAT ZIEN, OOK DE MAP IS ERG MOOI.

    GROETJES JANIE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk ben ik het met alle reacties en opmerkingen roerend eens !
    Blijf rustig zo doorgaan !We "volgen"je graag .....
    Gr. Rini.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtige handwerkmap en die krijgt één van ons cadeau?
    Wat zal diegene daar blij mee zijn.
    Corrie van harte gefeliciteerd met je tweejarig web-log.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al 2 jaar geniet ik dus van je mooie blog en warme verhalen en ik kon het niet laten om ondanks mijn snotneus toch een berichtje achter te laten en zo kans te maken op deze geweldig mooie map.
    Van harte gefeliciteerd en nog heel lang doorgaan hoor!
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie map. En wat een groot gebaar omdat aan iemand cadeau te geven. De map is ook top afgewerkt met die leuke details. Ik word er wel hebberig van moet ik je zeggen.
    Proficiat met 2 jaar bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat leuk ; natuurlijk doe ik met de verloting mee !
    Van harte met je 2 log jaren en dat er nog maar vele mogen volgen !
    Goed weekeinde , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Corrie, Gratulation zum 2. Bloggerjahr, das ist eine wunderbare *Kiste*
    Grüße Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je twee jaar bloggen! ik lees hier graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb al een prachtig spreukenboekje van je, met je lieve handschrift, en er dwarrelt hier een prachtige rode vlinder die me aan je doet denken, dus ik schrijf je niet om de map. Waarom ik wel schrijf:

    Je bent zo'n prachtig lief mens. Met zoveel liefde in je hart. Ik kan breeeeeeed glimlachen als je schrijft over de Kringloopwinkel waar je de prachtigste dingen vandaan haalt en als je dan thuiskomt eigenlijk niet wat je ermee moet. Ik kan stil luisteren naar herinneringen die je ophaalt aan vroeger. Ik kan genieten als je schrijft dat je in je huispak zit met 2 paar sokken aan en dan in je eierdooier zit te bedure. Ik kan bewonderend lezen als je schrijft over je vriendin die over is gegaan, en als ik aan de tas denk die je met haar in gedachten hebt gemaakt, dan raak je me.
    Je biedt velen een momentje 'thuis', die hier komen lezen. En je liefde voor God is zó oprecht.

    Nee, ik schrijf niet om de meer dan prachtige map te bemachtigen. Je boekje en vlinder, en je lieve mails, volstaan. Ik schrijf om je te bedanken voor al wat je mensen biedt, terwijl je gezondheid soms fragile is. Terwijl je, net als iedereen, je zorgen hebt. Altijd een opbeurend en aanmoedigend woord voor een ander.

    Daarom schrijf ik hier.
    Een grote tjoem tjeplok!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige map, weer een Corrie kunstwerk.

    Hoeveel meter stof heb je nog, het is zo mooi !!
    Daar wil je altijd wat van maken.
    Ik val voor het speldenkussentje. Hihi heb wat met speldenkussentjes :-)

    2 jaar alweer, al lijkt het veel langer.
    Ik heb het van je eerste stapje af kunnen meemaken en heerlijk al die tijd mee kunnen genieten.
    En jou leren kennen als een waardevol lief mesch .

    Eeehm, ik ding niet mee want zoiets is veel te mooi voor mij.
    Dat zou jammer zijn, laat een ander het koesteren.

    Slaap lekker of surf je nog rond, ik ga nog even rondkijken :-)
    Anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Corrie, proficiat met je blog-verjaardag!
    En Pinokkio, je hebt geen woord te veel gezegd. Corrie's werkmap met borduurwerk is subliem!
    Ik zet me vol verwachting achteraan in 't rijtje van de liefhebbers!
    Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik ben een van je stille lezers. Hij is prachtig!
    Natuurlijk ook gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum. Op naar de volgende 2 jaar!

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte Corrie met je weblog en wat een schitterend cadeau ga je weggeven.
    Ook ik geniet van jou dagelijkse blogjes en ik hoop dat nog lang te mogen meegenieten.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha die Pinokkio! Wat een voorrecht dat je zomaar aan ons die prachtige map mag laten zien en ook nog alles uitleggen. Trouwens, wat een voorrecht dat je altijd met je neus(je) boven op Corries borduurwerk mag zitten. Dat doe je toch wel hè? Ha, maar je bent niet de enige met dat voorrecht. Terwijl ik hier aan mijn tafel zit, zie ik op mijn sidetable een prachtige doos staan met geborduurde bovenkant. Ken je hem nog? Natuurlijk! Mijn Siggydoos, met Corries hulp gemaakt en natuurlijk door haar geborduurd. Doe maar de hartelijke groeten aan dat vreselijke lieve mens en dat je nog maar heel lang van haar en van haar logjes mag genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Corrie, van harte gefeliciteerd met "je" tweede verjaardag. Wij boffen met jou om de redenen die Dijn zo mooi heeft beschreven en jij boft met Pinokkio. Wie heeft al zo'n hulp die de zaken zo goed waarneemt?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat laat je ons weer iets moois zien Corrie....en je verhalen erbij dat is GENIETEN. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor Corrie,
    Hiep,hiep, hoera in web-logland
    voor de creatieve Corrie, wiens hand
    al TWEE jaar lang is aan het schrijven
    en dat,vind ik, moet wel zo blijven.
    Heel gevat en telkens weer
    verrast ze ons met verhalen keer op keer.
    Haar creativiteit is haar geborduur
    daar steekt ze in menig uur.
    Zoals nu met die mooie map
    ontzettend gezellig en reuze knap.
    Gemaakt door en voor een creatieve tante
    die aanpakken kan en weet van wante.
    Heel doordacht en doelbewust
    kan de map worden uitgerust.
    En die geinige Pinokkio, met zijn lange neus
    helpt Corrie met het maken van de keus.
    om deze handwerkmap aan iemand te geven
    beslist een geschenk voor een handwerkend leven.
    Corrie, ik wens jou veel plezier
    met het verzorgen van je web-log hier.
    Ontvang van Annemieke een opstekende hand
    dan zien we elkaar weer in WEB-LOG LAND!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook namens mij proficiat.Als het maar even kan lees ik jouw web-log. De letterlap voor op de map vind ik zeer mooi. Zo zie je maar weer eenvoud kan zeer mooi zijn. Ding graag mee voor de map

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een stille groet van een stille lezer....Ik wens je een lang en mooi handwerk-leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Lieve Corrie VAN HARTE GEFELICITEERD,ik zit hier heel ontroerd bij jou te lezen. Wat is dit weer een mooi log, en ja zoals gewoonlijk weer prachtige foto's. Ik ben het helemaal met Dijn eens. Wat zij weer mooi weet te verwoorden.
    En Annemieke op rijm, ook ik doe niet mee met deze verloting. Ik vind hem veel te mooi voor bij mij. Tussen mijn frutsels vol gepropt. Hij heeft een goed thuis verdient die hij waard is.

    Ook ik zag bij mij dat ik al twee jaar een log heb, en deze oen heeft dit zomaar voorbij laten gaan geen erg in gehad. Zo vergeet ik dingen.

    Lieve schat ik spreek je snel weer!! Een fijn weekend en een hele dikke knuffel van mij!!

    Het is hier altijd zo genieten bij jou !!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Corrie van harte met je 2jarig bestaan alweer.Ik geniet van je logje en soms aap ik je na,haha!Ik schrijf dit om dat ik het meen, en ik doe dit niet voor dat mapje maar wil je gewoon bedanken voor deze gezellige leerzame jaren.
    Groetjes Ria H.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Johanna Zweden7 maart 2009 om 14:01

    Wat een leuk verhaal Corrie heb er van genoten.en wat een mooie map en borduurwerk.
    Ook van Harte gefeliciteerd met het 2 jarige bestaan van je site, ik denk dat er vele van ons er steun aan hebben, met al het moois dat je laat zien.
    Groetjes Joke en een heel fijn weekeinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Corrie,ik ben een van je stille lezers maar moest hier toch echt wel op reageren.Gefeliciteerd met je blog verjaardag ,ik lees je blogjes met veel plezier.En wat een prachtige map heb je gemaakt .
    nou nog veel blog inspiratie gewenst groetjes Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hartelijke tweejarigeblogfelicitatie Corrie. Wat een gezellige viering heb je verzonnen, maar lieve meis een ieder die je blogjes leest voelt zich al zo verwend door je warme vertelkunst. Dank je wel voor al je waardevolle, liefdevolle en gezellige blogjes,
    Lieve handwerkgroet Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook ik meld mij aan: een stille lezer die al heel lang meeleest. Proficiat met het 2-jarig blogleum!

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook ik ben een stille lezer. Geniet elke keer weer van je gezellige blog. Gefeliciteerd met je 2- jarig jubileum. Ik doe graag mee met de verloting.

    Groetjes
    Pietsje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. corrie, ik weet werkelijk niet wat zeggen. ik vind je handwerkmapje toch zo leuk! maar ik geniet al genoeg van het kijken - ik doe niet mee aan de verloting.
    Enne: meer dan van harte gefeliciteerd met je 2-jaar-blog! ik hoop dat je ons nog lang zal verblijden met je wijze woorden en je mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Corrie,

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag!!! Ik geniet altijd erg van je blog en al helemaal van je lieve berichtjes op míjn blog. Veel dank voor die vriendschap!
    Je supergrote cadeau is heel erg mooi en vrolijk, maar veel te gek hoor! Ik ben het afgelopen jaar al door deze en gene erg verwend, dus reken mij maar niet bij de kanshebbers ... ik wilde je gewoon even feliciteren, dat is alles! :)

    Een heel fijn weekend gewenst en veel lieve groeten terug,

    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Kind, wat heb je dat toch weer met veel aandacht en liefde gemaakt. Dat zie je zo!
    Dus jij hebt je blogje alweer 2 jaar. Tja de tijd gaat toch snel he? Ik moet daarvoor nog even wachten to 7 juli.
    In ieder geval van harte gefeliciteerd hoor!!!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Corrie,
    Van harte gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van je web-log. Een web-log met veel afwisseling, waar je ook vaak andere mensen aan het woord laat. Een echt Corrie-web-log: altijd zorgvuldig formulerend en met liefde in elkaar gezet, net als de vele prachtige werken en werkjes uit jouw hand.
    Ik stel voor dat een zeer trouwe bezoeker deze map krijgt. Ik meld me dan ook zeer beslist niet aan.
    Corrie, nog vele jaren hoop ik van je logjes te genieten. Ik wil heel graag dat je dit mailtje even als niet verzonden wilt beschouwen, hihi!
    Lieve groet van Mienke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige map Corrie, en hoewel ik geen trouwe commentaar gever ben, ben ik wel een trouw bezoeker van jouw blog, waar ik altijd met veel plezier lees. Ik hoop dus ook dat je nog veel langer dan deze 2 jaar zal bloggen, gefeliciteerd met je 2e blogverjaardag!

    groetjes, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Corrie,Hier is nog een stille lezer en vooral genieter van je prachtige weblog.Heel hartelijk bedankt voor alle mooie verhalen en foto's.Heel veel succes nog, hopelijk volgen er nog vele.
    Hartelijke groeten van Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. marlies curfs1@hetnet.nl8 maart 2009 om 08:49

    Lieve Corrie

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag.Het is altijd weer genieten en veel dank voor alles,je map is prachtig
    marlies curfs

    BeantwoordenVerwijderen
  40. O wat zou dat een feestje zijn als ik zo'n prachtige map zou mogen winnen, als stille lezer ben ik vaak zeer ontroerd door je zieleroerselen. Groet, Simone.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ohhh wat een prachtige map...en zo veel extra's erin ...wat is hier goed over nagedacht.....
    jeetje en dat ga je weg geven???/wel erg lief van je ...nou je bent een enorme boffert als je deze wint ;0))))))
    fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een goed idee om een map zo mooi te versieren. Heb met mijn neus op het scherm nog even goed naar het stofje gekeken, zo leuk!!!! Moet toch nodig eens naar Alkmaar!
    Corrie, gefeliciteerd, 2 jaar vol interessante, lieve en leuke logjes, het is altijd genieten bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd corrie!!!en wat mooi deze foto ook,heerlijk allemaal in die rode kleur nuances!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Voor vandaag nog maar even snel naar Corrie, gefeliciteerd met alweer 2 jaar genieten.
    Groeten Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Corrie,
    Van harte gefeliciteerd met je 2 jarig weblog jubileum, en ga vooral door! Ik geniet steeds van je verhaaltjes, mooie foto's van je projecten. Dank zij jou ben ik met cartonnage begonnen, een prachtige manier om met karton, stof en borduren allerlei moois te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Vandaag internationale vrouwendag, een mooie dag en de zon schijnt hier. Proficiat van een stille lezer van je log.
    Vind het haast genant om mee te dingen, maar het ziet er prachtig uit dus doe ik toch maar een gokje!!
    Veel succes met je log en dank voor al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Corrie, van harte gefeliciteerd met je twee jaar bloggen. Ik kom met heel veel plezier op de web-log.
    Zou je de map niet zelf houden ? Hij ziet er zo schitterend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  48. prachtig Pinokkio, jouw map-verhaal. Met mijn neus is op dit moment ook wat aan de hand, hij is een beetje rood van het vele snuiten. "jouw" Corrie is veel trouwer in het bedenken van naaldenboekjes, mapjes en ander handig handwerkspul dan ik. Toch mag je haar vast verklappen dat er bij nuttigenfraai binnekort ook een speldenkussentje te zien is. Een enorme! Niet dat ik hier een beetje zit te jokken maar hij is echt een beetje erg groot uitgevallen. Heb ik niet gemerkt toen ik zo heel erg aan het snotteren was en toen was het al te laat :)

    Corrie, dank je wel voor twee jaar vriendschap en mooie blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd, knap hoor twee jaar bloggen, al je terugkijkt wat gaat de tijd dan snel. Wat een prachtig cadeau heb je gemaakt dat je dit zomaar weggeeft. Vind het een beauty. Ik hoop dat je nog lang door blijft bloggen en inspireren.

    Groetjes PetraM

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Aaaah Corrie van harte met twee jaar blog! Ik had deze week mijn eerste blogverjaardag. En dat vond ik zelf al zo'n prestatie. Zijn we nu een beetje verslaafd aan Blogland? Ik denk het wel.
    Wat een mooie borduurmap heb je gemaakt! En die wil je zomaar weggeven? Meid, je lijkt wel gek! Die wil iedereen wel! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dag Corrie, van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag. Ik ben een van die stille lezers die wekelijks geniet van je verhalen en je handwerken. Ik hoop dat je met veel plezier door gaat met dit blog. En wat een leuke map!
    groeten van Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  52. *P*R*O*F*I*C*I*A*T*!!!!

    :o)
    zwijmelzwijmel, wat heb je dat mooi gemaakt!

    BOIIIING
    (stort neer)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nou Pinokkio, dat heb je allemaal mooi vertelt zeg!Enne, Corrie van harte gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan van je weblog. Wat gaat de tijd toch snel he! Mooie handwerk map is dit geworden! Om dit in je bezit te hebben.......

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Nu zijn er dus twee mensen van wie ik weet dat ze heel trouwe lezers zijn en niet kunnen internetten op dit moment. Ik weet zeker dat ze hier al zouden zijn geweest om te reageren dus ik vul hier hun namen zelf in: GERRIE en HILLY. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben, ik zou het voor ieder van jullie gedaan hebben als ik wist dat jullie het zelf niet konden.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Zo kort nog maar? 2 jaar? Het is niet te geloven. Heerlijk om altijd even aan te wippen, al of niet stil. Het is vaak een oase om hier te komen, temidden van allerlei gedoe. Ik hoop dat we nog heeel lang van je mogen genieten!!! Prachtige map geworden, m'n hart gaat open!
    Verder sluit ik me geheel bij Dijn aan, zij kan het verwoorden als geen ander!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. hijg hijg puf puf
    kwam even langs en zag dat ik een deadline te halen heb...

    nee hoor, wat leuk dat je een 2-jarige verjaardag alweer hebt te vieren! ik weet niet meer precies wanneer ik bij je ben gaan meelezen, maar we hebben veel overeenkomsten en dan trekt het altijd net een beetje extra.

    van harte en hopelijk volgen er nog vele jaren met je mooie verhalen, warme observaties en hopelijk een goede gezondheid!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hilly is met vakantie, en Gerrie mis ik helaas al een hele tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Bij Berthi is te lezen dat Gerrie met computerproblemen te kampen had. Maar met haar zelf gaat het goed, gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve Corrie,veel te laat maar toch nog van harte met je Log- verjaardag!Ik was even heel druk met andere dingen,zoals BIGFOOT...
    Maar wat een prachtige map...zou je hem niet zelf houden? Het is een juweel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lieve Corrie Gefeliciteerd en bedankt voor Twee Jaar interressante en prachtige ideeen de map is zo mooi geworden!!!!!kon niet eerder kijken fijn druk weekend gehad liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ina.al.beentjes9 maart 2009 om 13:42

    Corry wat ben je toch een bijzondere vrouw zzzzzzzo creatief en vol interesse .Ongelovelijk ik geniet van jouw site en gefeliciteerd met al weer 2 jaar Goede gezondheid en ik hoop nog lang van je te mogen genieten Liefs INA AL. BEENTJES>

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Corrie van harte gefeliciteerd, ik geniet al 2 jaar van je mooie en leuke logs. Maar natuurlijk ook van je mooie handwerken.
    Deze map is ook weer á la Corrie, ik bedoel dan natuurlijk tot in de finesse mooi afgewerkt, ga nog vele jaren door zodat ik nog vaak bij je kan komen lezen en kijken.
    Lieve groetjes van Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Corrie,
    Gefeliciteerd met je 2jarig weblog.
    Je map lijkt me superhandig. Wat mooi gemaakt!
    Ik ben te laat om er kans op te maken. Maar wie hem wint, heeft straks een echte Corrie-design thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. 2 jaar alweer, Corrie ik kan me nog je eerste stapjes in web-log land herinneren zo vlak na mijn eerste stapjes. Ik geloof dat je er nooit spijt van hebt gekregen, het heeft je waarschijnlijk alleen maar rijker gemaakt. geniet er nog een poosje van dan kunnen wij meegenieten. Xx Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Was für ein tolles Geschenk Corrie und der Pinocchio - allerliebst!

    Herzliche Grüße
    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...