woensdag 4 februari 2009

Update Flowers for Sarah Needle Case 3




Het is hier een tijdje stil geweest omdat ik zoveel andere bezigheden had, maar vandaag wil ik toch heel graag even mijn Sarah Tobias borduurwerk laten zien. Het was vorige week al af en wat was dat een heerlijk werkje. iedereen die dit patroon heeft liggen raad ik aan om ermee aan de slag te gaan, het gaat heel snel en het is zo mooi om met deze kleuren te werken.Ik gebruikte garens van "Crescent Colors" en de zijden garens hebben vaak prachtige namen. 


 Voor dit werk gebruikte ik van dat merk de volgende vier kleuren: Tennessee Red Clay, Poblano Pepper, Little Brown House en Joshua Tree. Gisteren heb ik in ons dorp bij "De Dekenkist" een bijpassen stofje gevonden om er echt een mapje van te maken en bij "Finlandia" vond ik de juiste kleur vilt om in het mapje te naaien voor het bewaren van mijn borduurnaalden. Hieronder nog twee foto's van de eerder gemaakte deeltjes. Inmiddels ben ik alweer aan een ander borduurwerkje begonnen en daar hoop ik vandaag iets aan te kunnen doen. Fijne week allemaal!



 

30 opmerkingen:

  1. Goedenmorgen Corrie,

    Inderdaad wat wordt het mooi.Succes met het afwerken.
    Fijne dag en groetjes van Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal een mooi geheel worden, ik ben wel benieuwd naar de stofjes die je erbij gekocht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Corrie, en straks als alles in elkaar zit wordt het een beauty! Veel plezier met afwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren.
    Kan me voorstellen dat dit leuk werk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit mooi geworden! Mooie kleuren, en ja met prachtige namen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corrie wat mooi weer wat af,prachtige kleuren. Dit word een heel mooi naalden mapje, met vilt wat je er bij gezocht hebt genieten geblazen!!!

    Ik schiet niet op met mijn borduurwerk!!

    Komt ook wel weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren en een prachtig borbuurwerk.
    Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had al zo'n vermoeden dat het al af was. Het borduurwerk is prachtig en goed te zien hoe het wordt. Je weet de spanning wel op te bouwen door het stofje nog niet aan ons te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er mooi uit, Corrie! Echt prachtig! Ik hoop het in juni zelf te komen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi borduurwerk. Ik vindt die namen ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi en ik verheug me nu al op de mooie stofjes die je er bij hebt gezocht....dat is ook vast weer prachtig, snel hoor en leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een pracht geworden.
    Nu nog even lekker afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOOOOOOOOOOOOOOOO Corrie wat moooooi!
    Prachtige namen voor prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb je dat razendsnel gedaan. en met zijden garen met zo'n prachtige namen lijkt het mij extra aangenaam! nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig naar het eindresultaat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Corrie wat ziet dat er prachtig uit! Ik kan me wel voorstellen dat je hier met veel plezier aan werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is inderdaad vlug gegaan. 't Zal een meesterstukje worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat heb je snel gedaan Corrie!Ik ben heel benieuwd als je alles in elkaar gaat zetten,het zal vast een plaatje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig borduurwerk, de kleuren zjn zooooo mooi. Je kunt zelfs op de fotoos zen dat dit bijzonder garen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Corrie. Het fotowerk geeft er nog een extra tintje aan.Prachtige combinatie van figuren.
    Veel succes met het afwerken.
    Groet, Marianne K.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er schattig uit, Corrie! Veel plezier met het afwerken ervan.

    Fijne dag & liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke borduurwerkjes om tussendoor te maken. Veel plezier met de afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. GEWELDIG !!!

    Vond het al stilletjes en hoopte dat je met leuke 'dingen' bezig was.
    Nu met dit moois in ieder geval wel.
    Wat ben je ver/snel.

    ZOOOO mooi !!!!

    Krijg je ook zin om het nog een keer te maken in andere kleuren.
    Het is nog niet 'over' lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, bin ganz sprachlos Corrie - sieht das klasse aus!

    Wünsche dir ein erholsames, schönes Wochenende
    mit lieben Grüßen

    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @DANKJEWEL ALLEMAAL voor jullie reacties op dit logje, helaas heb ik nog steeds weinig tijd om bij iedereen te komen lezen, maar er staan wel een rij gezellige logje klaar om geschreven te worden, dus die plaats ik dan toch maar.
    Het stofje dat ik kocht voor deze "Needlecase" laat ik zien als hij in elkaar zit, dat is niet eens zoveel werk, maar ik ben met een klein opdrachtje bezig en dat wil ik vandaag af hebben.
    MARIAN'NE dat is nog een super idee ook van je om het nog een keer te maken, ik heb nog een prachtig lapje Toile de Joue liggen in crème-zwart, dat zou ook nog prachtig kunnen worden. Wie weet!
    GABRIËLE, ich wünsche Dir auch ein sehr schönes Wochende.
    En dat wens ik iedereen natuurlijk van harte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @ANK RIBBERINK!!! Wat leuk om jouw naam vanuit het verre Canada hier geschreven te zien staan. Wat een verrassing dat Hajo gisteren onverwachts voor de deur stond! Zo vertrouwd zijn gezicht en stem na zoveel jaren en Ank wil je me alstjeblieft een mail sturen, want geen van mijn mails bereikt jullie op geen van beide adressen. Liefs voor jullie van ons beiden en wil je Marjolein bedanken voor die prachtige kaart die ze voor oma Corrie maakte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooow, zo mooi!!! Meis, je hebt prachtige kleuren uitgezocht: heel warm en ingetogen. Een feest om te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi geworden Corrie! Die kleuren zijn toch zo mooi!!!Natuurlijk zou ook ik hem wille nmaken, maarrrrr, ik heb nog een Ierland borduurlap liggen. en die wil ik eerst af maken dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ontzettend mooi en nu heb je me wel erg nieuwsgierig gemaakt naar de stofjes die je erbij hebt gevonden. Kan niet wachten op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @ANS, dankjewel voor al je bijlezen en je reacties. Ook hier ben ik weer blij mee, het werkje ligt hier voor me op tafel en de stof voor de achterkant erbij.
    Ook de vader van Ineke zal trots zijn op je mooie compliment.
    DIJN, ja dit zijn ook echt wel jouw kleuren weet ik!
    MARIJNA, heerlijk toch om iets in het vooruitzicht te hebben ;- ))
    Laat je je Ierlandlap weer eens zien?
    JANET, het is maar één stofje, een rozenstofje in de kleuren van het borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...